Og³oszenie z dnia 2012-11-23
Bia³ystok: Dostawa wafli ZP/PN - 37/12
Numer og³oszenia: 248785 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku , ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23, 15-950 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa wafli ZP/PN - 37/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie 9 miesiêcy wafli nie oblewanych przek³adanych kremem w czterech ró¿nych smakach (np.: waniliowe, kokosowe, orzechowe, kakaowe itp.) w ilo¶ci 330.000 szt. spe³niaj±cych poni¿sze minimalne wymagania: 1) produkt o gramaturze min. 20 g, 2) kaloryczno¶æ produktu - nie mniej ni¿ 105 kcal w 20 gramach produktu, 3) opakowanie jednostkowe - opakowanie kolorowe i atrakcyjne graficznie; produkt zapakowany hermetycznie w folii aluminiowej lub folii z tworzywa sztucznego. Opakowania jednostkowe powinny zabezpieczaæ produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny byæ czyste, bez obcych zapachów i uszkodzeñ mechanicznych. Opakowanie jednostkowe winno zawieraæ co najmniej: a) nazwê produktu b) nazwê i adres producenta c) masê netto d) wykaz sk³adników e) termin przydatno¶ci do spo¿ycia f) oraz inne informacje zgodnie z aktualnie obowi±zuj±cym prawem. 4) Opakowania zbiorcze - kartony po 34-70 szt. o wadze nie przekraczaj±cej normy ud¼wigu dla kobiet - 20 kg. Nie dopuszcza siê opakowañ zaple¶nia³ych, z za³amaniami, zagiêciami i innymi uszkodzeniami mechanicznymi. 5) termin przydatno¶ci do spo¿ycia nie krótszy ni¿ 3 m-ce od daty dostawy.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 15.82.00.00 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przed³u¿onej trwa³o¶ci .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom Zamawiaj±cego okre¶lonym w SIWZ: 1. Specyfikacjê proponowanego produktu - sporz±dzon± zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 1a do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Strony dopuszczaj± zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczno¶ci wprowadzenia zmiany, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, w ni¿ej przedstawionym zakresie, z zastrze¿eniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy: 1.1. zmiana nazwy w³asnej przedmiotu umowy - zmiana ta mo¿e byæ zwi±zana z ulepszeniem sk³adu jako¶ciowego w/w lub podyktowana zmian± procesu technologicznego produkcji, pod warunkiem, ¿e zmiana ta nie bêdzie powodowa³a pogorszenia jako¶ciowego, a produkt bêdzie spe³nia³ wszelkie wymagania prawne i jako¶ciowe okre¶lone przez Zamawiaj±cego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 1.2. zmiana rodzaju opakowania i szaty graficznej - pod warunkiem nie pogorszenia wizualnej szaty graficznej i utrzymania ceny z oferty; 1.3. zmiana terminu wa¿no¶ci przedmiotu umowy - zmiana ta mo¿e byæ zwi±zana z konieczno¶ci± przyspieszenia dostawy, przed³u¿aj±cym siê czasem akceptacji wyników postêpowania; 1.4. zmiana warunków i terminu dostawy przedmiotu umowy - zmiany te mog± wyst±piæ na skutek negatywnych okoliczno¶ci maj±cych bezpo¶redni wp³yw na organizacjê dostaw, trudno¶ci transportowych, celnych, jak równie¿ trudno¶ci w dystrybucji i magazynowaniu; 1.5. zmiany warunków i terminów p³atno¶ci - zmiany wynikaj±ce ze zmiany w prawie w³a¶ciwym dla podatków i ce³, które podwy¿sz± lub obni¿± cenê przedmiotu zamówienia, co w zale¿no¶ci od rodzaju zmian jakie bêd± mia³y miejsce bêdzie skutkowa³o obni¿eniem lub podwy¿szeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia; 1.6. zmiany cen na korzy¶æ Zamawiaj±cego na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych itp.; 1.7. zmiana danych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikaj±ca z przekszta³cenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej, 1.8. zmiany wynikaj±ce z powstania niezgodno¶ci pomiêdzy zapisami umowy a tre¶ci± oferty i/lub SIWZ; 2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie równie¿ mo¿liwo¶æ zmiany, z zastrze¿eniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w przypadku: 2.1. zmiany w obowi±zuj±cych przepisach prawa maj±ce wp³yw na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiaj±cego skutkuj±ca nie mo¿liwo¶ci± realizacji przedmiotu umowy; 2.2. powstanie nadzwyczajnych okoliczno¶ci bêd±cych si³± wy¿sz± skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± realizacji przedmiotu umowy lub gro¿±c± ra¿±c± strat±, których Strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy; Jako si³ê wy¿sz± rozumie siê wydarzenia i okoliczno¶ci nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezale¿ne od woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy; 2.3. powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci nie bêd±cych si³a wy¿sz±, gro¿±cych ra¿±c± strat±, których strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy; 3. Wy¿ej wymienione zmiany mog± byæ dokonane na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, za zgod± obu Stron i zostan± wprowadzone do umowy w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku, 15-950 Bia³ystok, ul. M. Sk³odowskiej - Curie 23, koszt nabycia kopii SIWZ w wersji papierowej wynosi 9,60 z³.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku ul. M. Sk³odowskiej - Curie 23 15-950 Bia³ystok, pok. 201 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artyku³ów spo¿ywczych - 2026 rok.
- Us³uga sprz±tania w Prokuraturze Okrêgowej w Bia³ymstoku oraz w podleg³ych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w ¶rodki higieniczno - sanitarne i ¶rodki czysto¶ci.
- Kompleksowa us³uga serwisowa w zakresie instalacji i urz±dzeñ sanitarnych - wykonywania przegl±dów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostêpno¶ci w oparciu o posiadan± macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby S±du Apelacyjnego w Bia³ymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materia³ów medycznych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Domu Pomocy Spo³ecznej w O³awie w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla Zespo³u Kszta³cenia i Wychowania w Turzu z podzia³em na czê¶ci
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla Szko³y Podstawowej w Lubiszewice z podzia³em na czê¶ci
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla O¶rodka Szkoleñ Specjalistycznych Stra¿y Granicznej w Lubaniu.
- Zakup i dostawa artyku³ów spo¿ywczych
wiêcej: Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przed³u¿onej trwa³o¶ci »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





