eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Dostawa sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Kędzierzyn-Koźle: Dostawa sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
Numer ogłoszenia: 249023 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4062566, fax. 077 4062544.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie-kk.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zdrowie-kk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet I - Dostawa narzędzi okulistycznych pakiet II - Dostawa ssaka podręcznego pakiet III - Dostawa sprzętu otolaryngologicznego pakiet IV - Dostawa narzędzi chirurgicznych pakiet V - Dostawa kardiomonitorów pakiet VI - Dostawa litotryptora mechanicznego pakiet VII - Dostawa morcelatora pakiet VIII- Dostawa respiratora transportowego pakiet IX - Dostawa pomp infuzyjnych pakiet X - Dostawa manipulatora macicy Clermont-Ferrand pakiet XI - Dostawa aparatu elektrochirurgicznego pakiet XII - Dostawa aparatu do EKG pakiet XIII - Dostawa kardiotokografu pakiet XIV - Dostawa sprzętu okulistycznego pakiet XV - Dostawa histeroskopu pakiet XVI - Dostawa kardiomonitorów pakiet XVII - Dostawa zestawu do wideoendoskopii gastro-kolo.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa 33.12.15.00 - Elektrokardiogram 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne 33.16.91.00 - Lasery chirurgiczne 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 17.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Pzp opisanych w pkt. V.1., b) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 oraz art. 26 ust.4 ustawy Pzp , f) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r. składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp - zał. nr 4 do siwz. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Oświadczenie Wykonawcy - zał. nr 4 do siwz. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4 do niniejszej siwz. D. Inne dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: D.1) Wypełniony Formularz ofertowy - zał. nr 1 do siwz; D.2) Wypełniony formularz cenowy - zał. nr 2/1-2/17 do siwz. D.3) Podpisany i wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zał nr 3/1-3/17 do siwz. D.4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, D.5) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu wyrobów medycznych - certyfikat/deklaracja zgodności CE lub inny dokument zgodnie z Ustawą z dn. 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych - Dz. U. Nr 93, poz. 896. Wykonawca powinien oznaczyć w/w dokumenty, których z oferowanych wyrobów dotyczą. Wymóg złożenia tych dokumentów dotyczy wyłącznie wyrobów medycznych. Wymienione dokumenty z pkt. A.1, A.2., D.5) mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem, z pkt. D.4 - w formie oryginału lub poświadczone notarialnie. Dokumenty wymienione w pkt. A.3, B, C, D.1- D.3) winny być złożone w formie oryginału. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. F. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. G. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. H. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: a) niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e) zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Pzp lub błędy w obliczeniu ceny, f) który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g) nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, h) braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający dokona badania ofert pod kątem spełniania wymogów SIWZ oraz naruszenia zasad ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach, które dostarczy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. I. Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej wykonawców w formie konsorcjum w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum) oferta dodatkowo musi zawierać: a) pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania, składania protestów oraz do podpisania umowy. b) dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru; - Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS; - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. c) Dokumenty te muszą być wystawione dla każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie-kk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. 24 Kwietnia 5 47-200 Kędzierzyn-Koźle pokój nr 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 08:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. 24 Kwietnia 5 47-200 Kędzierzyn-Koźle pokój nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa narzędzi chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Głowica irygacyjna 21G z dwoma portami irygacyjnymi po bokach kaniuli, głowica aspiracyjna 21G z jednym portem aspiracyunym w górnej części kaniuli, szorstko zakończona z jednym portem aspiracyjnym 0,35mm. 2. Penseta Bonna, 10cm długości, 12mm długości końcówek. 3. Penseta do kapsuloreksji, używana do kapsulorekcji przedniej 10cm długości, 12mm długości końcówek. 4. Penseta do wiązania, używana do zaciągania szwów, 10cm zakrzywiona końcówka przystosowana do szwów 10/0. 5. Imadło, 120mm, używane do trzymania igły I szycia 6. Pierścienie dotorebkowe zapakowane fabrycznie do jednorazowego injectora w trzech rozmiarach 10, 11 i 12mm 7. Mikro-manipulator, prosty, służy do manipulacji jądra..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa ssaka podręcznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ssaka podręcznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu otolaryngologicznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ssaka elektrycznego - operacyjnego. Dostawa ssaka podręcznego Dostawa halogenowego źródła światła Dostawa elektrokoagulacji z modułem APC Dostawa lampy nagłownej światłowodowej Dostawa audiometru..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa narzędzi chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Worek samorozprężny silikonowy z kompletem masek dla dorosłych i dzieci (po 3sztuki masek z każdego rodzaju) 2. Imadło do igieł Mayo-Hegar, proste, dł. 14.5cm 3. Imadło do igieł Mayo-Hegar, proste, dł. 20,5cm 4. Kleszcze naczyniowe Pean (Rochester), zagięte, dł. 16.5 cm 5. Kleszcze naczyniowe Spencer-Wells, zagięte, dł. 15cm. 6. Kleszcze naczyniowe Pean (Rochester), zagięte, dł. 26 cm 7. Kleszcze naczyniowe Pean (Rochester), zagięte, dł. 30,5 cm 8. Haczyk do ran ostry 3 zebny, d ł. 16,5cm 9. Hak wątrobowo-brzuszny Mikulicz, łopatka wygięta 90x35mm, rękojeść płaska ażur, dł. 25cm. 10. Imadło do igieł Mayo-Hegar, proste, dł. 18,5cm 11. Imadło do igieł utwardz. Hegar-Baumgartner, miniprofil, dł. 13cm. 12. Hak do ran Lagenbeck, łopatka 85x15mm, rękojeść płaska, ażur, dł. 22,5cm. 13. Nożyczki utwardz. Metzenbaum-Fino, szlif specjalny, zagięte, dł. 14cm. 14. Młotek typ Cottle 235g, średnica głowicy 30mm, dł. 185mm. 15. Młotek typ Health 660g średnica głowicy 40mm, dł. 185mm. 16. Odgryzacz kostny dwudźwigowy Stille-Luer, zagięty, dł. 22,5 mm. 17. Obcęgi utwardz. czołowe do cięcia drutów i prętów, dł. 15cm. 18. Pinceta rozszczepiająca anatomiczna prosta dł. 130mm pyszczki delikatne. 19. Łyżeczka kostna Halle, owalna, giętka, fig.1, dł. 21 cm. 20. Hak Israel, łopatka 70x70mm, tępy, 6z., rękojeść płaska, ażur, dł. 24,5cm 21. Nożyczki artroskopowe 45 stopni odgięte w lewo. 22. Nożyczki preparacyjne utwardz. Lexer, zagięte, końce tępe, dł. 16cm. 23. Ostrze tnące do piły oscylacyjnej dł. 90mm, szer. 30mm. 24. Kluczyk do głowicy trójszczękowej 6,35mm wiertarki Aesculap.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa kardiomonitorów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kardiomonitorów - 3szr..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa litotryptora mechanicznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa litotryptora mechanicznego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa morcelatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. MIKROKONTROLER MORCELATORA ELEKTROMECHANICZNEGO 1zestaw 2. NARZĘDZIA MORCELATORA ELEKTROMECHANICZNEGO 1kpl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa respiratora transportowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa respiratora transportowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa pomp infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomp infuzyjnych - 4szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa manipulatora macicy Clermont-Ferrand.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Manipulator macicy - 1szt 2. Włokno laserowe wielorazowego użytku 600um do lasera holmowego. Długość włókna min. 300cm. - 2szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa aparatu elektrochirurgicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu elektrochirurgicznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6, 33.16.91.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa aparatu do EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu do EKG.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.15.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa kardiotokografu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kardiotokografu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa sprzętu okulistycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Autorefraktokeratometr. 2. Lampa szczelinowa z tonometrem oraz podglądem asystenta. 3. Stolik okulistyczny dwustanowiskowy. 4. Stolik okulistyczny jednostanowiskowy. 5. System automatycznej perymetrii wraz z komputerem i oprogramowaniem do perymetru..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa histeroskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płaszcz operacyjny ze stałym przepływem, zewnętrzny owalny o średnicy max.5mm 2. Płaszcz operacyjny wewnętrzny owalny, średnicy max. 4,3mm z kanałem instrumentowym 5charr 3. Szczypce biopsyjne giętkie średnicy 5 charr długość min. 34cm..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa kardiomonitorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kardiomonitor przenośny -1szt. 2. Kardiomonitor stacjonarno-przenośny -3szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa zestawu do wideoendoskopii gastro-kolo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Procesor wizyjny i źródło światła -1 kpl. 2. Monitor LCD -1 szt. 3. Wózek do zestawu -1 szt. 4. Wideogastroskop -1 kpl. 5. Wideokolonoskop -1 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.