To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-27
Warszawa: IHiT/P/26/2013 - dostawa drobnego sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku (zadania 1-7).
Numer ogłoszenia: 248710 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165562 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hematologii i Transfuzjologii, ul. Indiry Gandhi 14, 02-776 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 349 62 22, faks 022 349 62 23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IHiT/P/26/2013 - dostawa drobnego sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku (zadania 1-7)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku na okres dwunastu miesięcy ujętych w siedmiu zadaniach ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.28.00 - Roztwory do dializy 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.16.26 - Zestawy dawkujące 33.14.16.24 - Zestawy do podawania leków 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gambro Poland Sp. z o.o., ul. Cylichowska 13/15;, 04-769 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 227286,00
Oferta z najniższą ceną: 227286,00 / Oferta z najwyższą ceną: 227286,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Covidien Polska Sp. z o.o., Al.Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102660,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 110771,28
Oferta z najniższą ceną: 110771,28 / Oferta z najwyższą ceną: 110771,28
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul.Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5912,14
Oferta z najniższą ceną: 5912,14 / Oferta z najwyższą ceną: 5912,14
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEOMED Barbara J.Stańczyk, ul.Kajki 18, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10710,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9875,52
Oferta z najniższą ceną: 9875,52 / Oferta z najwyższą ceną: 14011,92
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: zadanie nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEOMED Barbara J.Stańczyk, ul.Kajki 18, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 203493,60
Oferta z najniższą ceną: 203493,60 / Oferta z najwyższą ceną: 203493,60
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: zadanie nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA W LIKWIDACJI
- Skamex Sp. z o.o. Sp.K.A., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 116640,00
Oferta z najniższą ceną: 116640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 116640,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: zadanie nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Billmed Sp. z o.o., ul.Krypska 24/1, 04-082 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35856,00
Oferta z najniższą ceną: 35856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35856,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja oświetlenia awaryjno - ewakuacyjnego w Światowym Centrum Słuchu Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach, ul. Mokra 17.
- Dostawa 5000 szt.: Wysokonapięciowy rezystor mocy 100 M om , wg. określonych wymagań
- Przetarg na wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych S.M. ,,DOMHUT".
- "Usługa drukowania, pakowania i dostawy publikacji- Katalogu dobrych praktyk, w nakładzie 3000 egzemplarzy".
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego L-1, spełniającego wymagania określone wg normy PN-C-96024, do kotłowni Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu Warszawskiego, Aleje Ujazdowskie 4, Warszawa.
- Modernizacja dróg wewnętrznych w Składnicy Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych w Komorowie, II etap podetap 1 i 2
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup narzędzi i elektronarzędzi na potrzeby Zespołu Sal Operacyjnych Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń przeznaczonych do pakowania wody wraz z zapasem folii do pakowania wody przeznaczonej do spożycia
- Dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla WSSE w Lublinie na 2026 rok
- Adaptacja wraz z modernizacją budynku gospodarczego nr inw. 108/583 dla potrzeb kancelarii Leśnictwa Poraza.
- Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Głubczycach.
- 418_ Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.