eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 143



Ogłoszenie z dnia 2007-04-30

POZYCJA 24853

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 143 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szkoła Podstawowa nr 143 im. Stefana Starzyńskiego, do kontaktów: Beata Łukasiewicz, al. St. Zjednoczonych 27, 03-947 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6177232, fax 022 6728674, e-mail: sp143@edu.um.warszawa.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sp143.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Publiczna szkoła podstawowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 143. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 03-947 Warszawa, Al.Stanów Zjednoczonych 27. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: - ocieplenie ścian zewnętrznych, - ocieplenie stropodachu wraz z wymiana pokrycia dachu, - wymiana instalacji odgromowej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 20.06.2007; lub data zakończenia: 28.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Informacje dotyczace sytuacji wykonawcy,dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: weryfikacja złozonych przez oferentów dokumentów po względem formalnym przez członków komisji przetargowe Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie oraz dokumenty potwierdzajace spełnienie warunków: a/ oświadczenie o tresci określonej w art. 22 ust. 1; b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej; c/ aktualne/wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/zaświadczenie z własciwego naczelnika US; d/ aktualne /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS; e/aktualną/wystawiona nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym art.24 ust.1 pkt. 4 do 8 ustawy; f/aktualną /wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt.9; g/aktualne zezwolenie na transport i odbiór odpadów innych niż niebezpieczne; h/wykaz co najmniej 3 prac wykonanych w ciagu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złozonosci podobnej do przedmiotu zamówienia. Do wykazu nalezy dołaczyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należyta starannością /np.referencje/; i/wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia,uprawnienia konstrukcyjno-budowlane,elektryczne i sanitarne wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego; j/oc z tyt. prowadzonej działalnosci k/potwierdzenie wniesienia wadium; 2.Parafowany wzór umowy; 3.kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. najniższa cena 80 2. termin wykonania 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 70 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na konto dochodów własnych Szkoły Podstawowej nr 143 83 1240 1040 1111 0010 0596 0298. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.06.2007, godzina 14:30, Szkoła podstawowa nr 143 Al.Stanów Zjednoczonych 27, 03-947 WArszawa, Gabinet Dyrektora, parter.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.