eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻaryBankowa obsługa budżetu Gminy Żary o statusie miejskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Żary: Bankowa obsługa budżetu Gminy Żary o statusie miejskim
Numer ogłoszenia: 248907 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , Rynek 1-5/18, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. (068) 363 43 13, fax. (068) 374 38 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Żary o statusie miejskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Żary o statusie miejskim w okresie 5 lat, począwszy od dnia 01.01.2009 r., w każdy roboczy dzień tygodnia, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 1) Bankowa obsługa budżetu obejmować będzie następujące usługi: a) Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych, na których będą dokonywane w szczególności: - wpłaty i wypłaty gotówkowe, - wyciągi z rachunków bankowych (dostępne w wersji elektronicznej), - dzienne wyciągi z rachunku podstawowego wraz z załącznikami (drukowane przez bank), - przelewy na rachunki w obrębie banku prowadzącego obsługę, - przelewy na rachunki w innych bankach, - wydawanie blankietów czeków gotówkowych, - obsługa kart płatniczych b) Bankowość elektroniczną, c) Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym Gminy, d) Zapewnienie indywidualnej obsługi Zamawiającego przez wyznaczonego doradcę banku, e) Bezpłatne przyjmowanie wpłat na rachunki Gminy od Zamawiającego, od osób fizycznych i prawnych w placówkach banku na terenie Żar.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 7.000,00 zł. (słownie złotych: siedem tysięcy złotych 00/100 ). 2) Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) 3) Zamawiający dokona zwrotu wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-2 oraz art. 46 ust. 4 ustawy. 4) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt. 2 i 3 zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy. 6) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego pod nazwą : Urząd Miejski w Żarach Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 64 1090 2561 0000 0006 4200 0090 7) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego. 8) Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert. 9) Nie zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1 (SIWZ) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy. 1) Wykonawca składający ofertę musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia. 4) Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem do wykonania zamówienia. 5) Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym (własnym, użyczonym lub dzierżawionym) wymaganym do realizacji zadania. 6) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7) Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości i miejscu określonych w pkt. 9 niniejszej instrukcji. 3.2 (SIWZ) Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia) nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt. 4 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 3.1 spowoduje wykluczenie Wykonawcy. 3.3 (SIWZ) Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 3.4 (SIWZ) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 1) Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 2) W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej o których mowa w pkt. 3.1. pakt. 2) - 5) - muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki. 3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 4) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. UWAGA: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 5) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np. (nazwa i adres Wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika. 6) Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg Rozdziału II niniejszej SIWZ. 2) Informację ogólną o Wykonawcy wg załącznika nr 1 do oferty. 3) Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta powinna zawierać następujące dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, wg załącznika nr 2 do oferty b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, Zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 4) Symulację kosztów obsługi rachunku. 5) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie: a) Pełnomocnictwo określone w pkt. 3.4. ppkt. 4) b) Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 ppkt. 2) oraz ppkt. 3) lit. a) i b) przedstawia każdy z tych Wykonawców. 6) W przypadku oferty składanej przez Wykonawcę posiadającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4. ppkt 3 lit. b), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, b) Dokumenty, o których mowa w ppkt. 6 lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 6 lit. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zachowaniem terminów, o których mowa w ppkt. 6 lit. b). d) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Cena - kredyt w rachunku bieżącym - 45

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pok.27 lub drogą pocztową po dokonaniu wpłaty na konto BZ WBK S.A. o Żary: 91 1090 2561 0000 0006 4200 0089 (20,00 zł + VAT).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 11:45, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 27, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.