To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-12
Warszawa: Wykonanie robót budowlanych pt. Modernizacja budynku Żłobku nr 37 przy ul. Ożarowskiej 59 - zamówienie dodatkowe.
Numer ogłoszenia: 248582 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191049 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Żłobków m.st. Warszawy, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5652355, 5652350, faks 022 8450714.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych pt. Modernizacja budynku Żłobku nr 37 przy ul. Ożarowskiej 59 - zamówienie dodatkowe..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych pt. Modernizacja budynku Żłobku nr 37 przy ul. Ożarowskiej 59 - zamówienie dodatkowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rekord A.W. Spółka z ograniczoną odpowiedzaialnością, ul. Pruszkowska 17 lok. 110, 02-119 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 322450,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 322450,82
Oferta z najniższą ceną: 322450,82 / Oferta z najwyższą ceną: 322450,82
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. W trakcie realizacji robót zaistniała konieczność wykonania robót dodatkowych, których zakres został wyszczególniony w protokołach konieczności, zgodnie z którymi stwierdzono konieczność wykonania robót w zakresie: - robót tynkarskich i dachowych obejmujących wykonanie tynków na ścianach istniejących w zakresie uzupełnień oraz robót poinstalacyjnych dachowych w zakresie obróbki i remontu po instalacji wywiewek nowych pionów instalacyjnych (zgodnie z treścią protokołu nr 5) - pierwotnie zakładano pozostawienie istniejących tynków na ścianach istniejących, jednakże w trakcie realizacji inwestycji stwierdzono zły stan części istniejących tynków - po zdjęciu powłok malarskich i tapet cześć tynków okazała się zawilgocona i spękana, w stanie nie pozwalającym na ich pozostawienie, natomiast roboty poinstalacyjne dachowe są niezbędne do zakończenia robót dachowych, - konieczności rozliczenia robót dodatkowych wykraczających poza szacunkowe wartości przyjęte w przedmiarze w zakresie wykonania robót fundamentowych (wykonanie ław fundamentowych prostokątnych żelbetowych), robót ziemnych w wykorzystaniem koparek podsiębiernymi i robót rozbiórkowych (rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej, rozbiórka izolacji posadzki z papy, rozebranie okładziny ściennej z płytek, rozebranie murów i słupów z cegły poniżej terenu na zaprawie cementowej, rozebranie ścianek pełnych z cegły, demontaż skrzydeł drzwiowych, wywózka gruzu z rozbiórki i wywózka ziemi) oraz wykonania robót w zakresie ścian wewnętrznych i zewnętrznych oraz podłoża i warstwy posadzkowych (zgodnie z treścią protokołu nr 6) - wymieniony zakres prac został określony na skutek dokonania okrywek, a na etapie projektowania niemożliwe było dokonanie odkrywek w istniejącym obiekcie który był w użytkowaniu, projekt oparto na bazie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, zatem nie można było stwierdzić jaki może być rzeczywisty zakres prac do wykonania, - konieczności rozliczenia robót dodatkowych wykraczający poza szacunkowe wartości przyjęte w przedmiarze w zakresie wykonania stolarki drzwiowej w zakresie montażu ościeżnic drewnianych drzwi wewnętrznych, montażu skrzydeł drzwiowych wewnętrznych, drzwi przymykowych aluminiowych EI30, drzwi przymykowych aluminiowych dwustrzydłowych EI30 (zgodnie z treścią protokołu nr 7) - pierwotnie założono możliwość częściowego pozostawienia starej stolarki drzwiowej, jednakże w trakcie realizacji inwestycji okazało się, że stara stolarka drzwiowa nie może pozostać i powinna być zdemontowania, gdyż nie nadaje się do dalszego użytku i ponownego zamontowania, - robót rozbiórkowych polegających na rozbiórce pokrycia z papy na dachach betonowych, rozbiórce posadzki z płytek na zaprawie cementowej, rozebraniu posadzki z deszczułek, rozbiórce izolacji posadzki z papy, rozebraniu okładziny ściennej z płytek, rozebraniu murów i słupów z cegły poniżej terenu, rozebraniu ścianek pełnych z cegły, demontażu skrzydeł drzwiowych i wykucia z muru ościeżnic drewnianych, a także robót ziemnych, zagospodarowania terenu (zgodnie z treścią protokołu nr 8) - wymieniony zakres prac został określony na skutek dokonania okrywek, a w zakresie stolarki drzwiowej założono możliwość częściowego pozostawienia starej stolarki drzwiowej, jednakże w trakcie realizacji inwestycji okazało się, że stara stolarka drzwiowa nie może pozostać i powinna być zdemontowania, gdyż nie nadaje się do dalszego użytku i ponownego zamontowania, - robót dachowych i rozbiórkowych polegających wykonaniu rozbiórki obróbek blacharskich, ocieplenia stropodachu, warstw papy, ścianek gazobetonowych oraz wywozu materiałów z rozbiórki (zgodnie z treścią protokołu konieczności nr 9) oraz robót polegających na wykuciu starych wywiewek na dachu, zabetonowania otworów po wykuciach, uzupełnienia warstw dachowych, wykucia gniazd w konstrukcji żelbetowej dla nowych stropów i zabetonowania bruzd (zgodnie z treścią protokołu nr 10) - na etapie projektowania nie były znane warstwy stropodachu a niemożliwe było dokonanie odkrywek w istniejącym obiekcie, który był w użytkowaniu, a konieczność wykucia gniazd i zabetonowania bruzd nie była do przewidzenia na etapie projektowania, projekt oparto na bazie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, zatem nie można było stwierdzić jaki może być rzeczywisty zakres prac do wykonania, - robót sanitarnych polegających na wykonaniu studzienek kanalizacyjnych systemowych, studzienek kanalizacyjnych murowanych, zasuw burzowych, dostawy i montażu brakującego wyposażenia sanitarnego łazienek, wykonania nadstaw do separatora i przejść ppoż na instalacji (zgodnie z treścią protokołu nr 12) - przedmiar ofertowy uwzględniał wymianę jedynie części wyposażenia łazienek przewidując możliwość pozostawienia starego wyposażenia, jednak w trakcie prac okazało się, że stare elementy wyposażenia sanitarnego nie nadają się do dalszego użytku i ponownego zamontowania, - wykonania nowego przyłącza energetycznego przez RWE STOEN, zgodnie z wymogami gestora cieci oraz wykonania instalacji zasilania i sterowania urządzeniami instalacji wentylacji w zakresie montażu rozdzielni TVV z podłączeniem, montażu wyłączników serwisowych, puszek instalacyjnych, gniazd, przewodów (zgodnie z treścią protokołu nr 13) - warunki techniczne dla nowego przyłącza zostały narzucone przez RWE STOEN po zakończeniu etapu projektowania, na etapie realizacji inwestycji, w wyniku uszkodzenia przez Wykonawcę kabla zasilającego a w konsekwencji wykonania nowego przyłącza, które jest niezbędne do zasilenia i sterowania urządzeniami instalacji wentylacyjnej, co jest niezbędne ze względu na zabezpieczenia przeciwpożarowe, - robót dachowych i rozbiórkowych polegających na naprawie elewacji po wykuciu kanałów wentylacyjnych oraz na wykonaniu izolacji cieplnej ścianek attyki stropodachy wraz z obróbkami blacharskimi (zgodnie z treścią protokołu konieczności nr 14) - wykonanie naprawy elewacji jest niezbędne ze względu na zły stan techniczny obecnych kanałów co wiąże się z niebezpieczeństwem zaciekania elewacji, natomiast roboty w zakresie attyki niezbędne są dla zapewnienia właściwej izolacyjności cieplnej budynku, - montażu nadproży stalowych, wyrównania ściany attyki na stropodachu w części środkowej, wykonanie prac zewnętrznych polegających na zebraniu chodników i wyjazdu dla potrzeb prac instalacyjnych oraz wykonanie aluminiowych drzwi ewakuacyjnych (zgodnie z treścią protokołu konieczności nr 15), - wykonania kompletnych robót związanych z montażem dodatkowego okna, instalacji ppoż automatyki central wg projektu uzupełniającego, instalacji oddymiania klatki schodowej wg projektu uzupełniającego, wykonanie dodatkowych klap pożarowych topikowych w strefach ppoż., wykonanie przegrody ppoż nad drzwiami w piwnicy, wykonanie przejścia ppoż. kanałów i rur przez przegrody ppoż. (zgodnie z treścią protokołu konieczności nr 16). Roboty w zakresie opisanym powyżej nie zostały uwzględnione w projekcie budowlanym oraz w przedmiarze ofertowym, gdyż wynikają m.in. z projektów zamiennych, uzupełniających i dodatkowych powstałych w czasie realizacji inwestycji, a także w wyniku wykonania odkrywek, a ich wykonanie niezbędne jest dla zakończenia realizacji inwestycji i uzyskania pozwolenia na użytkowanie modernizowanego obiektu. Konieczność wykonania w/w robót została potwierdzona wpisami do dziennika bodowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





