eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego wraz z motopompą dla OSP w Górnem w ramach realizowanego projektu pn.zakup sprzętu ratownictwa dla OSP w Gminie Gołdap dla przeciwdziałania skutkom niebezpiecznego transportu transgranicznego oraz zagrożeń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-22

Gołdap: Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego wraz z motopompą dla OSP w Górnem w ramach realizowanego projektu pn.: zakup sprzętu ratownictwa dla OSP w Gminie Gołdap dla przeciwdziałania skutkom niebezpiecznego transportu transgranicznego oraz zagrożeń Puszczy Boreckiej i Puszczy Rominckiej
Numer ogłoszenia: 248502 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego wraz z motopompą dla OSP w Górnem w ramach realizowanego projektu pn.: zakup sprzętu ratownictwa dla OSP w Gminie Gołdap dla przeciwdziałania skutkom niebezpiecznego transportu transgranicznego oraz zagrożeń Puszczy Boreckiej i Puszczy Rominckiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pożarniczego, tj.: 1)lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego wraz z motopompą ( agregat wysokociśnieniowy ) o masie rzeczywistej do 3,5 t 2)motopompy - sztuk 2 1) Lekki samochód ratowniczo - gaśniczy wraz z motopompą (agregat wysokociśnieniowy) 1. Rok produkcji 2009 2. Napęd 4 x 4 3 Silnik Wysokoprężny o mocy minimalnej 110 KM 4. Prędkość maksymalna 100 km/h 5. Długość pojazdu maksymalna 5530 mm 6. Szerokość minimalna 2080 mm 7. Wysokość maksymalna 2600 mm 8 Ciężar minimalny 3385 kg KABINA 1. Ilość miejsc minimalna 6 2. Układ 1 + 1 + 4 3. Ilość drzwi minimalna 2 NADWOZIE 1. Konstrukcja szkieletu Profile aluminiowe 2. Poszycie Blacha aluminiowa 3. Żaluzje Lekkie profile aluminiowe - anodowane 4 Schowki 5 ( 2 + 2 + 1 ) WYPOSAŻENIE STANDARDOWE 1. Sygnały Świetlne i dźwiękowe 2. Lampy Pulsacyjne niebieskie 3. Sprzęt łączności Radiostacja stacjonarna Motorola GP 360 4. Oświetlenie wnętrza zabudowy Zapalane automatycznie po otwarciu skrzynki 5. Oświetlenie zewnętrzne Pola pracy wokół pojazdu WYPOSAŻENIE DODATKOWE 1. Maszt oświetleniowy z naciskami 4 x 500 W 2. Agregat Prądotwórczy 3 Fala świetlna 6 -cio segmentowa 4 Agregat wysokociśnieniowy Wydajność pompy 40 l/min, przy ciśnieniu minimum 40 bar ( z płynną regulacją), silnik czterosuwowy, rozrusznik ręczny, linia szybkiego natarcia min. 40mb ze zwijadłem ręcznym, prądnica pistoletowa, z regulacją od mgłowego do zwartego, układ wodno -pianowy, zbiornik wody około 300 litrów, zbiornik na środek pianotwórczy 10 % zbiornika wody 5. Stelaż do zamocowania motopompy M8/8 ZABUDOWA 1. Zabudowa Wykonana z profili odpornych na korozję, pokryta na zewnątrz blachą aluminiową gładką malowaną na kolor czerwony RAL 3000. 2. Zabudowa w środku wykończenie blachą aluminiową i blachą ryglowaną. Wewnątrz zabudowy półki i podesty wysuwane, przeznaczone do mocowania sprzętu pożarniczego, wyposażone w uchwyty do mocowania, skrytki zamykane żaluzjami aluminiowymi wodo i pyłoszczelnymi ( po dwie z każdej strony ) oraz drabina wejścia na dach 3. Dach Wykonany w formie podestu roboczego, pokryty blachą aluminiową ryglowaną, zabezpieczony dookoła barierą ochronną KOLORYSTYKA 1. Nadwozie Kabina kolor czerwony RAL 3000 2. Podwozie Kolor czarny 3. Nadkola i zderzaki Kolor biały 2)Motopompa M 8/8 - sztuk 2 Parametry zgodne z wymogami PN-75/M-44090 - Qmin= 800l/min dla n=nn, Hgs = 1,5m i Hu=0,8 MPa - Omin= 400l/min dla n=nn, Hgs = 7,5m i Hu=0,8 MPa - Motopompa wyposażona w zawór odwadniający , jeden wlot ssawny oraz dwa wloty tłoczone. - Na wlocie ssawnym pompy zainstalowane sito - Urządzenie odpowietrzające umożliwi zassanie wody z głębokości Hgs=1,5 m w czasie do 30 s, Hgs =7,5m w czasie do 60 s. - Motopompa montowana w skrytce, tak aby było możliwe jej wyciągnięcie bez dodatkowych środków technicznych ( z wyłączeniem kluczy do łączników- połączenie nasady ssawnej ze zbiornikiem wody i nasady tłoczonej linią szybkiego natarcia )..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne 34.14.42.13 - Motopompy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 31 lipca 2009 r do godz. 10.00, tj.: do terminu składania ofert 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : PKO BP S.A. O/ EŁK 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona, 6.Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7.Wycofanie oferty po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium. 8. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; - unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłyną termin do ich wnoszenia.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadają niezbędną wiedzę lub doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają polisę lub inny dokumenty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 3.1.1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 3.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem składania ofert) 3.1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 3.1.4. Polisa, a w przypadku braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 3.1.5. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, II p. pokój nr 28.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, I p. sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.