Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-24
Piątnica: DOWOŻENIE UCZNIÓW POD OPIEKĄ DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PIĄTNICA W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 OD 01 WRZEŚNIA 2014R. DO 26 CZERWCA 2015R
Numer ogłoszenia: 248706 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół w Piątnicy , ul. Szkolna 29, 18-421 Piątnica, woj. podlaskie, tel. 086 2192932, faks 086 2192932.
- Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.e-bip.org.pl/zoszpiatnica/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWOŻENIE UCZNIÓW POD OPIEKĄ DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PIĄTNICA W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 OD 01 WRZEŚNIA 2014R. DO 26 CZERWCA 2015R.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie i odwożenie po zajęciach pod opieką autobusami uczniów z szkół na terenie Gminy Piątnica w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2014/2015 od 01 września 2014r. do 26 czerwca 2015r., na następujących trasach: Kursy ranne: 1. Piątnica - Czarnocin - Piątnica - ok. 8km. (640 - 700) 2. Piątnica - Truszki - Żelechy - Wiktorzyn - Wyrzyki - Zabawka - Piątnica - ok. 25km. (700 - 745) 3. Piątnica - Taraskowo - Guty - Wyłudzin - Olszyny - Wyrzyki - Zabawka - Piątnica - ok. 37km. (745 - 845) Kursy popołudniowe: 1. Piątnica - Zabawka - Wyrzyki - Wiktorzyn - Żelechy - Truszki - Piątnica - ok. 25km. (1335 - 1415) 2. Piątnica - Czarnocin - Piątnica - ok. 8km. (1415 - 1435) 3. Piątnica - Zabawka - Wyrzyki - Wiktorzyn - Żelechy - Truszki - Olszyny - Wyłudzin - Guty - Taraskowo - Piątnica - ok. 45km. (1435 - 1535) 4. Piątnica - Zabawka - Wyrzyki - Wiktorzyn - Żelechy - Truszki - Olszyny - Taraskowo - Guty - Wyłudzin - Piątnica - ok. 43km. (1535 - 1635) Łączna trasa przejazdu dziennego wynosi więc ok. 191km. Tygodniowo - ok. 955km. Przewidywana liczba dni nauki w roku szkolnym 2014/2015 wynosi 188, należy jednak wziąć pod uwagę dodatkowe wolne dni które może określić dyrektor szkoły (maksymalnie 8 dni i są one zazwyczaj ustalane w pojedynczych dniach nauki szkolnej między świętami lub w dniach egzaminów). W wyjątkowych sytuacjach może nastąpić minimalna zmiana w ilości przejechanych kilometrów. Występować będzie to jednak sporadycznie - jedynie w przypadkach takich jak odwołania zajęć, początek/koniec roku szkolnego czy też przeprowadzanie egzaminów szkolnych. Godziny wyjazdów i przyjazdów mogą ulec zmianie ze względu na indywidualne potrzeby szkół i konieczność dostosowania do pozostałych kurów realizowanych przez ZOSZ. Zmiany te jednak nie będą znaczące.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie oceniany na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oferenta - załącznik Nr 2 do SIWZ i licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie oceniany na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oferenta - załącznik Nr 2 do SIWZ oraz wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert głównych usług - załącznik Nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie oceniany na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia - załącznik Nr 2 do SIWZ oraz wykazu dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami - załącznik Nr 5 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie oceniany na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia - załącznik Nr 2 do SIWZ oraz wykazu dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami - załącznik Nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie oceniany na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik Nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
20% z wykazanych; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy oraz wzór umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wzór umowy stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 Ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. Zmiany te mogą dotyczyć aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego oraz zmiany dziennej ilości kilometrów do 10. wynikającej z konieczności przeorganizowania kursów (w tym też dodanie lub usunięcie miejscowości przystankowych) .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://www.e-bip.org.pl/zoszpiatnica/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół w Piątnicy, ul. Szkolna 29, 18-421 Piątnica Poduchowna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół w Piątnicy, ul. Szkolna 29, 18-421 Piątnica Poduchowna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przewozowe autokarami.
- Usługi transportowe w zakresie dowozu dzieci i uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Cedynia w roku szkolnym 2025/2026 na podstawie biletów miesięcznych oraz odwóz po zakończonych zajęciach
- Usługi transportowe dla Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych UW
- "ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIERZNO W ROKU SZKOLNYM 2025/2026, W RAMACH REGULARNEJ KOMUNIKACJI ZBIOROWEJ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS PRZEJAZDU"
- ROK SZKOLNY 2025/2026 - Usługi w zakresie dowozu dzieci z terenu gminy Sadki do jednostek oświatowych w okresie od 1 września 2025 roku do czerwca 2026 roku - 1 rok szkolny
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.