eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › NA PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA ZAWODOWEGO PILARZ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-27

Świecie: NA PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA ZAWODOWEGO PILARZ
Numer ogłoszenia: 248568 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu , ul. Wojska Polskiego 195a, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 32 210, faks 52 33 32 253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup.swiecie.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA ZAWODOWEGO PILARZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowanie szkolenia zawodowego Pilarz. Szkolenie zorganizowane ma być wyłącznie dla grupy 5 osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu. a. Nazwa szkolenia:Pilarz. b. Zakres szkolenia Program i ilość godzin szkolenia musi spełniać wymagania określone w Zarządzeniu nr 41 z dnia 2 lipca 1998 roku wydanym przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie ramowego programu kursu drwali-operatorów pilarki z wiedzy i umiejętności wymaganych do wykonywania zawodu oraz być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24.08.2006 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz.U. z 2006 r. Nr 161, poz 1141 z późn. zmian.). c. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia Liczba godzin szkolenia: 144 godziny zajęć: 36 godzin teoretycznych, 101 godziny praktycznych, 2 godziny egzaminu teoretycznego, 5 godzin egzaminu praktycznego. Sposób realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych musi być zgodny z Zarządzeniem nr 41 z dnia 2 lipca 1998 roku wydanym przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie ramowego programu kursu drwali-operatorów pilarki z wiedzy i umiejętności wymaganych do wykonywania zawodu. Szkolenie musi być prowadzone zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę Planem nauczania. Szkolenie ma odbywać się w następujących po sobie dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt. Każdego dnia szkolenie ma odbywać się w przedziale czasowym między godziną 8.00 a 16.00. Liczba godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może przekraczać 8 godzin edukacyjnych. Wskazane jest aby szkolenie obejmowało nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, celem intensyfikacji i przeciwdziałaniu nieuzasadnionemu wydłużaniu szkolenia. d. Wyposażenie dydaktyczne (wykaz środków i materiałów dydaktycznych), które będą wykorzystane do przeprowadzenia szkolenia - Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać na własność materiały szkoleniowe (dydaktyczne i piśmiennicze) minimum skrypt obejmujący zagadnienia merytoryczne programu szkolenia, długopis i zeszyt formatu A4. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać bezzwrotnie powyższe materiały szkoleniowe w pierwszym dniu szkolenia, a ich otrzymanie potwierdzi na sporządzonej przez Wykonawcę liście. - Dodatkowo każdy uczestnik musi być wyposażony w komplet odzieży ochronnej i obuwia roboczego oraz w środki ochrony indywidualnej określone w Zarządzeniu nr 41 z dnia 2 lipca 1998 roku wydanym przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie ramowego programu kursu drwali-operatorów pilarki z wiedzy i umiejętności wymaganych do wykonywania zawodu. Każdy uczestnik w pierwszym dniu szkolenia potwierdzi na sporządzonej przez Wykonawcę liście użyczenie powyższego wyposażenia dydaktycznego. - Wykonawca do realizacji zajęć teoretycznych szkolenia będzie dysponować wyposażeniem dydaktycznym tj. urządzeniami do wizualizacji prezentowanych zagadnień szkolenia minimum rzutnikiem multimedialnym, ekranem. - Wykonawca do realizacji zajęć praktycznych szkolenia będzie dysponować sprzętem minimum pięcioma pilarkami oraz wyposażeniem o którym mowa w zarządzeniu nr 41 z dnia 2 lipca 1998 roku wydanego przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie ramowego programu kursu drwali-operatorów pilarki z wiedzy i umiejętności wymaganych do wykonywania zawodu. Wykonawca jest zobowiązany dostosować wyposażenie dydaktyczne do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia zgodnie z aktualnymi obowiązującymi przepisami w tym zakresie. e. Przewidziane sprawdziany i egzaminy Po zakończonym szkoleniu Wykonawca musi przeprowadzić egzamin końcowy o którym mowa w zarządzeniu nr 41 z dnia 2 lipca 1998 roku wydanym przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie ramowego programu kursu drwali-operatorów pilarki z wiedzy i umiejętności wymaganych do wykonywania zawodu oraz pisemnie poinformować Zamawiającego o terminie ww. egzaminu. Po zakończeniu egzaminu Wykonawca musi pisemnie poinformować Zamawiającego o uczestnikach którzy nie stawili się na egzaminie lub go nie zdali. 2. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej dostosowane do zakresu szkolenia Wykonawca będzie dysponował kadrą wykwalifikowanych wykładowców. Każdy z wykładowców będzie posiadać wykształcenie minimum średnie. Dodatkowo każdy z wykładowców zajęć praktycznych będzie posiadać aktualne uprawnienia instruktorskie w zakresie nauczania ścinki i pozyskania drewna oraz obsługi pilarek nadanymi przez Regionalne Dyrekcje Lasów Państwowych po 1995 roku lub zweryfikowanymi przez te jednostki po tym terminie zgodnie z Zarządzeniem nr 41 z dnia 2 lipca 1998 roku wydanym przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie ramowego programu kursu drwali-operatorów pilarki z wiedzy i umiejętności wymaganych do wykonywania zawodu. 3. Posiadanie wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę Wykonawca będzie posiadać doświadczenie w realizacji minimum jednego szkolenia grupowego o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. 4. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji Koniecznym jest, aby uczestnicy szkolenia po jego ukończeniu otrzymali zaświadczenia zgodne z § 75 ust 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (tekst jednolity z 2010 roku Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) które zawiera: - numer z rejestru, - imię i nazwisko uczestnika szkolenia, - PESEL uczestnika szkolenia, - nazwie instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, - formę i nazwę szkolenia, - okres trwania szkolenia, - miejsce i datę wydania zaświadczenia, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Dopuszcza się wydanie zaświadczeń zgodnie ze wzorem określonym w treści § 18 ust 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych pod warunkiem dołączenia do nich suplementów zawierających: - okres trwania szkolenia, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. oraz świadectwo ukończenia kursu o którym mowa w zarządzeniu nr 41 z dnia 2 lipca 1998 roku wydanego przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie ramowego programu kursu drwali-operatorów pilarki z wiedzy i umiejętności wymaganych do wykonywania zawodu. 5. Miejsce szkolenia Świecie - zajęcia teoretyczne. Wykonawca jest zobowiązany dostosować pomieszczenia do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia zgodnie z aktualnymi obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zajęcia praktyczne mogą odbyć się w miejscowościach oddalonych od Świecia do 40 km. Wykonawca do realizacji zajęć praktycznych szkolenia będzie dysponować terenem do realizacji ćwiczeń w naturalnych warunkach produkcyjnych zgodnie z Zarządzeniem nr 41 z dnia 2 lipca 1998 roku wydanym przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie ramowego programu kursu drwali-operatorów pilarki z wiedzy i umiejętności wymaganych do wykonywania zawodu. W przypadku organizacji zajęć praktycznych poza miejscowością Świecie Wykonawca musi zapewnić uczestnikom szkolenia transport ze Świecia do miejsca odbywania zajęć niezwłocznie przed ich rozpoczęciem oraz z miejsca odbywania zajęć do Świecia niezwłocznie po ich zakończeniu. 6. Koszty szkolenia a. Przerwa kawowa: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia codziennie tj. od poniedziałku do piątku włącznie w trakcie zajęć przerwę kawową. Na przerwie kawowej Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia kawę, herbatę, cukier oraz wodę w ilości minimum 1 l na osobę dziennie. b. Ubezpieczenie: Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, będących: - osobami bezrobotnymi od dnia podjęcia przez nich zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub podjęcia działalności gospodarczej w trakcie szkolenia (art. 41 ust. 3b ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Dz. U.08.69.415 z późn. zm.); - poszukującymi pracy, o których mowa w art. 43 ust. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia rozpoczęcia przez nich szkolenia; - którym nie przysługuje prawo do stypendium, zgodnie z art. 41 ust. 7 i 8 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia rozpoczęcia przez nich szkolenia. Informacja o konieczności ubezpieczenia uczestnika(-ów) szkolenia zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnie lub faxem. Wykonawca zobowiązany jest ująć w Kosztach szkolenia koszty ubezpieczenia dla wszystkich uczestników szkolenia. Zapłata należności za zorganizowanie szkolenia obejmie te koszty jeżeli wydatek z tego tytułu zostanie poniesiony i udokumentowany przez Wykonawcę. W przypadku nie poniesienia tych kosztów przez Wykonawcę, kwotę na fakturze lub rachunku Wykonawca pomniejszy o koszt ubezpieczenia. Jest to koszt warunkowy. 7. Koszty badań lekarskich uczestników szkolenia ponosi Zamawiający. 8. W ostatnim dniu szkolenia (po zakończeniu szkolenia) Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić badanie ankietowe z uczestnikami szkolenia na temat oceny szkolenia (wzór Zamawiającego)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymagał wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ten oświadczy, że posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli ten wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji szkoleń o tej samej tematyce: Wykonawca będzie posiadać doświadczenie w realizacji minimum jednego szkolenia grupowego o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli ten wykaże, że będzie dysponował potencjałem technicznym zdolnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: Wykonawca do realizacji zajęć teoretycznych szkolenia będzie dysponować minimum jednym rzutnikiem multimedialnym, ekranem. Wykonawca do realizacji zajęć praktycznych szkolenia będzie dysponować minimum pięcioma pilarkami. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli ten wykaże, że będzie dysponował odpowiednim potencjałem kadrowym - osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania zamówienia, tj.: Wykonawca będzie dysponował kadrą wykwalifikowanych wykładowców. Każdy z wykładowców będzie posiadać wykształcenie minimum średnie. Dodatkowo każdy z wykładowców zajęć praktycznych będzie posiadać aktualne uprawnienia instruktorskie w zakresie nauczania ścinki i pozyskania drewna oraz obsługi pilarek nadanymi przez Regionalne Dyrekcje Lasów Państwowych po 1995 roku lub zweryfikowanymi przez te jednostki po tym terminie zgodnie z Zarządzeniem nr 41 z dnia 2 lipca 1998 roku wydanym przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie ramowego programu kursu drwali-operatorów pilarki z wiedzy i umiejętności wymaganych do wykonywania zawodu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej i wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Podpisany i wypełniony formularz oferty. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty lub innych dokumentów załączonych do oferty przez pełnomocnika, to Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego upoważnione stosownego pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w treści umowy. 2. Umowa może ulec zmianie w wyniku zmiany ilości osób pierwotnie skierowanych na szkolenie. 3. Zmniejszenie liczby uczestników może nastąpić w szczególności: a. niepodjęcia szkolenia przez uczestnika(-ów) szkolenia, b. nieusprawiedliwionych nieobecności uczestnika(-ów) na szkoleniu. 4. Umowa może ulec zmianie w wyniku następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: a. zmiana kadry realizującej szkolenie w wyniku zdarzeń: choroby wykładowcy potwierdzonej zaświadczeniem na druku ZUS ZLA, śmierci wykładowcy, rozwiązania umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej ze strony wykładowcy, rozwiązania umowy o pracę przez Wykonawcę w trybie art. 52 KP, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji nowego Planu nauczania uwzględniającego zmiany wykładowcy niezwłocznie ale nie później niż w terminie 5 dni roboczych od ich zaistnienia. Przy czym kwalifikacje kadry muszą być takie same lub wyższe od deklarowanego w ofercie, b. zmiana siedziby Wykonawcy. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego i przedstawienia nowego adresu niezwłocznie ale nie później niż w terminie 5 dni roboczych, c. zmiana miejsc prowadzenia szkolenia w wyniku awarii uniemożliwiającej prowadzenie zajęć. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji nowego adresu prowadzenia szkolenia niezwłocznie jednak nie później niż w terminie 5 dni roboczych od zaistnienia tej zmiany. Przy czym warunki lokalowe muszą być takie same lub wyższe od deklarowanych w ofercie. 5. Zmiany do umowy zostaną wprowadzane przez zawarcie aneksu pisemnego pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.swiecie.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu ul. Wojska Polskiego 195 a 86 -100 Świecie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu ul. Wojska Polskiego 195 a 86 -100 Świecie sekretariat pok nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.