eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa i wymiana wykładziny dywanowej w płytkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-12

Kielce: Dostawa i wymiana wykładziny dywanowej w płytkach
Numer ogłoszenia: 249108 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195144 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Kielcach, ul. Warszawska 46, 25-312 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3645127, 3645123, faks 041 3446560.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana wykładziny dywanowej w płytkach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach przy ulicy Warszawskiej 46 wykładziny dywanowej w płytkach o wymiarach 50x50 cm oraz wymiany z zastosowaniem środków antypoślizgowych (płyn mocujący lub żel antypoślizgowy) na podłogach w pokojach biurowych. Sposób instalacji płytek ma umożliwić demontaż pojedynczych sztuk z możliwością ponownego zastosowania. Łączna powierzchnia dostawy wykładziny dywanowej w płytkach wynosi 640 m kw. Łączna powierzchnia pomieszczeń do wymiany płytek dywanowych na nowe wynosi około 582 m kw. w 34 pomieszczeniach biurowych. Łączna powierzchnia pomieszczeń do wymiany wykładziny dywanowej w płytkach pochodzących z demontażu wynosi około 36 m kw. w 4 pomieszczeniach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.53.13.10 - Płyty w rodzaju używanych jako pokrycia podłogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tomasz Legierski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą F.H.U Presto Tomasz Legierski, Pomorzany 65A, 26-200 Końskie, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113498,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118296,48

  • Oferta z najniższą ceną: 87021,39 / Oferta z najwyższą ceną: 126081,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.