eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcinusługa odbioru odpadów medycznych do utylizacji

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Sulęcin: usługa odbioru odpadów medycznych do utylizacji
Numer ogłoszenia: 248703 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Witosa 7, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 095 7552431 wew. 233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-sulecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa odbioru odpadów medycznych do utylizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa odbioru odpadów medycznych do utylizacji . kod odpadu:18-01-01 18-01-02,18-01-03, 18-01-04,18- 01- 07,18- 01- 09,20- 01 -08, 16- 06- 01 ,16- 06- 02 ,16 -06- 06 ,16 02 13..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Wykonawca spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt.9 ppkt 1-6 SIWZ na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z pkt.10 SIWZ, - Z postępowania o udzielenie zamówienia będą wykluczeni wykonawcy stosownie do art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 5. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej (ustawą) zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: - Aktualna koncesja , zezwolenie lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , zwanym dalej (zamówieniem) - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował lub będzie dysponował minimum dwoma samochodami wymaganymi przy odbiorze i transporcie niebezpiecznych odpadów medycznych, posiadających dokumentu ( protokółu ) Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dopuszczający je do przewozu odpadów medycznych - minimum dwa samochody. - Wykaz wykonanych, zakończonych w okresie ostatnich trzech lat usług odbioru odpadów medycznych (nie mniej niż trzy z terenu woj. lubuskiego) usług odpowiadających swoim rodzajem (wartościowo-ilościowo) usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, które Wykonawca zrealizował. Wykaz ma dotyczyć placówek szpitalnych z podaniem okresu, wartości, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (referencje) - ze wskazaniem zakładu unieszkodliwiania, do którego zostały przekazane odpady medyczne. - Wykaz wykonanych, zakończonych w okresie ostatnich trzech lat (co najmniej pięciu) usług w zakresie wdrożenia i nadzoru nad zintegrowanym programem gospodarki odpadami z placówek szpitalnych podając daty wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie (referencje). Referencje muszą zawierać potwierdzenie wdrożenia i wykonania wszystkich punktów zawartych w zintegrowanym programie gospodarki odpadami..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od oferenta niezbędne do przeprowadzenia postępowania - jako załączniki do oferty stanowiące integralną jej część: 1. Aktualna koncesja , zezwolenie lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , zwanym dalej (zamówieniem) tj.: Decyzje właściwego organu o spełnieniu wymagań i dopuszczeniu do prowadzenia działalności , odpowiednio do przedmiotowego zamówienia, zgodnie z Ustawą o odpadach, obejmujące: a) Zezwolenie na transport odpadów medycznych-niebezpiecznych, wydane zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Wykaz wykonanych, zakończonych w okresie ostatnich trzech lat usług odbioru odpadów medycznych (nie mniej niż trzy z terenu woj. lubuskiego) usług odpowiadających swoim rodzajem (wartościowo-ilościowo) usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, które Wykonawca zrealizował. Wykaz ma dotyczyć placówek szpitalnych z podaniem okresu, wartości, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (referencje) - ze wskazaniem zakładu unieszkodliwiania, do którego zostały przekazane odpady medyczne. Załącznik nr 7; 5. Wykaz wykonanych, zakończonych w okresie ostatnich trzech lat (co najmniej pięciu) usług w zakresie wdrożenia i nadzoru nad zintegrowanym programem gospodarki odpadami z placówek szpitalnych podając daty wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie (referencje). Referencje muszą zawierać potwierdzenie wdrożenia i wykonania wszystkich punktów zawartych w zintegrowanym programie gospodarki odpadami. Załącznik nr 8; 6. Kopia dokumentu ( protokółu ) Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dopuszczający do przewozu odpadów medycznych przez minimum dwa samochody; 7. Kopia umowy ze spalarni z obszaru województwa lubuskiego, oraz umowa dodatkową ze spalarnią z obszaru województwa lubuskiego lub województwa sąsiedniego - jako spalarnię alternatywną. Umowa powinna zawierać informację, z której wynika, że zakład utylizacyjny jest w stanie odebrać i utylizować odpady od Zamawiającego w ilościach wskazanych w załączniku nr.2A; 8. formularz ofertowy - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ; 9. przedmiot zamówienia (formularz ilościowo cenowy) - wypełniony Załączniki nr 2A do SIWZ; 10. oświadczenie - że oferowany przez Wykonawcę przedmiot postępowania posiada dopuszczenie do obrotu na rynku RP; 11. oświadczenia - wypełniony Załącznik nr 3 , nr 4 , nr 6 , nr 7 , nr 8. do SIWZ; 12. wzór umowy - wypełniony i parafowany (wypełniony w miarę możliwości )Zał. nr 5 do SIWZ;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-sulecin.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ; ul.Witosa 7 ; 69-200 Sulęcin ; Sekcja Administracyjno-Gospodarcza..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SPZOZ w Sulęcinie ; ul.Witosa 7 ; 69-200 Sulęcin..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.