Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Wrocław: na
Dostawę mebli szkolnych i do internatu dla potrzeb Zespołu Szkół nr 14 we Wrocławiu przy ul. Brücknera 10 z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 248897 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 14 , ul. Brucknera 10, 51-410 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3246900, faks 0-71 3246901.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo14.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła średnia.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na Dostawę mebli szkolnych i do internatu dla potrzeb Zespołu Szkół nr 14 we Wrocławiu przy ul. Brücknera 10 z podziałem na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli szkolnych i do internatu dla potrzeb Zespołu Szkół nr 14 we Wrocławiu przy ul. Brücknera 10 z podziałem na zadania. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 zadania tj: Zadanie Nr 1 - dostawa mebli pokojowych do wyposażenia internatu,; Zadanie Nr 2 - dostawa krzeseł i stolików szkolnych, szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II i zał. Nr 3 i 3.1 oraz 6 do SIWZ. CPV - 39160000-1, 39151000-5.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.15.10.00 - Meble różne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych, -posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i-lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokument wymieniony w § 1 ust. 1 pkt. 2 i ust. 2 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) -okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min 2 zadania, odpowiadające swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia - dostawa mebli- dla każdego zadania o wartości ogółem min.100.000,00 zł brutto, Zamawiający dopuszcza wykazanie doświadczenia w dowolnym zestawieniu realizacji zadań, lecz ogólna wartość zadań, musi odpowiadać min. 100.000,00 złotych - potwierdzą że wykazane ww. zadania wykonali należycie. -akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji, Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony pkt. 1.1 i 2 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 1.3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 1.4. Dokumenty o których mowa w pkt 1.3 lit. a, b - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 1.1 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zestawienie kosztów zadania (załącznik Nr 3 i/lub 3.1. do SIWZ) 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień, wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ -Doświadczenie zawodowe. 5. Dokument (referencje lub inny dokument) od poprzednich zamawiających potwierdzający, że wykazane zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ zostały wykonane zostały należycie. 6. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.- dla zadania nr 1 i nr 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo14.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr XIV ul. Brucknera 10, 51-410 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Nr XIV ul. Brucknera 10, 51-410 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawę mebli szkolnych i do internatu dla potrzeb Zespołu Szkół nr 14 we Wrocławiu przy ul. Brücknera 10 z podziałem na zadania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli pokojowych do wyposażenia internatu szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II i zał. Nr 3 oraz 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.15.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa mebli szkolnych i do internatu dla potrzeb Zespołu Szkół nr 14 we Wrocławiu przy ul. Brücknera 10 z podziałem na zadania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa krzeseł i stolików szkolnych, szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II i zał. Nr 3.1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.15.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana pionów i poziomów instalacji wod-kan w budynku wielorodzinnym
- Świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z zakresu usług telefonii stacjonarnej w standardzie GSM wraz z dostawą 50 sztuk aparatów telefonicznych.
- ZZK-NZ/241/3408/220/25 Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA
- "Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach." - ZP/TP/52/2025
- USŁUGA UBEZPIECZENIA ZAKŁADU NARODOWEGO IM. OSSOLIŃSKICH WE WROCŁAWIU
- Dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek cyfrowych sieciowych na urbancard dla Urzędu Miejskiego Wrocławia wraz z pełną obsługą serwisową
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli dla Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kłodawie
- Dostawa wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Przełamujemy bariery!"
- Dostawa pomocy dydaktycznych, terapeutycznych, logopedycznych, muzycznych, programów multimedialnych oraz wyposażenia do zajęć z integracji sensorycznej dla przedszkola w Mieście Łuków.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 3 w Klubie dziecięcym "Calineczka" Dąbrówka 110, 23-423 Potok Górny
- Dostawa i montaż wyposażenia dla szkół podstawowych w gminie Międzyrzecz w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
więcej: Meble różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





