eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów na obszarze gmin należących do Związku Gmin Zagłębia Miedziowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-21

Polkowice: Obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów na obszarze gmin należących do Związku Gmin Zagłębia Miedziowego
Numer ogłoszenia: 248712 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego w Polkowicach , ul. Rynek 6/29, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8479780, faks 076 8479781.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgzm.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów na obszarze gmin należących do Związku Gmin Zagłębia Miedziowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca obsługi systemu selektywnej zbiórki odpadów na obszarze gmin należących do Związku Gmin Zagłębia Miedziowego, tj. Chocianów, Gaworzyce, Grębocice, Jerzmanowa, Pęcław, Polkowice, Przemków, Radwanice. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, - wykażą wykonanie co najmniej 1 zamówienia z zakresu odpowiadającego swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (zbieranie odpadów lub odbiór odpadów komunalnych oraz ich transport w ramach selektywnej zbiórki odpadów - surowców wtórnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np. referencje), - wykażą, że dysponują lub będą dysponować w okresie realizacji zamówienia sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, w tym co najmniej dwoma pojazdami z urządzeniami hakowymi i urządzeniami HDS, których parametry techniczne będą umożliwiały obsługę pojemników lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w sprzętu, - posiadają i przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek; Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, - posiadanie niezbędnych zezwoleń na zbieranie odpadów na podstawie ustawy o odpadach (Dz. U. z 2007 r. nr 39 poz.251 ze zm.) lub zezwolenia na odbiór odpadów komunalnych w poszczególnych gminach na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008 ze zmianami) oraz zezwolenia na transport odpadów na podstawie ustawy o odpadach. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu i wymogów specyfikacji: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) wykaz obejmujący wykonanie co najmniej 1 zamówienia z zakresu odpowiadającego swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (zbieranie odpadów lub odbiór odpadów komunalnych oraz ich transport w ramach selektywnej zbiórki odpadów - surowców wtórnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np. referencje), e) wykaz obejmujący sprzęt jakim dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca niezbędny do wykonania niniejszego zamówienia, w tym co najmniej dwa pojazdy z urządzeniami hakowymi i urządzeniami HDS, których parametry techniczne będą umożliwiały obsługę pojemników; w sytuacji gdy Wykonawca nie dysponuje wskazanym sprzętem do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wskazanego sprzętu, f) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek; Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, g) zezwolenie na zbieranie odpadów na podstawie ustawy o odpadach (Dz. U. z 2007 r. nr 39 poz.251 ze zm.) lub zezwolenia na odbiór odpadów komunalnych w poszczególnych gminach na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008 ze zmianami) oraz zezwolenie na transport odpadów na podstawie ustawy o odpadach..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgzm.ug.polkowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego ul. Rynek 6, 59 - 100 Polkowice tel. 076 / 847 97 80, fax. 076 / 847 97 81.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Związku Gmin Zagłębia Miedziowego, ul. Rynek 6, 59-100 Polkowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.