Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-12
Strzelce Krajeńskie: Roboty Budowlane
Numer ogłoszenia: 248620 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , al. Wolności 39, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7631140, faks 095 7637216.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://pup.strzelce.krajenskie.sisco.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty Budowlane.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1: Remont pomieszczeń biurowych w PUP Strzelce Kraj. na potrzeby utworzenia Centrum Aktywizacji Zawodowej Zadanie częściowe nr 2: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Filii PUP w Drezdenku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.00.00.00-7, 45.26.25.22-6, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale V punkt 1 i punktu 7.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załącznika nr 4, w którym wykonawca wykaże wykonanie minimum jednej roboty budowlanej o wartości stanowiącej co najmniej 40% ceny brutto złożonej oferty, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami (np. referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia przez Wykonawcę stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zapoznał się z projektem umowy i akceptuje jej warunki - załącznik nr 2 2. formularz cenowy (cena brutto powinna obejmować wszystkie prace, zgodnie z kosztorysem ofertowym danego zadania częściowego) - załącznik nr 3 3. kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót na określone zadanie częściowe, 4. oświadczenie Wykonawcy o zamiarze powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom - załącznik nr 5 5. w przypadku występowania pełnomocnictwa - dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa przez Wykonawcę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.strzelce.krajenskie.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowym Urzędzie Pracy w Strzelcach Kraj.
Al. Wolności 39, pokój nr 26 (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowym Urzędzie Pracy w Strzelcach Kraj. Al. Wolności 39, pokój nr 26 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pomieszczeń biurowych w PUP Strzelce Kraj. na potrzeby utworzenia Centrum Aktywizacji Zawodowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń biurowych związanych z działalnością Centrum Aktywizacji Zawodowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Strzelcach Krajeńskich, Al. Wolności 39, 66-500 Strzelce Kraj, który obejmuje wykonanie prac malarskich, tynkarskich i posadzkarskich Szczegółowy opis prac ujęty jest w kosztorysie ofertowym wraz z przedmiarem robót (załącznik nr 7 do SIWZ). Planowany termin wykonania zamówienia : - rozpoczęcie: po podpisaniu umowy - zakończenie: najpóźniej do 15 grudnia 2010r. Wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty budowlane - minimum 36 miesięcy. Na zamontowane materiały, urządzenia itp. - wg gwarancji producenta. Okres gwarancji liczony jest od dnia dokonania odbioru końcowego. Przed wykonywaniem prac Zamawiający wspólnie z Wykonawcą ustali harmonogram prowadzonych robót. Wykonawca zapewnia również dostawę wszystkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający sam dobiera kolor i rodzaj płytek ,rodzaj i kolor farb. Na klatkach schodowych powinny być położone płytki antypoślizgowe - gres z ryflami klasa 5. W pomieszczeniach biurowych również powinny być użyte płytki antypoślizgowe klasa 5 ( w razie konieczności dopuszcza się zmianę klasy, ale jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym, na klasę o zbliżonych parametrach). Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do czasu końcowego odbioru. Materiały używane do prac w tym maszyny oraz sprzęt winny posiadać stosowne atesty, aprobaty i świadectwa. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów zgodnie z kosztorysem ofertowym (dopuszcza się w razie konieczności zastosowania materiałów równoważnych, jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym). Wszystkie prace należy wykonać z zasadami BHP i sztuką budowlaną oraz wytycznymi ujętych w SIWZ. Szczegółowy opis robót zawiera przedmiar robót- załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. Wywozu gruzu i materiałów uzyskanych z rozbiórek dokonuje wykonawca i ponosi wszelkie koszty związane z tymi pracami (w razie zaistniałej potrzeby miejsce składowania gruzu do czasy wywozu podczas prac wskaże Zamawiający). Szczegółowy harmonogram prac oraz godziny prac wykonawca ustala w porozumieniu z zamawiającym. Prace mają być tak wykonywane, aby nie zakłócały pracy pracownikom PUP w Strzelcach Kraj..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.22-6, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Filii PUP w Drezdenku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Filii PUP w Drezdenku, ul. Kościuszki 42c/14, 66-530 Drezdenko. Zakres prac obejmuje wymianę okien i drzwi z PCV oraz aluminium na okna i drzwi z PCV w kolorze białym w pomieszczeniach Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Drezdenku, ul. Kościuszki 42c/14. Realizacja inwestycji przewiduje poszczególne prace w następującej kolejności: - rozbiórka starej stolarki okiennej i drzwiowej - rozbiórka wewnętrznych i zewnętrznych parapetów okiennych - osadzenie nowej stolarki okiennej i drzwiowej - uzupełnienie ubytków wewnętrznych i zewnętrznych tynków - osadzenie nowych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych - malowanie wewnętrznych i zewnętrznych tynków ścian Przed wykonywaniem prac Zamawiający wspólnie z Wykonawcą ustali harmonogram prowadzonych robót. Uwaga! Przed wstawieniem stolarki okiennej i drzwiowej należy dokonać ponownych pomiarów otworów okiennych i drzwiowych. Przed zamontowaniem okien i drzwi Zamawiający przeprowadzi weryfikację towaru zgodnie z SIWZ. Planowany termin wykonania zamówienia : - rozpoczęcie: wrzesień 2010r. - zakończenie: październik - listopad 2010r. Wykonawca zapewnia również dostawę wszystkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Materiały budowlane w tym maszyny oraz sprzęt winny posiadać stosowne atesty, aprobaty i świadectwa. Szczegółowy opis robót zawiera kosztorys ofertowy z przedmiarem robót stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do SIWZ, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. Wywozu gruzu i materiałów uzyskanych z rozbiórek (wszelkich robót budowlanych) dokonuje wykonawca i ponosi wszelkie koszty związane z tymi pracami. Wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty budowlane - minimum 36 miesięcy. Na zamontowane materiały, urządzenia itp. - wg gwarancji producenta. Okres gwarancji liczony jest od dnia dokonania odbioru końcowego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do czasu końcowego odbioru. Wszystkie prace należy wykonać z zasadami BHP i sztuką budowlaną oraz wytycznymi ujętych w SIWZ. Szczegółowy harmonogram prac oraz godziny prac wykonawca ustala w porozumieniu z zamawiającym. Prace mają być tak wykonywane, aby nie zakłócały pracy pracownikom Filii PUP w Drezdenku PUP..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.43.11.00-5, 45.42.11.32-8, 45.42.11.13-1, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





