Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-12
Drwinia: Odkomarzanie terenów Gminy Drwinia
Numer ogłoszenia: 248962 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Drwini , Drwinia 57, 32-709 Drwinia, woj. małopolskie, tel. 012 2817 153, 154, faks 012 2817 373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.drwinia.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odkomarzanie terenów Gminy Drwinia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi odkomarzania terenów Gminy Drwinia. 1.1. Przedmiot zamówienie należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w projekcie umowy oraz zgodnie z ofertą. 1.2. Przedmiot zamówienia: Odkomarzanie(dezynfekcja) terenu Gminy Drwinia o powierzchni około 2 000 ha metodą agrolotniczą. Teren przeznaczony do odkomarzania metodą agrolotniczą w wyznaczonych miejscach w miejscowościach : Ispina, Grobla, Świniary, Niedary, Zielona, Trawniki, Wola Drwińska, Wyżyce, Bieńkowice, Dziewin, Drwinia, Mikluszowice i Gawłówek. Ilość zabiegów - 1. 1.3. Zakres i warunki realizacji zamówienie dotyczące zadania obejmują: 1) wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu jednego zabiegu dezynfekcji terenu Gminy Drwinia statkiem powietrznym przeznaczonym do oprysków agrolotniczych na powierzchni około 2 000 ha, 2) wykonywanie zabiegów preparatem Agua K-Othrine do zwalczania owadów latających ( komary, meszki ), spełniającym następujące wymagania : a) posiadają aktualny termin ważności, b) posiadają odpowiednie wymagane zezwolenia lub atesty, uzgodnione z Państwowym Inspektorem Sanitarnym, potwierdzające bezpieczeństwo dla środowiska i organizmów żywych, c) zapewnienie i dostarczenie całości materiałów i środków ( preparatu owadobójcze, woda i inne.), niezbędnych do realizacji umowy na swój koszt i ryzyko, własnym transportem, d) wywiezienie odpadów powstałych w wyniku wykonywania przedmiotu niniejszej umowy własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, e) wykonanie oprysku ściśle w terminie ( dniach i godzinach ) uzgodnionym z koordynatorem reprezentującym Zamawiającego z uwagi na konieczność zsynchronizowania prac i ostrzeżenia mieszkańców gminy, f) wykonywanie dezynfekcji środkiem o odpowiednio dobranym stężeniu, g) zapewnienie warunków bezpieczeństwa dla ludzi i zwierząt podczas wykonywania zabiegów odkomarzania, h) wykonywanie przedmiotu umowy z zasadami wiedzy technicznej i zaleceniami producenta środka chemicznego, podane ilości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia w zależności od faktycznych potrzeb zamawiającego lub w zależności od posiadanych środków finansowych. 3) przed wykonaniem oprysków okazanie Zamawiającemu (wgląd) faktur/faktury świadczących o zakupie i zastosowaniu preparatu Agua K-Othrine..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienia ta mogą polegać na : zleceniu dodatkowych usług dezynfekcji(odkomarzania) - tj. dodatkowych zabiegów. Dodatkowe usługi-zamówienia uzupełniające mogą wynikać np. : uzyskania dodatkowych środków na w/w usługę. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia usług uzupełniających w wysokości nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego. Ewentualna realizacja zamówień uzupełniających wiąże się z podpisaniem odrębnej umowy po przeprowadzonych negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.67.00.00 - Usługi w zakresie dezynfekcji oraz tępienia szkodników na obszarach miejskich lub wiejskich .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania usług agrolotniczych (ustawa prawo lotnicze z dnia 3 lipca 2002r. - Dz. U. nr 130, poz. 1112 z późn. zm.) tj. posiada aktualny certyfikat usług lotniczych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje doświadczeniem zawodowym rozumianym jako wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,odpowiadających swoim rodzajem i zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu dezynfekcji metoda agrolotniczą o wartości minimum 150 000 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotowego zamówienia w tym minimum : dysponują 2 samolotami lub innymi statkami powietrznymi (np. helikopter) wyposażonymi w satelitarny system DGPS .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.23 ust.1 i 2 ustawy lub w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo udzielone przez osobę/osoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, ze upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie. 2. Wypełniony formularz oferty (cenowy), który podajemy w zał. nr 1 do SIWZ 3. Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy, który podajemy w zał. nr 2 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany umowy muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje, że w ramach umowy można zmienić : - zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, - adres siedziby Wykonawcy, nr konta bankowego na który ma być dokonany przelew za realizację usługi. Wskazane zmiany mogą nastąpić w przypadku zmian organizacyjnych Wykonawcy. Niedopuszczalna jest zmiana strony umowy tj. Wykonawcy wybranego w drodze postępowania przetargowego, -termin realizacji zamówienia, w przypadku utrzymujących się trudnych warunków atmosferycznych lub w przypadku innych uzasadnionych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, - zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zwarcia umowy, - powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drwinia.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Drwini 57,32-709 Drwinia/I-piętro w pok. nr 15. Koszt dok. w wersji papierowej 13,00 zł Zam. może przek. tą siwz pocztą za pot. od.Dok. można pob. ze stron www.drwinia.gmina.pl.-bezpł....
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Drwini 57, 32 - 709 Drwinia/sekretariat, pok. nr 20 - II piętro.Dopuszczone jest również składanie ofert drogą pocztową lub za pomocą firmy kurierskiej...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.