eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-22

Katowice: Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach
Numer ogłoszenia: 248434 - 2015; data zamieszczenia: 22.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach , ul. Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598263, faks 032 2599503.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.katowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Zakup, dostawa, wdrożenie urządzenia typu UTM oraz przeszkolenie 2 informatyków w zakresie pełnej administracji wdrożonej i skonfigurowanej infrastruktury Część 2. Zakup, dostawa i instalacja infrastruktury sprzętowo-programowej do wirtualizacji wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem 2 informatyków w zakresie pełnej administracji wdrożonej i skonfigurowanej infrastruktury oraz licencji MOLP Windows Server R2 64 bit wraz z nośnikami Część 3. Zakup i dostawa stacji roboczych dla administratorów środowiska wirtualnego wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem 2 informatyków w zakresie pełnej administracji wdrożonej i skonfigurowanej infrastruktury Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3, 30.23.80.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy złożyć oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy złożyć oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy złożyć oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie: Dot. części 1 i 2 - min. 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą odpowiednie kwalifikacje i umiejętności oraz potwierdzone doświadczenie w pracach instalacyjno-konfiguracyjnych polegających na instalacji dostarczonej infrastruktury sprzętowej i programowej wraz z jej konfiguracją zgodnie z wymaganiami określonymi w analizie wdrożeniowej, prace te winny być wykonane przez certyfikowanego inżyniera (certyfikat poświadczający zdanie egzaminów i znajomości konfiguracji dostarczonego systemu bezpieczeństwa producenta oferowanego rozwiązania). W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osób, o których mowa powyżej w pkt 2.3.1), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych/uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6a i 6b do SIWZ; Zamawiający na etapie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zmiany osób wykonujących przedmiot zamówienia pod warunkiem: - powiadomienia Zamawiającego o zamiarze zmiany - podania powodów zmiany - zaproponowania osób, których kwalifikacje zawodowe/uprawnienia będą zgodne z SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy złożyć oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 3. Oświadczenie o spełnianiu wymogów opisanych w rozdziale III SIWZ wraz z podaniem nazwy producenta, modelu i symbolu oferowanego sprzętu w poszczególnych częściach - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, 4. Specyfikacja techniczna urządzeń zgodnie z załącznikiem nr 7, 5. oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż oferent posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań oraz świadczenia usług z nimi związanych dot. części 1 6. Raport z testu wydajności PassMark dostępny na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający osiągniecie przez oferowany procesor wartość Average CPU Mark minimum 12826 punktów (kolumna Passmark CP Mark) każdy. Dopuszcza się wydruk lub zrzut ekranu ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php dot. części 2 serwery 7. Raport z testu wydajności PassMark dostępny na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający osiągniecie przez oferowany procesor wartość Average CPU Mark minimum 2646 punktów (kolumna Passmark CP Mark) każdy. Dopuszcza się wydruk lub zrzut ekranu ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Dot. części 2 serwer NAS 8. Dokument potwierdzający spełnianie wymogu posiadania Certyfikatu ISO-9001 oraz ISO-14001 dot. części 2 serwery, macierz, przełącznik, serwer NAS 9. Deklaracja zgodności CE dot. części 2 serwery, macierz, przełącznik, serwer NAS i części 3 stacje robocze 10. Karta katalogowa urządzenia dot. części 2 serwery, macierz 11. oświadczenia Producenta potwierdzonego, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta dot. części 2 i 3 12. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. Dot. części 2 i 3 13. Oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem dot. części 2 i 3 14. Dokument potwierdzający spełnianie wymogu posiadania Certyfikatu ISO-9001 dla sprzętu dot. części 3 stacje robocze 15. Dokument potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram - dot. części 3 stacje robocze 16. Dokument dot. spełnienia wymogów normy Energy Star 5.0 - dot. części 3 stacje robocze Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej 17. Raport z testu wydajności PassMark dostępny na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający osiągniecie przez oferowany procesor wartość Average CPU Mark minimum 9900 punktów (kolumna Passmark CP Mark) każdy. Dopuszcza się wydruk lub zrzut ekranu ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. - dot. części 3 stacje robocze 18. Potwierdzenie kompatybilności komputera na daną platformę systemową (wydruk ze strony) 19. Oświadczenie producenta dot. głośności jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosząca maksymalnie 22 dB - dot. części 3 stacje robocze 20. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: 1) zmiana strony umowy - Wykonawcy, w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 3) Zamawiający może dopuścić zlecenie podwykonawcom zakresu prac, których Wykonawca nie zamierzał (nie wykazał w ofercie) wykonywać przy udziale podwykonawców. Zamawiający dopuszcza również zmianę podwykonawców w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy Wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca spełnia minimalne warunki podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przeprowadzonego postępowania; 4) zmiana terminu wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez czynniki zewnętrzne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach ul. Pośpiecha 14 40-852 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2015 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach ul. Pośpiecha 14 40-852 Katowice BIURO PODAWCZE.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup, dostawa, wdrożenie urządzenia typu UTM oraz przeszkolenie 2 informatyków w zakresie pełnej administracji wdrożonej i skonfigurowanej infrastruktury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3, 30.23.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup, dostawa i instalacja infrastruktury sprzętowo-programowej do wirtualizacji wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem 2 informatyków w zakresie pełnej administracji wdrożonej i skonfigurowanej infrastruktury oraz licencji MOLP Windows Server R2 64 bit wraz z nośnikami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3, 30.23.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa stacji roboczych dla administratorów środowiska wirtualnego wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem 2 informatyków w zakresie pełnej administracji wdrożonej i skonfigurowanej infrastruktury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiot zamówienia znajduje się w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3, 30.23.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.