eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Telatyn › PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH DRÓG DOJAZDOWYCH NA TERENIE GMINY TELATYN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-18

Telatyn: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH DRÓG DOJAZDOWYCH NA TERENIE GMINY TELATYN
Numer ogłoszenia: 249208 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Telatyn , Telatyn 71, 22-652 Telatyn, woj. lubelskie, tel. 084 6613110, faks 084 6613110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH DRÓG DOJAZDOWYCH NA TERENIE GMINY TELATYN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa obejmuje 7 odcinków dróg będących przedmiotem niniejszego postępowania o łącznej długości 1520mb. w zakresie wykonania wzmocnienia oraz nawierzchni z betonu asfaltowego. Lp. Nazwa odcinka OPIS ROBÓT DO WYKONANIA 1. Droga gminna Nr 111654L w m. Łykoszyn DŁ. 200m, szer. 4,0m. Remont lokalnych wyboi krusz. stab. cement. m3 4,39Warstwa profilująco - wzmacniająca z krusz. stab. cementem śr. gr. 8cm + nawierzchnia asfaltowa gr. 5cm 2. Wewnętrzna droga dojazdowa w m. Posadów DŁ. 200m, szer. 3,5m. Profilowanie istniejącej nawierzchni żużlowo-niesortowej spycharkami z przemieszczaniem nadmiaru na pobocza. Warstwa profilująco- wzmacniająca z krusz. Stab. cementem śr. gr. 10cm + nawierzchnia asfaltowa gr. 5cm 3. Droga gminna Nr 111675L w m. Radków DŁ. 100m, szer. 4,0m. Remont lokalnych wyboi krusz. stab. cement. m3 1,34Warstwa profilująco wzmacniająca z krusz. stab. cementem śr. gr. 8cm + nawierzchnia asfaltowa gr. 5cmOznakowanie pionowe (A-7) szt. 1 4. Droga gminna Nr 111674L w m. Radków DŁ. 100m, szer. 4,0m. Remont lokalnych wyboi krusz. stab. cement. m3 2,14Warstwa profilująco wzmacniająca z krusz. stab. cementem śr. gr. 8cm + nawierzchnia asfaltowa gr. 5cm 5 Droga gminna Nr 011689L w m. Żulice DŁ. 250m, szer. 3,5m. Remont lokalnych wyboi krusz. stab. cement. m3 1,84Warstwa profilująco wzmacniająca z krusz. stab. cementem śr. gr. 8cm + nawierzchnia asfaltowa gr. 5cm 6. Droga gminna Nr 111658L w m. Dutrów DŁ. 400m, szer. 4,0m. Remont lokalnych wyboi krusz. stab. cement. m3 38Warstwa profilująco - wzmacniająca z krusz. stab. cementem śr. gr. 8cm + nawierzchnia asfaltowa gr. 5cmOznakowanie pionowe (U-3c, U-3d) szt. 2 7. Droga gminna Nr 111659L w m. Wasylów DŁ. 270m, szer. 3,0 - 3,5m. Remont lokalnych wyboi krusz. stab. cement. m3 30,6Warstwa profilująco wzmacniająca z krusz. stab. cementem śr. gr. 8cm + nawierzchnia asfaltowa gr. 5cmOznakowanie pionowe (A-30 z tabliczka koniec drogi utwardzonej) szt. 2 Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysach ofertowych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją będą udostępnione wykonawcom od poniedziałku do piątku w Urzędzie Gminy Telatyn w godzinach od 7.30 do 15.30. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub kosztorysach ofertowych opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamowienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiajacy od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być skaładane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści ofert Wykonawca wykona wszystkie niezbędne prace pomiarowe. Wykonawca obowiązany jest sprawdzić plac budowy, zabezpieczyć ten plac we własnym zakresie i uwzględnić w cenie poniesione z tego tytułu koszty. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt oznakuje miejsce robót zgodnie z obowiazującymi w tym zakresie przepisami.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 .

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 8 tys. zł., najpóźniej do dnia i godziny złożenia ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 69 9620 0005 0100 0172 2002 0002 z dopiskiem Wadium i tytułem postępowania. 5. Kopię dowodu uiszczenia wadium należy dołączyć do oferty 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4 ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał przed upływem terminu składania ofert . 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium, przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1 , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. . Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, ustawy Pzp. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13. Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy .

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zadanie w zakresie budowy lub przebudowy dróg o nawierzchni mineralno-bitumicznej o wartości co najmniej 250 tys. zł. brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej min. 1 kierownika budowy z minimalnym stażem 5 lat

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dotyczący znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawca wykaże wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowania wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż 250 tys. zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin zakończenia robót może ulec zmianie w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, 2) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót w dłuższym okresie czasu, 3) wystąpienia konieczności usunięcia błędów , uzupełnień bądź wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej powodujących przestoje w robotach budowlanych, 4) realizacji robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych wynikających ze zmiany przepisów prawa, 5) zmian będących następstwem działania organów administracyjnych, 6) wystąpienie robót dodatkowych uniemożliwiających zakończenie robót w przyjętym terminie, 7) wystąpienia odmiennych od zakładanych warunków geologicznych, terenowych, wodnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.telatyn.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy w Telatynie, 22-652 Telatyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzedu Gminy w Telatynie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.