eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Istebna › Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-07

Istebna: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego
Numer ogłoszenia: 24905 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11647 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Istebnej, Istebna 1000, 43-470 Istebna, woj. śląskie, tel. 033 8556500 w. 39, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego (rok produkcji 2013 bądź 2014) samochodu osobowego dla Urzędu Gminy Istebna o następujących parametrach: 1.1 5 miejsc z kierowcą, 1.2 Ilość drzwi min 4, 1.3 rodzaj nadwozia - sedan(limuzyna) lub Hatchback, 1.4 rodzaj napędu - przedni, 1.5 rodzaj paliwa -benzyna, 1.6 pojemność skokowa silnika - w przedziale od 1360 cm3 do 1800 cm3, 1.7 komputer pokładowy, 1.8 liczba cylindrów - 4, 1.9 moc - minimum 132 KM, 1.10 emisja CO2 - 110-159 g/km, 1.11 standard emisji zanieczyszczeń - euro 5, 1.12 skrzynia biegów- manualna 6 biegowa, 1.13 hamulce tarczowe przód i tył, 1.14 systemy ABS, ESP, 1.15 imobillaiser, 1.16 centralne zamykanie drzwi pilotem, 1.17 auto alarm, 1.18 wspomaganie kierownicy, 1.19 elektryczne sterowanie szyb przód i tył, 1.20 lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i ogrzewane, 1.21 trzy punktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów i kierowcy, 1.22 przednie poduszki bezpieczeństwa kierowcy i pasażera, 1.23 boczne poduszki dla kierowcy i pasażera, 1.24 kurtyny powietrzne, 1.25 dwustrefowa klimatyzacja Climatronic, 1.26 podłokietniki przednie, 1.27 aluminiowe obręcze kół wraz z oponami letnimi - 4 szt. minimum 16 calowe, 1.28 obręcze metalowe kół wraz z oponami zimowymi - 4szt. minimum 16 calowe, 1.29 koło zapasowe stalowe, 1.30 przednie światła przeciwmgielne, 1.31 światła jazdy dziennej LED, 1.32 oświetlenie bagażnika, 1.33 materiałowa tapicerka siedzeń, 1.34 radio RDS/CD/MP3, 1.35 ilość głośników min. 4, 1.36 kolor lakieru - metalik ( za wyjątkiem koloru czarnego, białego i żółtego), 1.37 zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia, 1.38 listwy progowe zabezpieczające progi, 1.39 pakiet serwisowy assistance minimum na czas trwania gwarancji mechanicznej lub dłużej, 1.40 czujnik cofania, 1.41 dywaniki przednie i tylne, 1.42 ubezpieczenie OC, AC samochodu na okres roku od momentu zakupu samochodu. 2. Na dostarczony samochód Dostawca udzieli Zamawiającemu gwarancji 2.1 mechanicznej na okres min. 24 miesiące bez limitu kilometrów, 2.2 na powłokę lakierniczą na okres min. 36 miesiące, 2.3 na perforację nadwozia na okres min. 60 miesiące. 3. Wymagane dokumenty (dostarczone przy odbiorze samochodu): - homologacja umożliwiająca dopuszczenie pojazdu do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami, - karta gwarancyjna , - instrukcja obsługi , - inne wymagane prawem dokumenty pojazdu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARVEL Sp. z o.o., ul. Żelazna 7, 90-332 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61128,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65928,00

  • Oferta z najniższą ceną: 65928,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78312,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.