Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-22
Otwock: Zorganizowanie i przeprowadzenie w formie 9 (dziewięcio) dniowej sesji wyjazdowej zajęć dla uczestników projektu systemowego pn. Sprawni i samodzielni - edycja VII 2014, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 24896 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Komunardów 10, 05-402 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 27 7194810, faks 27 7792433.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprotwock.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie w formie 9 (dziewięcio) dniowej sesji wyjazdowej zajęć dla uczestników projektu systemowego pn. Sprawni i samodzielni - edycja VII 2014, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć w formie 9-dniowej sesji wyjazdowej dla rodzin zastępczych: dla 15 uczestników projektu systemowego (osób dorosłych): Treningu Kompetencji Rodzicielskich (16 godzin) wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych, Treningu Budowania Relacji w tym warsztaty z budowania motywacji u dzieci przez opiekuna (12 godzin) wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych, Grupy wsparcia (10 godzin), dla 20 dzieci: Treningu Integracji Emocjonalnej w tym warsztaty motywacji i warsztaty z kreatywności dla dzieci (12 godzin) wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych, Zespołu Ćwiczeń Psychoruchowych np. na basenie (16 godzin) i grupy wsparcia (10 godzin), w ramach projektu pn. Sprawni i Samodzielni - edycja VII 2014, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający wymaga, aby oferowana przez Wykonawcę usługa w ramach niniejszego zamówienia spełniała następujące kryteria ogólne i szczegółowe: Kryteria ogólne: 1. Rekrutację uczestników zajęć w formie sesji wyjazdowej prowadzi Zamawiający. 2.Zajęcia należy przeprowadzić w formie 9-dniowej sesji wyjazdowej w: mieście Kraków w hotelu o wysokim standardzie. 3. Hotel powinien posiadać odpowiednią bazę lokalową i zaplecze techniczne do sprawnego wykonania przedmiotu zamówienia. Sale zajęciowe powinny być dostosowane do ilości osób skierowanych na zajęcia. 4. Hotel powinien być zlokalizowany na terenie miasta Krakowa. 5. Zajęcia powinny być prowadzone w formie wykładów i warsztatów z ćwiczeniami praktycznymi. 6. Zastosowane metody nauczania powinny być dostosowane do tematyki prowadzonych zajęć oraz poziomu wiedzy osób objętych zajęciami, a także uwzględniać indywidualne podejście do każdego z uczestników. 7. Warunki pracy osób uczestniczących w zajęciach organizowanych w formie sesji wyjazdowej oraz zakwaterowanie w hotelu muszą być zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 8. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: a. dojazd w obie strony (autokar klimatyzowany z pasami bezpieczeństwa), b. pokojami dwuosobowymi i/lub jeden pokój dla całej rodziny w jednym budynku z pełnym węzłem sanitarnym wyposażonym w lodówkę, telefon, telewizor, radio, czajnik bezprzewodowy, ręczniki, art. sanitarne typu mydło, żel pod prysznic, papier toaletowy. c. całodzienne wyżywienie - śniadanie, obiad (dwudaniowy: pierwsze danie - zupa, drugie danie + deser), podwieczorek, kolacja, całodobowy dostęp do napojów chłodzących, serwisu kawowego (kawa, herbata w tym herbata smakowa, cukier, mleko, woda mineralna, soki, ciastka suche) d. ubezpieczenie wszystkich Uczestników, e. zorganizowanie czasu wolnego (w tym 2 wycieczki), f. serwis kawowy (kawa, herbata w tym herbata smakowa, cukier, mleko, woda mineralna, soki, ciastka suche) w czasie realizowanych zajęć projektu, g. zatrudnienie (na podstawie umowy cywilnoprawnej) opiekuna/animatora grupy. 9. Z uwagi na współfinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawca jest zobowiązany podjąć odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczonymi na stronie internetowej:www.efs.gov.pl, www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl, obejmujące między innymi odpowiednie oznaczenie sal zajęciowych, materiałów szkoleniowych, wydanych zaświadczeń i certyfikatów. 10. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć oraz bieżącego informowania Zamawiającego w formie ustnej, telefonicznej lub pisemnej o każdej nieobecności uczestnika na zajęciach. 11. Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje i umiejętności adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich zajęć oraz czynne uczestnictwo w procesie dydaktycznym wszystkich wykładowców i trenerów wyszczególnionych w ofercie przetargowej, co będzie miało swoje odzwierciedlenie w dzienniku zajęć. 12. W przypadku gdy wystąpią okoliczności, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie zajęć dla liczby osób wskazanych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na zajęcia. 13. Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji załączonego do umowy harmonogramu zajęć, który zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy z tym, że nie później niż na trzy dni przed rozpoczęciem zajęć w formie sesji wyjazdowej. Kryteria szczegółowe: 1. Miejsce realizacji zajęć sesji wjazdowej: miasto Kraków w hotelu o wysokim standardzie z basenem i siłownią. Basen i siłownia dostępne bez ograniczeń pod opieką rodziny zastępczej. 2. Termin realizacji zajęć wyjazdowych: od 20.02.2014 r. do 28.02.2014 r. 3. Ilość uczestników: rodziny zastępcze - 35 osób, z czego: 15 osób dorosłych oraz 20 dzieci. 4. Ilość godzin poszczególnych zajęć jest następująca: Dla 15 osób dorosłych: 16 godzin wraz z materiałami szkoleniowymi w ramach Treningu Kompetencji Rodzicielskich w tym warsztaty z budowania motywacji u dzieci przez opiekuna w okresie 9 dni, 12 godzin wraz z materiałami szkoleniowymi w ramach Treningu Budowania Relacji w okresie 9 dni, 10 godzin Grupy wsparcia w okresie 9 dni, Dla 20 dzieci: o 12 godzin wraz z materiałami szkoleniowymi w ramach Integracji Emocjonalnej w tym warsztaty motywacji i warsztaty z kreatywności dla dzieci w okresie 9 dni, 16 godzin Zespołu ćwiczeń psychoruchowych np. na basenie w okresie 9 dni, o 10 godzin Grupy wsparcia w okresie 9 dni, Zajęcia powinny odbywa się z wyłączeniem niedziel i co najmniej 1 soboty, przy czym dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 7 godzin dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna powinna wynosić 45 minut) w każdym dniu zajęć. Zajęcia dla dzieci prowadzone w 2 grupach wiekowych. Zajęcia dla 15 osób dorosłych i 20 dzieci muszą odbywać się w tym samym czasie. 5. Wykonawca zapewni transport uczestników z Otwocka do Krakowa, w której położony jest hotel oraz przywóz uczestników z hotelu do Otwocka po zakończeniu pobytu. 6. Wykonawca powinien wskazać w ofercie proponowany termin realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Zajęcia w formie wyjazdowej powinny mieć wykwalifikowanego opiekuna z ramienia Wykonawcy tj. osobę odpowiedzialną (opiekuna grupy/osobę odpowiedzialną na miejscu zajęć) za organizację zajęć i całokształt spraw związanych z pobytem uczestników. Wykonawca jest zobowiązany udostępnić Zamawiającemu dane kontaktowe ww. opiekuna grupy. 8. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: a) transport 35 osób (15 osób dorosłych i 20 dzieci), o których mowa w ust. 3 z miejscowości Zamawiającego do hotelu, w którym będą organizowane zajęcia w formie sesji wyjazdowej i z powrotem, b) zakwaterowanie 35 osób (jak w ust. 3) w pokojach dwu-osobowych, bądź jeden pokój dla całej rodziny z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka), wyposażonych w lodówkę, telefon, telewizor, radio, czajnik bezprzewodowy, art. sanitarne, ręczniki c) pełne wyżywienie dla 35 osób (jak w ust. 3) w trakcie całego pobytu w hotelu, serwowane w restauracji hotelowej, składające się ze: śniadania w formie szwedzkiego stołu składającego się z: minimum jednego dania ciepłego, przekąsek zimnych, warzyw lub sałatek warzywnych, pieczywa jasnego i ciemnego, napojów gorących i zimnych, wędlin, serów, obiadu dwudaniowego z deserem, kolacji składającej się z: minimum jednego dania ciepłego, przekąsek zimnych, warzyw lub sałatek warzywnych, pieczywa jasnego i ciemnego, napojów gorących i zimnych, d) serwis kawowy dla 35 osób (jak w ust. 3) uzupełniany w trakcie zajęć, składający się z kawy, herbaty w tym herbata smakowa, mleka, cukru i napojów zimnych takich jak: woda mineralna, soki owocowe, po ok. 0,5 l dziennie na osobę oraz ciastek suchych i słonych paluszków, e) materiały szkoleniowe zgodne z tematyką zajęć (plus dodatkowo, jeden egzemplarz materiałów dla Zamawiającego), f) materiały piśmiennicze w formie skoroszytu i długopisu w teczce biurowej, g) bezpłatną całodobową opiekę medyczną, h) opłacenie ewentualnej taksy klimatycznej dla wszystkich uczestników (jak w ust. 3), i) możliwość uczestniczenia w czasie wolnym w: zajęciach rekreacyjno-sportowych (gimnastyka ogólnorozwojowa, gry, wycieczki piesze) na terenie hotelu i poza hotelem, zajęciach kulturalno oświatowych i dydaktycznych (projekcje filmów, wykłady, wieczorki kulturalne itp.) i. imprezach integracyjnych w tym: wieczorkach, dyskotekach wraz z odpowiednim poczęstunkiem składającym się z : wędlin, serów, ryb, sałatek, pieczywa, dań gorących, ciast, napojów zimnych i ciepłych, a także innych dostępnych atrakcjach regionalnych, zwiedzanie minimum pięciu zabytków Krakowa (od 1 do 3 dni przed zajęciami lub po zajęciach), zajęcia ruchowe na basenie z ratownikiem z podziałem na dorosłych i dzieci (dwa popołudnia) możliwość wspólnego wyjścia do kina z opiekunem/animatorem grupy. 9. możliwość uczestniczenia w dwóch (2) wycieczkach krajoznawczo-edukacyjnych do Zakopanego i Wieliczki, w tym w co najmniej 1 (jednej) całodniowej, autokarowej wycieczce wraz z wyżywieniem. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z organizacją wycieczki, w tym również cenę biletów wstępu do odwiedzanych obiektów i dóbr kultury. W przypadku organizacji wycieczek krajoznawczo - edukacyjnych uczestnicy nie mogą być dołączeni do innej grupy. 10. Ubezpieczenia NNW wszystkich uczestników zajęć w formie sesji wyjazdowej. 11. Wykonawca będzie prowadził dokumentację zajęć w postaci: a) dziennika zajęć zawierającego: listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć oraz podpis prowadzącego, b) imiennej listy z podpisami uczestników zajęć potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, c) imiennej listy potwierdzającej odbiór przez uczestników materiałów piśmienniczych, d) imiennej listy potwierdzającej skorzystanie przez uczestników z oferowanych posiłków, e) rejestru wydanych zaświadczeń, certyfikatów, f) ankiet, g) sprawozdanie merytoryczne, h) płyty CD ze zdjęciami, i) listy obecności na wycieczkach 12. Dokumentacja zajęć, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sale zajęciowe powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 13. Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników na zakończenie zajęć ankietę oceniającą zajęcia i pobyt w ośrodku (standard) oraz przekaże ją Zamawiającemu. Ankieta musi zawierać nazwę Zamawiającego oraz oznaczenia i napisy dotyczące współfinansowania projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 14. Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną z zajęć, zorganizowanych w formie sesji wyjazdowej i przekaże ją Zamawiającemu (na płycie CD lub DVD) wraz z pozostałą dokumentacją. 15. W ramach rozliczenia zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia zakończenia zajęć: a) potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów zajęć, o których mowa w ust. 13, b) sprawozdanie merytoryczne lub raport z realizacji zajęć, zawierający imienny wykaz osób, które ukończyły zajęciach lub nie ukończyły zajęć oraz omówienie nabytych przez uczestników umiejętności (opis uzyskanych rezultatów, ocena postępów uczestników zajęć), 16. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a) dokonania rekompensaty za śniadanie w dniu rozpoczęcia pobytu w ośrodku w formie dwudaniowego posiłku z deserem na postoju (restauracja/zajazd) oraz suchy prowiant (2 kanapki, napój owoc) w trakcie podróży, b) dokonania rekompensaty za kolację w dniu zakończenia pobytu w ośrodku w formie dwudaniowego posiłku z deserem na postoju (restauracja/zajazd) oraz suchy prowiant (2 kanapki, napój owoc) w trakcie podróży,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 92.33.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje - co najmniej 3 (trzy) kompleksowe usługi polegające na organizacji i przeprowadzeniu zajęć w formie wyjazdowej, wraz z transportem, wyżywieniem i noclegami. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ oraz załączyć dowody potwierdzające czy usługi zostały wykonywane lub są wykonywane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja w zakresie wiedzy i doświadczenia - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wykazania się przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował: minimum jednym pomieszczeniem- salą mieszczącymi co najmniej 20 osób, pokojami dwuosobowymi i/lub jeden pokój dla całej rodziny w jednym budynku z pełnym węzłem sanitarnym wyposażonym w lodówkę, telefon, telewizor, radio, czajnik bezprzewodowy, art. sanitarne, ręczniki; środkiem transportu, wyposażonym w klimatyzację przystosowanym do przewozu uczestników dla grupy 35 osobowej, bazę wypoczynkowo - rekreacyjną wyposażoną w: basen, pokój internetowy. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Wykaz zaplecza technicznego Załącznik nr 8 do SIWZ wraz z informacją o podstawie dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W części dotyczącej osób zdolnych do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie Wykazania przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą następujące kwalifikacje zawodowe: wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń/kursów/warsztatów/treningów itp., doświadczenie w prowadzeniu minimum 3 szkoleń/kursów/treningów/ warsztatów dla grup liczących po min. 15 osób z zakresu ćwiczeń psychoruchowych, doświadczenie w prowadzeniu minimum 3 szkoleń/kursów/treningów/ warsztatów dla grup liczących po min. 15 osób z zakresu budowania relacji i motywacji u dzieci, doświadczenie w prowadzeniu minimum 3 szkoleń/kursów/treningów/ warsztatów dla grup liczących po min. 15 osób z zakresu grupy wsparcia, doświadczenie w prowadzeniu minimum 3 szkoleń/kursów/treningów/ warsztatów dla grup liczących po min. 15 osób z zakresu integracji emocjonalnej; doświadczenie w prowadzeniu minimum 3 szkoleń/kursów/treningów/ warsztatów dla grup liczących po min. 15 osób z zakresu kompetencji rodzicielskich. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia (należy dokładnie opisać prowadzone przez nie szkolenia/zajęcia ze wskazaniem tematyki pozwalającej odnieść je do zakresu przedmiotu niniejszego zamówienia) i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa lub inny dokument świadczący o posiadaniu przez Wykonawcę ubezpieczenia powinny być ważne w dniu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprotwock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku ul. Komunardów 10 05-402 Otwock..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2014 godzina 09:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku ul. Komunardów 10 05-402 Otwock..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- "Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w ich miejscu zamieszkania w terminie 01.01.2026 r. - 31.12.2026 r.".
- "Dostawy elementów plastikowych do generatorów Mo/Tc do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM"
- Odczynniki, kalibratory, materiały zużywalne i kontrole wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu A1 dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
- Dostosowanie i remont piwnicy w Starostwie Powiatowym w Otwocku przy ul. Komunardów 10 z przeznaczeniem na magazyn - etap II, wylanie posadzki
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie specjalistyczne dla KW PSP w Olsztynie na potrzeby OLiOC - DRONY
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz ćwiczeń praktycznych z zakresu OC i OL dla przedstawicieli administracji samorządowej, jednostek organizacyjnych powiatu oraz szkół z podziałem na części
- Organizacja przyjęcia - spotkania wigilijnego w restauracji dla 90 konsumentów - zagranicznej społeczności studenckiej
- Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji inaugurującej projekt
- Realizacja szkoleń na rzecz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku w ramach projektu "Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej w województwie podlaskim"
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach realizacji Programu OLiOC w Gminie Szczecinek
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





