Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Konin: Termomodernizacja budynku Energetyk - etap I
Numer ogłoszenia: 249071 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Koniński Dom Kultury , Plac Niepodległości 1, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 0 63 211 31 33, fax. 0 63 242 43 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Energetyk - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-remontowe obejmujące I etap wymiany stolarki okiennej i ślusarki aluminiowej w budynku Klubu Energetyk zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50.000,- zł . 4. Spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ .Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę : Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 6.1. Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 + dane dotyczące podwykonawców wraz z pisemnym oświadczeniem o gotowości przyjęcia do wykonania tego zakresu robót- wg załącznika nr 1 a 6.2. Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 2 6.3. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych Wykonawcy. Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. 6.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6.5. Dokumenty potwierdzające ,że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 3 : wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r., Nr 5, poz.42 z poźn. zm.) 6.6. Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - zgodnie z załącznikiem nr 4 . Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót należy przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające, podpisane protokoły odbioru robót, faktury VAT oraz inne dokumenty , z których treści wynika, że roboty zostały wykonane należycie. 6.7. Dokumenty na okoliczność potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50.000,00 zł. (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) - okres ubezpieczenia winien obejmować co najmniej dzień składania ofert. 6.8. Potwierdzenie dysponowania sprzętem technicznym koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia - na formularzu oferty. 6.9. Informacja o wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -zgodnie z załącznikiem nr 5 + oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 5a 6.10.Kosztorys ofertowy UWAGA ! 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o których mowa w SIWZ część III pkt. 6.4 SIWZ składa dokument wystawiony w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji nie ogłoszono upadłości, Dokumenty powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów , o których mowa w pkt. 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kdk.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Koniński Dom Kultury Plac Niepodległości 1 , 62-510 Konin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Koniński Dom Kultury Plac Niepodległości 1 , 62-510 Konin - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- "Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: ,,Modernizacja pomieszczeń ambulatoryjnej opieki specjalistycznej WSZ im. dr R. Ostrzyckiego w Koninie przy ul. Szpitalnej 45"
- Prowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej wdrażania Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji (FST) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW)
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji : Modernizacja infrast. szpit. wraz z zakupem wypos. w celu poprawy dostępności, efektywności, bezpieczeństwa w zakresie diagnostyki i leczenia kardiolog.
- Dostawa leku Daratumumabum biorącego udział w programie lekowym B.54. - Leczenie chorych na szpiczaka plazmocytowego
- Kompleksowa wymiana bram wjazdowych w budynku garażowym PGKiM Sp. z o. o. ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
- Przeprowadzenie badań odpadów dostarczanych do Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Koninie oraz badań odpadów wytwarzanych w procesie spalania
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska
- Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej wraz z zastosowaniem urządzeń OZE na terenie Gminy Narol
więcej: Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





