eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie robót remontowo - budowlanych pomieszczeń Urzędu Pocztowego i pokrycia dachowego budynku UP Dzierzgoń

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Gdańsk: Wykonanie robót remontowo - budowlanych pomieszczeń Urzędu Pocztowego i pokrycia dachowego budynku UP Dzierzgoń
Numer ogłoszenia: 248893 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 172037 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny w Gdańsku, działający w imieniu dyrektora p.p.u.p. Poczta Polska z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, ul. Targ Rakowy 7/8, Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32-66-105, fax 0-58 32-66-112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo - budowlanych pomieszczeń Urzędu Pocztowego i pokrycia dachowego budynku UP Dzierzgoń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych pomieszczeń Urzędu Pocztowego i pokrycia dachowego budynku UP Dzierzgoń przy ul. Odrodzenia 9, 82-440 Dzierzgoń. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty ogólnobudowlane: a) roboty rozbiórkowe ścian, tynków, posadzek, stropów drewnianych, stolarki okiennej i drzwiowej, b) roboty murowe - uzupełnienia ścian, wymiana ścianek działowych, c) wymiana nadproży drzwiowych, d) wykonanie okładzin ścian i sufitów z płyt kartonowo-gipsowych, e) wykonanie okładzin ścian i posadzek z płytek z kamieni sztucznych, f) wykonanie stropu żelbetowego nad piwnicą, g) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, h) układanie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych, i) wymiana ścianek giszetowych, j) roboty malarskie, k) wywóz gruzu na wysypisko śmieci. 2. Roboty elektryczne i teleinformatyczne: a) demontaż instalacji elektrycznej oraz osprzętu elektrycznego, b) wykonanie instalacji elektrycznej z montażem opraw oświetleniowych i gniazd wtyczkowych, c) wymiana rozdzielnic skrzynkowych, d) wymiana szafy dystrybucyjnej MDF, e) wymiana sprzętu kablowego i sieciowego, f) wykonanie i sprawdzenia pomiarów kompletnego 1, 2, 3, - fazowego obwodu elektrycznego, g) wykonanie pomiarów skuteczności zerowania i natężenia oświetlenia na stanowiskach pracy oraz pomiarów tłumienności, h) Wymiana instalacji alarmowej. 3. Roboty wod-kan i c.o: a) demontaż instalacji wod- kan i c.o., b) demontaż urządzeń instalacji wod-kan i grzejników, c) wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i centralnego ogrzewania, d) montaż urządzeń instalacji wod-kan i c.o., e) płukanie instalacji wodociągowej, f) wykonanie próby szczelności instalacji wody i c.o., g) wykonanie regulacji instalacji c.o. na gorąco, h) roboty malarskie. 4. Roboty dekarskie i ciesielskie: a) roboty rozbiórkowe pokrycia dachowego i obróbek blacharskich, b) roboty rozbiórkowe deskowania połaci dachowej, c) wymiana elementów drewnianych więźby dachowej, d) impregnacja elementów drewnianych więźby, e) wymiana deskowania połaci dachowej, f) wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, g) pokrycie połaci dachowych papą termozgrzewalną dwuwarstwowo, h) wymiana włazów dachowych, i) wywiezienie gruzu i odpadów na wysypisko śmieci, j) przemurowanie kominów ponad dachem. 5. Roboty elektryczne instalacji odgromowej: a) demontaż instalacji odgromowej, b) wykonanie instalacji odgromowej, c) wykonanie badania i pomiarów instalacji uziemiającej, odgromowej, d) naprawa nawierzchni chodników po robotach ziemnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik Nr 5 do SIWZ, 2) Przedmiary robót stanowiące Załączniki Nr 5a do SIWZ, 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik Nr 6 do SIWZ. Materiały budowlane muszą być nowe oraz spełniać wszystkie wymogi ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (j. t. z 2006r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów budowlanych, które będą produktami równoważnymi spełniającymi wymagania określone w SIWZ. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązuje się do przedstawienia polisy od odpowiedzialności cywilnej deliktowo - kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 PLN. Wymagana gwarancja jakości na wykonany przedmiot zamówienia winna wynosić minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Prace remontowe będą odbywać się w obiekcie nieczynnym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 520663.75 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe LESZCZYŃSKI Andrzej Leszczyński, ul. Dworcowa 14a, 82-200 Malbork, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 520663,75
  • Oferta z najniższą ceną: 520663,75 oferta z najwyższą ceną: 538343.79
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.