eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuchołazy › Rozbudowa systemu informatycznego InfoMedica oraz zakup sprzętu komputerowego i biurowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-18

Głuchołazy: Rozbudowa systemu informatycznego InfoMedica oraz zakup sprzętu komputerowego i biurowego
Numer ogłoszenia: 249202 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA , ul. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 4080159, faks 77 4393861.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia-glucholazy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu informatycznego InfoMedica oraz zakup sprzętu komputerowego i biurowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup trzech modułów do posiadanego systemu informatycznego InfoMedica: ewidencja środków trwałych, wyposażenie, elektroniczna inwentaryzacja, zwanych oprogramowaniem oraz dostawa sprzętu komputerowego i biurowego, zwanych sprzętem. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części (pakiety). Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załącznikach parametrowo-cenowych od nr 1.1 do nr 1.4., które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.21.10-8, 32.33.31.00-7, 30.23.72.80-5, 30.21.32.00-7, 30.23.21.00-5, 48.44.00.00-4, 30.19.14.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie przewidziano wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeśli posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o wartości nie niższej niż wartość składanej oferty, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów (referencje, protokoły końcowe odbioru) potwierdzających ich należyte wykonanie, zgodnie z załączonym wykazem

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    -Opis przedmiotu zamówienia w formie np. folderów i/lub prospektów i/lub katalogów i/lub instrukcji i/lub kart wyrobów i/lub informacji producenta i/lub etykiet oferowanego asortymentu itp. - w celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego. Ww. opisy stanowić będą podstawę weryfikacji posiadania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań parametrowych zawartych w załącznikach od nr 1.1., 1.2. i 1.4 do SIWZ. -Zamawiający wymaga, dla Pakietu nr 3, zaświadczenia producenta systemu informatycznego InfoMedica, że Wykonawca posiada prawo do dystrybucji oprogramowania InfoMedica oraz świadczenia usług informatycznych (instalacji, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników oprogramowania InfoMedica w ramach uzyskanych przez pracowników firmy partnerskiej certyfikatów)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Cena może ulec zmianie tylko z przyczyn obiektywnych, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, podatek VAT zostanie zmieniony na aktualnie obowiązujący

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia-glucholazy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach, ul. Karłowicza 40, 48 - 340 Głuchołazy, pokój nr 21 Zamówienia publiczne (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 11:45, miejsce: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach, ul. Karłowicza 40, 48 - 340 Głuchołazy, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kompletna oferta winna zawierać a)Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; b)Arkusze parametrowo - cenowe - załączniki od nr 1.1.do nr 1.4. do SIWZ; c)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ; d)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - Załącznik Nr 3 do SIWZ; e)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a osoby fizyczne - oświadczenie, iż w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji, nie ogłoszono jego upadłości oraz nie zawarto układu zatwierdzonego prawomocnym postanowieniem sądu przewidującego zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego; f)Wykaz, iż Wykonawca należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o wartości nie niższej niż wartość składanej oferty, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów (referencje, protokoły końcowe odbioru) potwierdzających ich należyte wykonanie, zgodnie z załączonym wykazem, wzór - Załącznik nr 4 do SIWZ; g)Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy - załącznik nr 8 do SIWZ; h)Opis przedmiotu zamówienia w formie np. folderów i/lub prospektów i/lub katalogów i/lub instrukcji i/lub informacji producenta i/lub etykiet oferowanego asortymentu itp. - w celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego. Ww. opisy stanowić będą podstawę weryfikacji posiadania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań parametrowych zawartych w załącznikach nr 1.1., 1.2 i 1.4. do SIWZ; i)Na potwierdzenie, że oferowany sprzęt będzie zgodny jakościowo z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że sprzęt komputerowy i biurowy posiada Certyfikat zgodności CE (dotyczy pakietów nr 1,2 i 4); - Załącznik Nr 5 do SIWZ j)Zamawiający wymaga, dla Pakietu nr 3, zaświadczenia producenta systemu informatycznego InfoMedica, że Wykonawca posiada prawo do dystrybucji oprogramowania InfoMedica oraz świadczenia usług informatycznych (instalacji, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników oprogramowania InfoMedica w ramach uzyskanych przez pracowników firmy partnerskiej certyfikatów). k)Pełnomocnictwa dla osób niebędących właścicielami firmy lub członkami zarządu oraz dla upoważnionych wspólników spółek cywilnych - w przypadku upoważnienia ich do podpisania oferty przetargowej (o czym winno świadczyć pełnomocnictwo).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku parametrowo-cenowym nr 1.1, który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.21.10-8, 32.33.31.00-7, 30.23.72.80-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 Sprzęt komputerowy do elektronicznej inwentaryzacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku parametrowo-cenowym nr 1.2., który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7, 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Moduły systemu informatycznego InfoMedica: środki trwałe, wyposażenie, elektroniczna inwentaryzacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku parametrowo-cenowym nr 1.3., który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.44.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 Sprzęt biurowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku parametrowo-cenowym nr 1.4., który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.