Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-12
Giżycko: KOSZENIE TRAWY NA OBIEKTACH SZKOLENIOWYCH JW NR 3797 GIŻYCKO ORAZ REKULTYWACJA PASA OCHRONNEGO NA STACJI MPS W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W M. ORZYSZ, Z PODZIAŁEM NA II CZĘŚCI
Numer ogłoszenia: 249128 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl, www.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOSZENIE TRAWY NA OBIEKTACH SZKOLENIOWYCH JW NR 3797 GIŻYCKO ORAZ REKULTYWACJA PASA OCHRONNEGO NA STACJI MPS W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W M. ORZYSZ, Z PODZIAŁEM NA II CZĘŚCI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem niniejszego zamówienia w ramach części I jest wykonanie koszenia trawy na obiektach szkoleniowych Jednostki Wojskowej 3797 w Giżycku. 1.Zakres robót objętych specyfikacją: - dwukrotne koszenie trawy na obiekcie strzelnicy garnizonowej ; powierzchnia płaska - 5,5 ha, powierzchnia na wałach (skosy) - 5 ha . - dwukrotne koszenie trawy ośrodek szkolenia (dawne WDW) - powierzchnia płaska - 3 ha, skosy (skarpy) - 1,5 ha. 2.Wymagania dotyczące wykonania robót. - terminy koszenie trawy ustalać z gospodarzami obiektów tj strzelnicy garnizonowej oraz ośrodka szkolenia. - koszenie na obiekcie strzelnicy garnizonowej należy realizować w piątki i soboty (w wyjątkowych sytuacjach po uzgodnieniu z gospodarzem obiektu dopuszcza się koszenie w inne dni tygodnia). II. Przedmiotem niniejszego zamówienia w ramach części II jest rekultywacja pasa ochronnego na stacji MPS, w kompleksie wojskowym w m. Orzysz. 1. Zakres robót objętych specyfikacją: - zaoranie pasa ochronnego wokół stacji MPS na terenie kompleksu wojskowego w m. Orzysz o powierzchni 0,3246 ha (szerokość pasa - 6 m) przy użyciu ciągników wyposażonych w pługi wieloskibowe oraz brony talerzowe na głębokość około 25 - 30 cm. Pas ochronny musi być oczyszczony z gałęzi, samosiejek, porastających traw, wrzosów itp. 2. Wykonawcę obciąża obowiązek zachowania przepisów ustawy z dnia 16.04. 2004 r. o Ochronie Przyrody (Dz. U. z 2009 r. nr 151 poz. 1220 z p. zm.) art. 83 ust.6 pkt. 4 - tj. wycinki drzew, których wiek nie przekracza 10 lat. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość wykonania, zgodnie z niniejszym opisem. Zobowiązany jest do zachowania porządku na placu robót oraz jego właściwego oznakowania i zabezpieczenia. 4. Wymagania dotyczące wykonania robót: 5. Wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia czynności Wykonawca wykona na własny koszt. 6. Rejon wykonywania robót i termin należy ustalić z osobą wskazaną w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania potencjałem technicznym, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie dla osób fizycznych, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ - uwaga: tylko dla osób fizycznych 2. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego - załącznik nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy, z którym zawrze umowę w wyniku niniejszego postępowania, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2012 r. Zmiana zostanie dokonana w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.24wog.wp.mil.pl, www.army.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 4352 w Giżycku, ul. Nowowiejska 20, budynek Sztabu, pokój nr 6..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4352 w Giżycku, ul. Nowowiejska 20, budynek Sztabu, Kancelaria Jawna - pokój nr 109..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie trawy na obiektach szkoleniowych JW nr 3797 Giżycko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie trawy na obiektach szkoleniowych Jednostki Wojskowej 3797 w Giżycku. 1.Zakres robót objętych specyfikacją: - dwukrotne koszenie trawy na obiekcie strzelnicy garnizonowej ; powierzchnia płaska - 5,5 ha, powierzchnia na wałach (skosy) - 5 ha . - dwukrotne koszenie trawy ośrodek szkolenia (dawne WDW) - powierzchnia płaska - 3 ha ; skosy (skarpy) - 1,5 ha. 2.Wymagania dotyczące wykonania robót. - terminy koszenie trawy ustalać z gospodarzami obiektów tj.strzelnicy garnizonowej oraz ośrodka szkolenia - koszenie na obiekcie strzelnicy garnizonowej realizować w piątki i soboty( w wyjątkowych sytuacjach po uzgodnieniu z gospodarzem obiektu dopuszcza się koszenie w inne dni tygodnia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rekultywacja pasa ochronnego na stacji MPS w kompleksie wojskowym w m. Orzysz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rekultywacja pasa ochronnego na stacji MPS, w kompleksie wojskowym w m. Orzysz. 1. Zakres robót objętych specyfikacją: - zaoranie pasa ochronnego wokół stacji MPS na terenie kompleksu wojskowego w m. Orzysz o powierzchni 0,3246 ha (szerokość pasa - 6 m) przy użyciu ciągników wyposażonych w pługi wieloskibowe oraz brony talerzowe na głębokość około 25 - 30 cm. Pas ochronny musi być oczyszczony z gałęzi, samosiejek, porastających traw, wrzosów itp. 2. Wykonawcę obciąża obowiązek zachowania przepisów ustawy z dnia 16.04. 2004 r. o Ochronie Przyrody (Dz. U. z 2009 r. nr 151 poz. 1220 z p. zm.) art. 83 ust.6 pkt. 4 - tj. wycinki drzew, których wiek nie przekracza 10 lat. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość wykonania, zgodnie z niniejszym opisem. Zobowiązany jest do zachowania porządku na placu robót oraz jego właściwego oznakowania i zabezpieczenia. 4. Wymagania dotyczące wykonania robót: - wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia czynności Wykonawca wykona na własny koszt. - rejon wykonywania robót i termin ustalić z osobą wskazaną w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Usługa napraw armatury paliwowej sprzętu transportowo- dystrybucyjnego (cystern paliwowych) będącego w użytkowaniu jednostek wojskowych z rejonu odpowiedzialności 24 WOG
- DOSTAWA SPRZĘTU RTV/AGD, FOTO, AUDIO, AKCESORIÓW INFORMATYCZNYCH, CHEMICZNYCH ŹRÓDEŁ ZASILANIA, NAGRÓD RZECZOWYCH DLA 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU.
- Dokumentacja projektowa trasy zwiedzania twierdzy Boyen oraz rewaloryzacji, modernizacji i adaptacji do celów dydaktycznych i ekspozycyjnych obiektów Piekarni oraz Magazynu Prochowego.
- "Roboty remontowe i usuwanie awarii kanalizacji deszczowej" - na terenie miasta Giżycka.
- Giżycko, Twierdza Boyen (poł. XIX w.). Odtworzenie prawej kaponiery rawelinowej Frontu III. Etap I - naprawa i uzupełnienie zniszczeń elewacji.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Ewy, drogi 5KDD oraz budowę drogi 1KPJ i 2KPJ w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną
- Opracowanie dokumentacji projektowej
- Termomodernizacja zabytkowej Willi Daisy wraz z instalacją OZE na potrzeby Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości, Wiedzy i Edukacji w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.