eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › zakup i dostawa 19 zestawów komputerowych klasy PC, notebooka oraz akcesoriów komputerowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-12

POZYCJA 24862

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Mikołów: zakup i dostawa 19 zestawów komputerowych klasy PC, notebooka oraz akcesoriów komputerowych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Powiatu Mikołowskiego, do kontaktów: Beata Motyssek, Łukasz Ryguła, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax (032) 32-48-147, 32-48-132, e-mail: zampub@powiat.mikolow.pl, www.bip.powiat.mikolow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa 19 zestawów komputerowych klasy PC, notebooka oraz akcesoriów komputerowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa 19 zestawów komputerowych klasy PC, notebooka oraz akcesoriów komputerowych Zadanie I. 1). Zestaw komputerowy sztuk 15 o parametrach technicznych określonych w SIWZ; 2). Zestaw komputerowy sztuk 4 o parametrach technicznych określonych w SIWZ; Zadanie II 1). Notebook o parametrach technicznych określonych w SIWZ; Zadanie III 1). 3 drukarki laserowe o parametrach technicznych określonych w SIWZ; 2). Klawiatura numerycznao parametrach technicznych określonych w SIWZ; 3). 2 sztuki zewnętrznej pamięci dyskowej flach o parametrach technicznych określonych w SIWZ; 4). Myszka bezprzewodowa o parametrach technicznych określonych w SIWZ; 5). Punkt dostępowy o parametrach technicznych określonych w SIWZ; 6). Karta sieciowa o parametrach technicznych określonych w SIWZ;. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba Zamawiającego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: zakres zamówienia obejmuje:zakup i dostawa 19 zestawów komputerowych klasy PC, notebooka oraz akcesoriów komputerowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 7;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 1 600 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone art. 22 ust.1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: złożą oświadczenie, że dostarczony sprzęt jest zgodny z wykazem Polskich Norm (PN) przenoszących europejskie normy zharmonizowane z dyrektywami nowego podejścia, które przewiduje znakowanie CE oraz posiadają normy zharmonizowane; udzielą minimum 2 letniej gwarancji na przedmiot zamówienia określony w zadaniu I, II, III, obejmujący gwarancję na części, robociznę oraz pomoc techniczną w miejscu instalacji; złożą oświadczenie o wykonaniu usług serwisowych na sprzęt opisany w zadaniu I, II, III w miejscu instalacji: maksymalny czas reakcji 24 godziny od zgłoszenia przez zamawiającego oraz złożą dokumenty i oświadczenia określone w pkt. 18 SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - (koszt) - 100% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.07.2006, cena - 20. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.07.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 02.09.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.07.2006, godzina 10:00, Starostwo Powiatowe ul. Żwirki i Wigury 4a 43-190 Mikołów pokój nr 318, II piętro.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.