Ogłoszenie z dnia 2006-05-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Konin: sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie przy ul. Szpitalnej 43 i 45 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony, do kontaktów: Beata Dembińska, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, fax 063 2404134, e-mail: szp@szpital-konin.pl, www.szpital.konin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie przy ul. Szpitalnej 43 i 45. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Sprzątanie i dezynfekcję pomieszczeń: - KOMÓRKI ADMINISTRACY; SALE CHORYCH, KORYTARZE WEWNĄTRZODDZIAŁÓW;SCHODOWE, HOLE, POCZEKALNIE, WINDY;TOALETY, WC, ŁAZIENKI, BRUDOWNIKI, MYJNIE ; ODDZIAŁ CHIRURGII JEDNEGO DNIA; GABINETY ZABIEGOWE, SALE OPATRUNKOWE, STACJA DIALIZ; KUCHENKI ODDZIAŁOWE;DYŻURKI PIELĘGNIARSKIE, ZAKŁAD DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ, ZAKŁAD MIKROBIOLOGII KLINICZNEJ, ZAKŁAD FIZJOTERAPII, ZAKŁAD PATOMORFOLOGII, PORADNIE ); PODODDZIAŁ UDAROWY, INTENSYWNY NADZÓR KARDIOLOGICZNY; CENTRALNA STERYLIZATORNIA. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wojewódzki Szpital zespolony w Koninie ul. szpitalna 43 i 45. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.74.00.00 - Różne usługi czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.72.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Sprzątanie i dezynfekcję pomieszczeń: - KOMÓRKI ADMINISTRACY; SALE CHORYCH, KORYTARZE WEWNĄTRZODDZIAŁÓW;SCHODOWE, HOLE, POCZEKALNIE, WINDY;TOALETY, WC, ŁAZIENKI, BRUDOWNIKI, MYJNIE ; ODDZIAŁ CHIRURGII JEDNEGO DNIA; GABINETY ZABIEGOWE, SALE OPATRUNKOWE, STACJA DIALIZ; KUCHENKI ODDZIAŁOWE;DYŻURKI PIELĘGNIARSKIE, ZAKŁAD DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ, ZAKŁAD MIKROBIOLOGII KLINICZNEJ, ZAKŁAD FIZJOTERAPII, ZAKŁAD PATOMORFOLOGII, PORADNIE ); PODODDZIAŁ UDAROWY, INTENSYWNY NADZÓR KARDIOLOGICZNY. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 24 420,00. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność uregulowana zostanie przelewem w terminie mni. 30 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodna z apisem SIWZ Nz-33/06. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Oferenci muszą spełniać wymogi zawarte w SIWZ zgodnie z art.22 ustawy O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: -są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia w lecznictwie zamkniętym łącznie z częścią łóżkową i zabiegową oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust, 1 i 2 Pzp. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli w odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 1 rozrządzenia); -Koncesje, zezwolenia, licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia, licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania terminu składania ofert -Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - Sprawozdania finansowego za 2004 r. a jeżeli podlega ono badaniu biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinia o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności- a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres. -wymagane jest posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na kwotę 150000,00 zł. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: -Wykaz sprzętu proponowanego do wykonania usługi, również w ujęciu ilościowym, w poszczególnych komórkach organizacyjnych -Wykaz sprzętu pomocniczego niezbędnego do wykonania usługi, np. wózki transportowe -Wykaz środków myjących i konserwujących oraz dezynfekcyjnych, które uwzględniono przy sprzątaniu w ofercie, w zależności miejsca stosowania i rodzaju zabrudzenia -Dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu na terenie Polski, wpisany w rejestr wytwórców wyrobów medycznych, produkty które wymagają oznaczone znakiem CE , zarejestrowane przez Instytut Leków oferowanych środków czystościowych i dezynfekcyjnych . -Plan Higieny z uwzględnieniem podziału na strefy -Technologię sprzątania powierzchni szpitalnych, z uwzględnieniem sprzętu, środków i techniki sprzątania -Instrukcje i procedury dotyczące;mycia i dezynfekcji naczyń na wydaliny i wydzieliny,dezynfekcji powierzchni zabrudzonej substancjami organicznym, przygotowanie roztworu roboczego środka dezynfekcyjnego,mycia i dezynfekcji rąk, realizowanie usługi w kuchenkach oddziałowych, postępowanie ze sprzętem używanym do sprzątania, postępowanie z czystymi i brudnymi mopami,monitorowanie jakości usługi. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena 70 % Jakość wykonania usługi 30 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 33/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.06.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie WSZ lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa , Oferenci, osoby zainteresowane. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.06.2006, godzina 11:00, Wojewódzki Szpital Zspolony w koninie ul. Szpitalna 45 , 62-504 Konini, Sala Konferencyjna 3/8 , II piętro.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.05.2006.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: "Kurs makijażu dziennego i wieczorowego"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: "Stylizacja paznokci metodą żelową"
- Organizacja 3-dniowego turnusu edukacyjnego dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka oraz przebywających w tych rodzinach dzieci i młodzieży
- Remont odcinka ulicy Przemysłowej w Koninie
- Remont ciągów komunikacyjnych i wybranych pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej w budynku Sądu Rejonowego w Kole przy ul. Włocławskiej 4
- Prace remontowe obejmujące wzmocnienie drewnianych stropów i sufitów (pokoje 101, 102, 206, 207) wraz z remontem pomieszczeń 101 i 102 w celu ich przystosowania do obsługi interesantów
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Miasta Kalisza przy ul. Tadeusza Kościuszki 1a
- Usługi sprzątania powierzchni biurowych, użytkowych, ciągów komunikacyjnych i okien w budynkach użytkowanych przez Starostwo Powiatowe w Mogilnie w latach 2025/2026
- Utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych, korytarzy i sanitariatów w budynkach administracji MZBM położonych w Tychach oraz przyległych do nich terenów zewnętrznych
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu - 2 części-2025/2026
- "Usługa utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ArcelorMittal Park w Sosnowcu, Plac Zagłębia"
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - III PRZETARG
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.