eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Kujawski › Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu systemowego pn.AKTYWNI NA START realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-12

Piotrków Kujawski: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu systemowego pn.: AKTYWNI NA START realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim
Numer ogłoszenia: 249118 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184340 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Słoneczna 32, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 26 54 184, faks 54 26 54 980.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu systemowego pn.: AKTYWNI NA START realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania przetargowego jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych oraz wsparcia/poradnictwa dla 35 uczestników projektu systemowego pn. AKTYWNI NA START realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 odrębnych części: 1.Kurs opiekuna osób chorych, starszych, niepełnosprawnych i dzieci - 2 osoby 2.Kurs sprzedawcy z obsługą kas fiskalnych - 15 osób 3.Kurs operatora koparko - ładowarki - 4 osoby 4.Kurs magazyniera z obsługą wózków jezdniowych - 5 osób 5.Kurs brukarza - 1 osoba 6.Poradnictwo psychologiczne - zajęcia grupowe dla 35 osób i zajęcia indywidualne dla 8 osób. 7.Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - zajęcia grupowe dla 35 osób. 8.Poradnictwo pedagogiczne - zajęcia grupowe i indywidualne dla 8 osób. 9.Poradnictwo terapeutyczne - zajęcia grupowe i indywidualne dla 8 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2.Wymagania ogólne realizacji przedmiotu zamówienia: 2.1. Poszczególne szkolenia/kursy zawodowe powinny obejmować wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu danego kursu/szkolenia. 2.2. Zajęcia powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godzinie 8.00, kończyć nie późnej niż o godzinie 15.00 i trwać w systemie tygodniowym (tj. od poniedziałku do piątku). 2.3. Szkolenia/kursy zawodowe powinny odbywać się na terenie miasta lub gminy Piotrków Kujawski, bądź w odległości do 50 km od Piotrkowa Kujawskiego (zgodnie z opisem dla poszczególnych kursów/szkoleń w załączniku nr 1 do SIWZ). Jeżeli zajęcia i/lub egzaminy będą odbywać się poza terenem miasta i gminy Piotrków Kujawski, wówczas organizacja dowozu uczestników oraz koszty z tym związane pokrywa Wykonawca. 2.4. Warsztaty/poradnictwo powinny być przeprowadzone w siedzibie Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim. W tym celu udostępniamy nieodpłatnie salę na potrzeby zajęć. 2.5. Wykonawca winien zapewnić i dostosować odpowiednią ilość i jakość pomieszczeń do przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych oraz wyposażyć je w sprzęt i pomoce dydaktyczne odpowiednie do potrzeb określonego szkolenia/kursu zawodowego z uwzględnieniem przepisów BHP. 2.6. Materiały szkoleniowe oraz sale dydaktyczne powinny być oznakowane przez Wykonawcę poprzez umieszczenie logo typów UE, EFS, POKL i nazwę projektu. 2.7. Wykładowcy i instruktorzy prowadzący zajęcia powinni posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności oraz doświadczenie zawodowe i spełniać wymagania opisane w tym zakresie w punkcie 3 Rozdziału VIII SIWZ. 2.8. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań specjalistycznych i profilaktycznych stwierdzających zdolność uczestnika do odbycia danego szkolenia/kursu zawodowego oraz stwierdzających, że stan zdrowia uczestnika umożliwia podjęcie przez niego zatrudnienia w danym zawodzie, o ile przepisy prawa tego wymagają. 2.9. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników szkolenia/kursu zawodowego od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie trwania szkolenia/kursu zawodowego oraz w drodze na zajęcia i powrotnej z zajęć do miejsca zamieszkania. 2.10. W czasie przerw pomiędzy zajęciami dydaktycznymi Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia/kursu zawodowego napoje w postaci: kawy, herbaty i wody mineralnej oraz poczęstunek w postaci drożdżówki lub pączka dla każdego z uczestników jak również paluszków i 2 rodzajów kruchych ciastek. Dotyczy to także uczestników wsparcia/poradnictwa biorących udział w zajęciach grupowych. Dodatkowo, dla uczestników szkoleń/kursów zawodowych, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciepły posiłek, przez co rozumie się jednodaniowy obiad złożony z: 150g mięsa lub ryby (waga po przetworzeniu), 150-200g gotowanych ziemniaków, kaszy lub ryżu oraz 150g surówki. 2.11. Na zakończenie szkolenia/kursu zawodowego oraz wsparcia/poradnictwa Wykonawca zobowiązany jest przygotować i przeprowadzić z uczestnikami anonimową ankietę określającą stopień zadowolenia z uczestnictwa. 2.12. Szkolenie/kurs zawodowy powinno zakończyć się odpowiednim egzaminem sprawdzającym zdobytą wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o dacie, miejscu i godzinie egzaminu uczestników szkolenia/kursu zawodowego. 2.13. Poszczególne szkolenia/kursy zawodowe winny zakończyć się wydaniem uczestnikom oryginału zaświadczenia lub certyfikatu z kolorowymi logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacji: Projekt realizowany przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim pt. AKTYWNI NA START, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1. 2.14. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w terminie do 5 dni po zakończeniu szkolenia/kursu zawodowego: a) kopii zaświadczenia lub certyfikatu z kolorowymi logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacją: Projekt realizowany przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim pt. AKTYWNI NA START, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1, potwierdzającego ukończenie szkolenia/kursu zawodowego; b) kopii zaświadczeń dokumentujących nabyte przez uczestników uprawnienia zawodowe, jeśli szkolenie/kurs zawodowy kończy się ich wydaniem; c) protokołu odbioru materiałów dydaktycznych przez uczestników szkolenia/kursu zawodowego, potwierdzonych ich własnoręcznymi podpisami; d) protokołu odbioru przez uczestników szkolenia/kursu zawodowego poczęstunku i ciepłego posiłku, potwierdzonego ich własnoręcznymi podpisami; e) dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych oraz listy obecności uczestników szkolenia/kursu zawodowego, potwierdzone ich własnoręcznymi podpisami; f) rejestru potwierdzającego odbiór wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia/kursu zawodowego i uzyskaniu kwalifikacji zawodowych przez uczestników; g) kopii dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków; h) kopii zaświadczeń lekarskich z badań profilaktycznych i specjalistycznych przeprowadzonych w ramach organizacji szkolenia/kursu zawodowego; i) ankiet przeprowadzonych wśród uczestników na zakończenie szkolenia/kursu zawodowego. 2.15. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w terminie do 5 dni po zrealizowaniu wsparcia/poradnictwa: a) kopii zaświadczenia lub certyfikatu z kolorowymi logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacją: Projekt realizowany przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim pt. AKTYWNI NA START, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1, potwierdzającego udzielenie wsparcia/poradnictwa i zdobycie nowych kompetencji i umiejętności objętych programem zajęć; b) protokołu odbioru materiałów dydaktycznych przez uczestników zajęć, potwierdzonych ich własnoręcznymi podpisami; c) protokołu odbioru przez uczestników zajęć grupowych poczęstunku, potwierdzonego ich własnoręcznymi podpisami; d) dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych oraz listy obecności uczestników zajęć, potwierdzone ich własnoręcznymi podpisami; e) rejestru potwierdzającego odbiór wydanych zaświadczeń o ukończeniu zajęć grupowych i indywidualnych przez uczestników; f) ankiet przeprowadzonych wśród uczestników na zakończenie zajęć grupowych i indywidualnych. 2.16. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych uczestników projektu oraz przetwarzania tych danych wyłącznie dla potrzeb prowadzenia określonego szkolenia/kursu zawodowego oraz wsparcia/poradnictwa. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych szkoleń/kursów zawodowych, w tym niezapowiedzianej, przez uprawnione organy nadzoru i kontroli. Kontrola może zostać przeprowadzona zarówno w siedzibie Zamawiającego, w miejscu realizacji Projektu, jak i w innym miejscu określonym przez uprawniony podmiot dokonujący kontroli. 4. Prowadzone szkolenia zawodowe zostaną umieszczone przez Wykonawcę w bazie danych ofert szkoleniowych na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn. AKTYWNI NA START realizowany przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kurs opiekuna osób chorych, starszych, niepełnosprawnych i dzieci

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Inicjatyw Edukacyjnych Sp. z o.o., ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4608,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3884,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8250,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Kurs sprzedawcy z obsługą kas fiskalnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Uniwersytet EUR, ul. 11 Listopada 28/3, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Kurs operatora koparko - ładowarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Inicjatyw Edukacyjnych Sp. z o.o., ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12456,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9888,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Kurs magazyniera z obsługą wózków jezdniowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Inicjatyw Edukacyjnych Sp. z o.o., ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11050,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Kurs brukarza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Inicjatyw Edukacyjnych Sp. z o.o., ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3093,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Wsparcie/poradnictwo psychologiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Integracji Europejskiej, ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5126,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3220,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6830,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Integracji Europejskiej, ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2160,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1380,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4725,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Wsparcie/poradnictwo pedagogiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Inicjatyw Edukacyjnych Sp. z o.o., ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2820,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1624,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Wsparcie/poradnictwo terapeutyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji i Kultury ZENIT, ul. Okrzei 5, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3384,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1824,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3980,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.