To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-12
Warszawa: Zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu: Wspieranie rozwoju przedsiębiorczości i form działalności pozarolniczej na obszarach wiejskich związanej z przetwórstwem na poziomie gospodarstwa rolnego.
Numer ogłoszenia: 248640 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205044 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 01, faks 22 623 19 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu: Wspieranie rozwoju przedsiębiorczości i form działalności pozarolniczej na obszarach wiejskich związanej z przetwórstwem na poziomie gospodarstwa rolnego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu: Wspieranie rozwoju przedsiębiorczości i form działalności pozarolniczej na obszarach wiejskich związanej z przetwórstwem na poziomie gospodarstwa rolnego., zwanego dalej Projektem. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Projektu, zwane dalej Biurem, odpowiedzialne za całość prac związanych z realizacją Projektu. W celu sprawnego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni: a) zespół składający się z osób zapewniających prawidłową i terminową realizację Projektu; b) minimum jeden numer telefonu stacjonarnego, numer telefonu komórkowego, numer faksu oraz adres mailowy i korespondencyjny; c) organizację pracy, która umożliwi łatwy kontakt z przedstawicielami Biura. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć dwóch dni roboczych; Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji Projektu. Podstawowe zadania Biura: 1. Nabór uczestników, kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie następujących szkoleń: a) pięciu dwudniowych szkoleń pt.: Przetwórstwo zbóż na poziomie gospodarstwa, systemy produkcji surowców i mała przedsiębiorczość. - zgodnie z poniższymi wymaganiami: - wszystkie szkolenia zostaną przeprowadzone najpóźniej do dnia 05.12.2012 r., w dowolnie wybranej przez Wykonawcę miejscowości na terenie Polski; - ramowy program szkoleń określa Załącznik nr 7 do SIWZ; - każde ze szkoleń zostanie przeprowadzone dla co najmniej 20 a maksymalnie 40 uczestników; - nabór uczestników zapewni Wykonawca, zgodnie z Zasadami Naboru Uczestników oraz Wykładowców, stanowiącymi Załącznik nr 6 do SIWZ; - nabór wykładowców zapewni Wykonawca, zgodnie z programem szkoleń stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ oraz zgodnie z Zasadami Naboru Uczestników oraz Wykładowców, stanowiącymi Załącznik nr 6 do SIWZ; - Wykonawca zapewni niezbędną bazę szkoleniową: salę wykładową o pojemności co najmniej 40 osób wraz z wyposażeniem multimedialnym (komputer, rzutnik multimedialny, ekran, tablica); - Wykonawca zapewni zakwaterowanie wszystkich uczestników każdego ze szkoleń oraz wykładowców w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, 1 - osobowych lub 2 - osobowych, w obiekcie o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub równoważnym, znajdującym się na terenie miejscowości w której odbywają się przedmiotowe szkolenia; - Wykonawca zapewni wyżywienie dla uczestników każdego ze szkoleń oraz wykładowców (w miejscu realizacji szkoleń), tj.: śniadanie, obiad, kolację oraz dwie przerwy kawowe podczas szkoleń (kawa, herbata, woda mineralna, cukier i śmietanka do kawy, ciasteczka), każdego dnia szkolenia; - Wykonawca zapewni materiały biurowe dla wszystkich uczestników każdego ze szkoleń (po jednym notatniku - co najmniej 96 str. formatu A4 oraz po jednym długopisie); - Wykonawca zapewni dla wszystkich uczestników każdego ze szkoleń materiały szkoleniowe, o których mowa w punkcie III.4 tiret 1 i 4. SIWZ; - Wykonawca zapewni wszelkie materiały, narzędzia, maszyny, urządzenia (wraz z ich fachową obsługą) oraz surowce niezbędne do realizacji programu szkolenia w zakresie części praktycznej (warsztatów). W przypadku szkoleń z zakresu przetwórstwa zbóż część praktyczna - warsztaty, zostaną przeprowadzone w zakładzie odebranym i zatwierdzonym przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Wyposażenie i urządzenia zakładu muszą umożliwiać przeprowadzenie procesu przemiału zboża na mąkę. Zakład musi spełniać wymagania sanitarne i higieniczne do prowadzenia małego przetwórstwa zbóż. b) pięciu dwudniowych szkoleń pt.: Przetwórstwo owoców i warzyw na poziomie gospodarstwa, systemy produkcji surowców i mała przedsiębiorczość. - zgodnie z poniższymi wymaganiami: - wszystkie szkolenia zostaną przeprowadzone najpóźniej do dnia 05.12.2012 r., w dowolnie wybranej przez Wykonawcę miejscowości na terenie Polski; - ramowy program szkoleń określa Załącznik nr 8 do SIWZ; - każde ze szkoleń zostanie przeprowadzone dla co najmniej 20 a maksymalnie 40 uczestników; - nabór uczestników zapewni Wykonawca, zgodnie z Zasadami Naboru Uczestników oraz Wykładowców, stanowiącymi Załącznik nr 6 do SIWZ; - nabór wykładowców zapewni Wykonawca, zgodnie z programem szkoleń stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ oraz zgodnie z Zasadami Naboru Uczestników oraz Wykładowców, stanowiącymi Załącznik nr 6 do SIWZ; - Wykonawca zapewni niezbędną bazę szkoleniową: salę wykładową o pojemności co najmniej 40 osób, wraz z wyposażeniem multimedialnym (komputer, rzutnik multimedialny, ekran, tablica); - Wykonawca zapewni zakwaterowanie wszystkich uczestników każdego ze szkoleń oraz wykładowców w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, 1 - osobowych lub 2 - osobowych, w obiekcie o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub równoważnym, znajdującym się na terenie miejscowości w której odbywają się przedmiotowe szkolenia; - Wykonawca zapewni wyżywienie dla uczestników każdego ze szkoleń oraz wykładowców (w miejscu realizacji szkoleń), tj.: śniadanie, obiad, kolację oraz dwie przerwy kawowe podczas szkoleń (kawa, herbata, woda mineralna, cukier i śmietanka do kawy, ciasteczka) każdego dnia szkolenia; - Wykonawca zapewni materiały biurowe dla wszystkich uczestników każdego ze szkoleń (po jednym notatniku - co najmniej 96 str. formatu A4 oraz po jednym długopisie); - Wykonawca zapewni dla wszystkich uczestników każdego ze szkoleń materiały szkoleniowe, o których mowa w punkcie III.4 tiret 2 i 5 SIWZ; - Wykonawca zapewni wszelkie materiały, narzędzia, maszyny, urządzenia (wraz z ich fachową obsługą) oraz surowce niezbędne do realizacji programu szkolenia w zakresie części praktycznej (warsztatów). W przypadku szkoleń z zakresu przetwórstwa owoców i warzyw część praktyczna - warsztaty, muszą zostać przeprowadzone w zakładzie odebranym i zatwierdzonym przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Wyposażenie i urządzenia - modelowa linia technologiczna zakładu musi umożliwiać przeprowadzenie procesu tłoczenia soku naturalnego z owoców i warzyw. Zakład musi spełniać wymagania sanitarne i higieniczne do prowadzenia tej działalności. c) pięciu dwudniowych szkoleń pt.: Przetwórstwo mięsa na poziomie gospodarstwa, systemy produkcji surowców i mała przedsiębiorczość. - zgodnie z poniższymi wymaganiami: - wszystkie szkolenia zostaną przeprowadzone najpóźniej do dnia 31.03.2013 r., w dowolnie wybranej przez Wykonawcę miejscowości na terenie Polski; - ramowy program każdego ze szkoleń określa Załącznik nr 9 do SIWZ; - każde ze szkoleń zostanie przeprowadzone dla co najmniej 20 a maksymalnie 40 uczestników; - nabór uczestników zapewni Wykonawca, zgodnie z Zasadami Naboru Uczestników oraz Wykładowców, stanowiącymi Załącznik nr 6 do SIWZ; - nabór wykładowców zapewni Wykonawca, zgodnie z programem szkoleń stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ oraz zgodnie z Zasadami Naboru Uczestników oraz Wykładowców, stanowiącymi Załącznik nr 6 do SIWZ; - Wykonawca zapewni niezbędną bazę szkoleniową: salę wykładową o pojemności co najmniej 40 osób, wraz z wyposażeniem multimedialnym (komputer, rzutnik multimedialny, ekran, tablica); - Wykonawca zapewni zakwaterowanie wszystkich uczestników każdego ze szkoleń oraz wykładowców w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, 1 - osobowych lub 2 - osobowych, w obiekcie o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub równoważnym, znajdującym się na terenie miejscowości w której odbywają się przedmiotowe szkolenia; - Wykonawca zapewni wyżywienie dla uczestników każdego ze szkoleń oraz wykładowców (w miejscu realizacji szkoleń), tj.: śniadanie, obiad, kolację oraz dwie przerwy kawowe podczas szkoleń (kawa, herbata, woda mineralna, cukier i śmietanka do kawy, ciasteczka) każdego dnia szkolenia; - Wykonawca zapewni materiały biurowe dla wszystkich uczestników każdego ze szkoleń (po jednym notatniku - co najmniej 96 str. formatu A4 oraz po jednym długopisie); - Wykonawca zapewni dla wszystkich uczestników każdego ze szkoleń materiały szkoleniowe, o których mowa w punkcie III.4 tiret 3 i 6 SIWZ. - Wykonawca zapewni wszelkie materiały, narzędzia, maszyny, urządzenia (wraz z ich fachową obsługą) oraz surowce niezbędne do realizacji programu szkolenia w zakresie części praktycznej (warsztatów). W przypadku szkoleń z zakresu przetwórstwa mięsa część praktyczna - warsztaty, muszą zostać przeprowadzone w zakładzie odebranym i zatwierdzonym przez Powiatowego Lekarza Weterynarii. Wyposażenie i urządzenia- modelowa linia technologiczna zakładu musi umożliwiać przeprowadzenie procesu produkcji elementów mięsa i wyrobów gotowych. Zakład musi spełnić wymagania sanitarne i higieniczne do prowadzenia przetwórstwa mięsa w ramach działalności MLO . d) dziewięciu trzydniowych szkoleń pt.: Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa, systemy produkcji surowców i mała przedsiębiorczość. - zgodnie z poniższymi wymaganiami: - wszystkie szkolenia zostaną przeprowadzone najpóźniej do dnia 05.12.2012 r., w dowolnie wybranej przez Wykonawcę miejscowości na terenie Polski; - ramowy program każdego ze szkoleń określa Załącznik nr 10 do SIWZ; - każde ze szkoleń zostanie przeprowadzone dla co najmniej 20 a maksymalnie 40 uczestników; - nabór uczestników zapewni Wykonawca, zgodnie z Zasadami Naboru Uczestników oraz Wykładowców, stanowiącymi Załącznik nr 6 do SIWZ; - nabór wykładowców zapewni Wykonawca, zgodnie z programem szkoleń stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ oraz zgodnie z Zasadami Naboru Uczestników oraz Wykładowców, stanowiącymi Załącznik nr 6 do SIWZ; - Wykonawca zapewni niezbędną bazę szkoleniową: salę wykładową o pojemności co najmniej 40 osób, wraz z wyposażeniem multimedialnym (komputer, rzutnik multimedialny, ekran, tablica); - Wykonawca zapewni zakwaterowanie wszystkich uczestników każdego ze szkoleń oraz wykładowców w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, 1 - osobowych lub 2 - osobowych, w obiekcie o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub równoważnym, znajdującym się na terenie miejscowości w której odbywają się przedmiotowe szkolenia; - Wykonawca zapewni wyżywienie dla uczestników każdego ze szkoleń oraz wykładowców (w miejscu realizacji szkoleń), tj.: śniadanie, obiad, kolację oraz dwie przerwy kawowe podczas szkoleń (kawa, herbata, woda mineralna, cukier i śmietanka do kawy, ciasteczka) każdego dnia szkolenia; - Wykonawca zapewni materiały biurowe dla wszystkich uczestników każdego ze szkoleń (po jednym notatniku - co najmniej 96 str. formatu A4 oraz po jednym długopisie); - Wykonawca zapewni wszelkie materiały, narzędzia, maszyny, urządzenia (wraz z ich fachową obsługą) oraz surowce niezbędne do realizacji programu szkolenia w zakresie części praktycznej (warsztatów). e) jedno trzydniowe szkolenie pt.: Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa, systemy produkcji surowców i mała przedsiębiorczość. - zgodnie z poniższymi wymaganiami: - szkolenie zostanie przeprowadzone najpóźniej do dnia 31.03.2013 r., w dowolnie wybranej przez Wykonawcę miejscowości na terenie Polski; - ramowy program szkolenia określa Załącznik nr 10 do SIWZ; - szkolenie zostanie przeprowadzone dla co najmniej 20 a maksymalnie 40 uczestników; - nabór uczestników zapewni Wykonawca, zgodnie z Zasadami Naboru Uczestników oraz Wykładowców, stanowiącymi Załącznik nr 6 do SIWZ; - nabór wykładowców zapewni Wykonawca, zgodnie z programem szkoleń stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ oraz zgodnie z Zasadami Naboru Uczestników oraz Wykładowców, stanowiącymi Załącznik nr 6 do SIWZ; - Wykonawca zapewni niezbędną bazę szkoleniową: salę wykładową o pojemności co najmniej 40 osób, wraz z wyposażeniem multimedialnym (komputer, rzutnik multimedialny, ekran, tablica); - Wykonawca zapewni zakwaterowanie wszystkich uczestników szkolenia oraz wykładowców w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, 1 - osobowych lub 2 - osobowych, w obiekcie o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub równoważnym, znajdującym się na terenie miejscowości w której odbywa się przedmiotowe szkolenie; - Wykonawca zapewni wyżywienie dla uczestników szkolenia oraz wykładowców (w miejscu realizacji szkolenia), tj.: śniadanie, obiad, kolację oraz dwie przerwy kawowe podczas szkolenia (kawa, herbata, woda mineralna, cukier i śmietanka do kawy, ciasteczka) każdego dnia szkolenia; - Wykonawca zapewni materiały biurowe dla wszystkich uczestników szkolenia (po jednym notatniku - co najmniej 96 str. formatu A4 oraz po jednym długopisie); - Wykonawca zapewni wszelkie materiały, narzędzia, maszyny, urządzenia (wraz z ich fachową obsługą) oraz surowce niezbędne do realizacji programu szkolenia w zakresie części praktycznej (warsztatów). W szkoleniach, o których mowa w pkt. a) - e) weźmie udział 750 osób. 2. Nabór uczestników, kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie dwudniowej konferencji nt.: Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa, systemy produkcji surowców i mała przedsiębiorczość. dla 80 uczestników. W ramach tego zadania Wykonawca: - zapewni nabór uczestników, zgodnie z Zasadami Naboru Uczestników oraz Wykładowców, stanowiącymi Załącznik nr 6 do SIWZ; - zapewni nabór wykładowców, zgodnie z Zasadami Naboru Uczestników oraz Wykładowców, stanowiącymi Załącznik nr 6 do SIWZ, oraz ramowym programem konferencji, stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ; - zapewni salę dla 80 uczestników konferencji w dowolnie wybranej przez Wykonawcę miejscowości na terenie Polski - sala musi być wyposażona co najmniej w komputer, projektor multimedialny, nagłośnienie oraz tablicę; - zapewni wyżywienie dla 80 uczestników konferencji (obiad, kolacja oraz przerwa kawowa) w miejscu realizacji konferencji, każdego dnia konferencji; - zapewni zakwaterowanie wszystkich uczestników konferencji w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, 1 - osobowych lub 2 - osobowych, w obiekcie o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub równoważnym, znajdującym się na terenie miejscowości w której odbywa się przedmiotowa konferencja. Ramowy program konferencji określa Załącznik nr 11 do SIWZ. Zadanie zostanie zrealizowane do dnia 05 grudnia 2012 r. 3. Nabór uczestników, kompleksowe przygotowanie i realizację czterodniowego wyjazdu studyjnego do wybranego przez Wykonawcę kraju Unii Europejskiej dla 35 osób. W ramach tego zadania Wykonawca: - zapewni nabór uczestników wyjazdu, zgodnie z Zasadami Naboru Uczestników, stanowiącymi Załącznik nr 6 do SIWZ; - zapewni program wyjazdu, z uwzględnieniem wymagań, którym powinien odpowiadać wyjazd studyjny, stanowiących Załącznik nr 12 do SIWZ; - zrealizuje program wyjazdu; - zapewni transport autokarowy uczestników wyjazdu, zgodnie z jego programem; - zapewni nocleg wszystkich uczestników wyjazdu w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, 1 - osobowych lub 2 - osobowych, w obiekcie o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub równoważnym, zgodnie z programem wyjazdu; - zapewni wyżywienie uczestników wyjazdu, zgodnie z programem wyjazdu (co najmniej dwa posiłki dziennie), każdego dnia wyjazdu; - zapewni opiekę wykwalifikowanego tłumacza, w zakresie niezbędnym do realizacji programu wyjazdu. Zadanie zostanie zrealizowane do dnia 31 marca 2013 r. 4. Skład, łamanie, korekta oraz druk materiałów szkoleniowych. W ramach tego zadania Wykonawca: - zapewni skład, łamanie, korektę oraz druk broszury nt. wdrożenia Dobrej Praktyki Produkcyjnej (ang. GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (ang. GHP) oraz systemu HACCP w małych zakładach przetwórstwa zbóż na poziomie gospodarstwa rolnego; Format A4, objętość 92 strony- zapewni skład, łamanie, korektę oraz druk broszury nt. wdrożenia Dobrej Praktyki Produkcyjnej (ang. GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (ang. GHP) oraz systemu HACCP w małych zakładach przetwórstwa owoców i warzyw na poziomie gospodarstwa rolnego; Format A4, objętość 104 strony- zapewni skład, łamanie, korektę oraz druk broszury nt. wdrożenia Dobrej Praktyki Produkcyjnej (ang. GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (ang. GHP) oraz systemu HACCP w małych zakładach przetwórstwa mięsa na poziomie gospodarstwa rolnego; Format A4, objętość 88 stron. - zapewni skład, łamanie, korektę oraz druk broszury nt. przetwórstwa zbóż na poziomie gospodarstwa rolnego; Format B5, objętość 80 stron. - zapewni skład, łamanie, korektę oraz druk broszury nt. przetwórstwa owoców i warzyw na poziomie gospodarstwa rolnego; Format B5, objętość 80 stron- zapewni skład, łamanie, korektę oraz druk broszury nt. przetwórstwa mięsa na poziomie gospodarstwa rolnego. Format B5, objętość 80 stron Materiały szkoleniowe muszą zostać dostarczone wszystkim uczestnikom szkoleń, zgodnie z postanowieniami punktów poprzedzających, w liczbie odpowiadającej ilości uczestników poszczególnych szkoleń, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, na potrzeby którego dany materiał jest przygotowywany. Wszelkie materiały szkoleniowe, będące przedmiotem niniejszego zamówienia muszą zawierać stałą wizualizację logotypów określonych w Załączniku nr 13 do SIWZ na okładce frontowej oraz na stronie tytułowej. Wykonawca nieodpłatnie przekaże Zamawiającemu po dwa egzemplarze każdego z materiałów szkoleniowych, objętych niniejszym zamówieniem. Zamawiający przekaże treść materiałów, do wydruku i dostarczenia których będzie zobowiązany Wykonawca w dniu zawarcia umowy. 5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 79.54.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.11.00 - Usługi korektorskie 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu, ul. Chorzowska 16/18, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 528455,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 621206,12
Oferta z najniższą ceną: 621206,12 / Oferta z najwyższą ceną: 737165,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i zapewnienia sal szkoleniowo-dydaktycznych podczas wyjazdu realizowanego w ramach działania pn. "Kluby Małopolskiej Pieczy Rodzinnej" postępowanie nr 2
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





