eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObornikiOczyszczanie miasta Oborniki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-12

Oborniki: Oczyszczanie miasta Oborniki.
Numer ogłoszenia: 248524 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach, ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, fax 061 6559101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie miasta Oborniki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest: a)Dział I - mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie miasta Oborniki w ilości 637.861,20 mb ulicy, oczyszczanie odbywać się będzie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2008 r. za wyjątkiem dni, w których Zamawiający będzie prowadził akcję zimową; b)Dział II - ręczne oczyszczanie chodników, placów i parkingów w ilości 1.919.520,00 m2, oczysz-czanie odbywać się będzie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2008 r. za wyjątkiem dni, w których Zamawiający będzie prowadził akcję zimową; c)Dział III - opróżnianie koszy ulicznych o pojemności 0,035 m3 w ilości 25.776,00 szt. wraz z ich wywozem i składowaniem na wysypisko, opróżnianie koszy odbywać się będzie od dnia podpisa-nia umowy do 31 grudnia 2008 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Złożą ofertę i zaakceptują istotne postanowienia umowy. 2)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 3)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakłada-ją obowiązek posiadania takich uprawnień. 4)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a)każdy Wykonawca zobowiązany jest wykazać zrealizowanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. 12.12.2007 r. minimum 2 usługi polgające na oczyszczaniu chodników, ulic i placów wraz z opróżnianiem koszy ulicznych o wartości każdej z usług min. 70.000,00 zł brutto, b)dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami: śmieciarka, zamiatarka mechaniczna. 5)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na minimalną kwotę 100.000,00 zł (lub jej równowartość).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1)Formularz ofertowy (Załącznik nr 2 specyfikacji). 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącz-nik nr 3 specyfikacji). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług a przed dniem wszczęcia postępowania tj. dniem 12.12.2006 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 4 specyfikacji). 5)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (Załącznik nr 5 specyfikacji). 6)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpo-wiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl(bip.oborniki.pl)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Funduszy, pokój nr 219, II piętro..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 18.01.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.