eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieWykonanie prac modernizacyjno i towarzyszących lokalu mieszkalnego przy ul. Jaracza 54/2 w Świnoujściu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Świnoujście: Wykonanie prac modernizacyjno i towarzyszących lokalu mieszkalnego przy ul. Jaracza 54/2 w Świnoujściu
Numer ogłoszenia: 248743 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3212280, 3212631 w. 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgm.swinoujscie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac modernizacyjno i towarzyszących lokalu mieszkalnego przy ul. Jaracza 54/2 w Świnoujściu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonania prac modernizacyjno i towarzyszących lokalu mieszkalnego przy ul. Jaracza 54/2 w Świnoujściu 1. W zakres prac objętych zamówieniem wchodzą: 1.Wymiana instalacji elektrycznej w mieszkaniu, z wydzieleniem obwodów, zamontowaniem rozdzielni mieszkaniowej zgodnie z istniejącą mocą oraz wymianą tablicy podlicznikowej i zabezpieczenia przelicznikowego,( konieczność wyniesienia tablicy na klatkę schodową) wymiana osprzętu elektrycznego tj. gniazd i wyłączników (gniazda kuchnia 4 szt, pok. 4 szt, łazienka 2szt, p.p 1 szt ), 1 kpl. 2.Montaż nawiewników okiennych o wydajności co najmniej 30 m3/h każdy, szt 2 3.Regulacja stolarki okiennej, wymiana klamek oraz malowanie stolarki okiennej 2 szt 4.Wymiana drzwi wejściowych do mieszkania i pomalowanie ościeży od strony klatki schodowej w kolorach zbliżonych, 1 szt 5.Wymiana stolarki drzwiowej wewnątrzlokalowej (drzwi do łazienki z kratką nawiewną) 3szt 6.Wymiana wewnętrznej instalacji wod-kan ( w technologii rur wielowarstwowych np. PEX lub polipropylenowych) wraz z wykonaniem dodatkowego podejścia pod umywalkę w łazience oraz pod pralkę w kuchni z zaworem zwrotnym, 1 kpl. 7.Sprawdzenie instalacji gazowej wraz z jej naprawą i z wymianą kuchni gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem (kuchenka gazowa z przyłączem elastycznym ok. 1m o parametrach nie gorszych do firmy POLAR ). Instalację gazową należy oczyścić i odmalować w kolorze żółtym, 8.Demontaż wanny z baterią , muszli ustępowej , spłuczki, bojlera elektrycznego, kranów czerpalnych w kuchni, 1kpl. 9. Ułożenie fartuchów glazury w kuchni i łazience ( kabina natryskowa, umywalka, zlewozmywak), 10.Montaż urządzeń sanitarnych: -brodzik, kabina, bateria prysznicowa, syfon, -umywalka, bateria, syfon, - bojler elektryczny 80l o parametrach zbliżonych do firmy BIAWAR - miska ustępowa typu kompakt, sedes, spłuczka, -zlewozmywak, bateria zlewozmywakowa, syfon, szafka pod zlewozmywak- typowa, - biały montaż o parametrach nie4 gorszych do firmy np. KOŁO 11 Ułożenie terakoty w łazience, 12. Nabicie na podłogi płyty wiórowej wraz z ułożeniem wykładziny PCV oraz montażem listew przyściennych, 13.Przestawienie pieca kaflowego 1 szt 14. Demontaż szafki podokiennej w kuchni , 15.Montaż grzejnika elektrycznego w pomieszczeniu kuchni i łazienki, o mocy 90-120W/m2 16.Wymiana kratek wentylacyjnych o czynnym przekroju 14x14 2 szt 17. Wykonanie przecierki tynku, przygotowanie ścian do malowania oraz malowanie farbą emulsyjną całości lokalu, 18.Zamurowanie okienka pomiędzy kuchnia , a łazienką z obustronnym wykonaniem tynku, 19.Inne prace towarzyszące. 2. Wykonawca do odbioru winien przedłożyć: 2.1. pozytywną opinię kominiarską stwierdzającą: a) prawidłowe działanie przewodów wentylacyjnych w kuchni i łazience. b) prawidłowe działanie nawiewników. 2.2. Protokoły z prób i pomiarów instalacji wodnej, kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej. 2.3. Inwentaryzację budowlaną powykonawczą lokalu z naniesionymi obmiarami powierzchni poszczególnych pomieszczeń. Obmiary i zestawienia winny być wykonane zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 7 i ust. 2 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego. W ustawie szczegółowo zostało określone pojęcie powierzchni lokalu, sposób obmiaru powierzchni użytkowej lokalu oraz pozostałe zasady obliczania powierzchni (PN-ISO 9836:1977). a) rzuty lokali rzuty winne zostać przedstawione ze wskazaniem obmiarów w świetle. b) plan sytuacyjny. 2.4. Deklaracje i dopuszczenia wszystkich użytych materiałów i środków w trakcie prac remontowych. 2.6. Dokumentację zdjęciową powykonawczą lokalu na płycie CD. 3. Wymagania szczególne: Zapewnić należy prawidłowy przepływ powietrza, infiltrowanego przez nawiewniki przez przegrody budowlane, wykonując montaż drzwi wewnątrz lokalowych (szczelina minimum 80 cm2) oraz dobierając drzwi posiadające kratki nawiewne w pomieszczeniach sanitarnych tj. kuchni i łazienki (minimum 220 cm2). Dobór nawiewników winien umożliwiać kierowanie powietrza w kierunku sufitów oraz uniemożliwiać całkowite ich zamkniecie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie zawodowe w wykonywaniu tego typu prac tzn. Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonali roboty remontowe o wartości brutto min. 30 tys .zł każda. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych 2 robót z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokument potwierdzający ich należyte wykonanie (zał. nr 3 do SIWZ);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi odpowiadające specyfice prac uprawnienia oraz posiadającymi co najmniej 2-letnią praktykę zawodową w tego typu pracach (zał. nr 4 do SIWZ);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy - według zał. nr 2 do SIWZ, 2. Wykaz prac oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie na co najmniej 2 roboty remontowe związane z wykonywaniem tego typu zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - (wg zał. nr 3 do SIWZ), 3. Wykonawcy, którzy udzielą co najmniej: - na wbudowane urządzenia i stolarkę okienną i drzwiową gwarancja producenta, - 36 m-cy gwarancji na prace modernizacyjne, remontowe budowlane, sanitarne, elektryczne; 4. Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 5. Wykonawcy, którzy wypełnili oraz podpisali formularz ofertowy (zał. nr 6 do SIWZ). 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg zał. nr 4 do SIWZ), 7. Oświadczenie o osobach wymienionych w pkt 4 (wg zał. nr 5 do SIWZ), 8. Oferta - sporządzona według wzoru formularza oferty (wg zał. nr 6 do SIWZ), 9. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informacji o tym, że nie należą do grupy kapitałowej - załączniki nr 8 do SIWZ. 10. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści innych dokumentów załączonych do oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgm.swinoujscie.pl/ OGŁOSZENIA/PRZETARGI > Zamówienia Publiczne - przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna jest na stronie internetowej i w wersji papierowej ( odbiór osobisty) w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8,pokój nr 30,bądź przesyłką za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 08:45, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8 - sekretariat, codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy w godzinach 7.30 do 15.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.