eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPRZEBUDOWĘ GARNIZONOWEJ STRZELNICY SZKOLNEJ POŁOŻONEJ W MIEJSCOWOŚCI PAWŁÓW K/BRZEGU DO TYPU B-200M W KLASIE I DO STRZELANIA Z BRONI STRZELECKIEJ NA ODLEGŁOŚĆ 75M, 100M, 150, 200M DO CELÓW STAŁYCH I UKAZUJĄCYH SIĘ ORAZ DO STRZELAŃ Z PISTOLETU WOJSKOWEGO N

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Wrocław: PRZEBUDOWĘ GARNIZONOWEJ STRZELNICY SZKOLNEJ POŁOŻONEJ W MIEJSCOWOŚCI PAWŁÓW K/BRZEGU DO TYPU B-200M W KLASIE I DO STRZELANIA Z BRONI STRZELECKIEJ NA ODLEGŁOŚĆ 75M, 100M, 150, 200M DO CELÓW STAŁYCH I UKAZUJĄCYH SIĘ ORAZ DO STRZELAŃ Z PISTOLETU WOJSKOWEGO NA ODLEGŁOŚĆ OD 25M DO 50M Z POSTAWY STOJĄC DO CELÓW STAŁYCH I UKAZUJĄCYCH SIĘ. Postępowanie w zakresie wykonania instalacji niskoprądowych ( SSWiN ) wiąże się z dostępem do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli ZASTRZEŻONE.
Numer ogłoszenia: 248421 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, fax. 071 765 68 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWĘ GARNIZONOWEJ STRZELNICY SZKOLNEJ POŁOŻONEJ W MIEJSCOWOŚCI PAWŁÓW K/BRZEGU DO TYPU B-200M W KLASIE I DO STRZELANIA Z BRONI STRZELECKIEJ NA ODLEGŁOŚĆ 75M, 100M, 150, 200M DO CELÓW STAŁYCH I UKAZUJĄCYH SIĘ ORAZ DO STRZELAŃ Z PISTOLETU WOJSKOWEGO NA ODLEGŁOŚĆ OD 25M DO 50M Z POSTAWY STOJĄC DO CELÓW STAŁYCH I UKAZUJĄCYCH SIĘ. Postępowanie w zakresie wykonania instalacji niskoprądowych ( SSWiN ) wiąże się z dostępem do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli ZASTRZEŻONE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - roboty ziemne, - konstrukcje - roboty ślusarskie i kowalskie - roboty zbrojarskie - izolacje przeciwwilgociowe, cieplne, przeciwdźwiękowe i ognioochronne - roboty murowe i żelbetowe - tynki i okładziny zewnetrzne i wewnetrzne - stolarka i ślusarka otworowa - podłogi i posadzki - roboty malarskie - roboty dachowe - instalacje elektryczne - instalacje alarmowe - branża sanitarna. Wielkośc zamówienia wynosi 11 523 726.07 zł (netto)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.22.00 - Roboty inżynieryjne na instalacjach wojskowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 218 000,00 zł. Wadium nalezy wnieśc do dnia 27.10.2008r. do godz. 9.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Warunki wymagane od wykonawców: 1. Posiadać środki obrotowe lub zdolność kredytową, na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł (brutto). 2 Posiadać doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że jako główny Wykonawca wykonał co najmniej: a) konstrukcję żelbetową monolityczną - wolnostojące ściany o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2, o wartości minimum 1 mln zł (brutto); b) wykonanie dróg z kruszywa łamanego z wykonaniem podbudowy i przepustów o powierzchni nie mniejszej niż 3000 m2, o wartości minimum 300 tys. zł ( brutto); c) wykonanie robót ziemnych polegających na wykonaniu i rekultywacji wałów ochronnych o kubaturze nie mniejszej niż 600 m3, o wartości minimum 300 tys. zł ( brutto). 3. Dysponować kierownikiem budowy i kierownikami robót, którzy posiadają uprawnienia i należą do właściwej izby samorządu zawodowego: a) kierownik budowy - w zakresie konstrukcyjno - budowlanym - bez ograniczeń b) kierownik robót drogowych - bez ograniczeń; c) kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń; d) kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń; e) kierownik robót instalacji telekomunikacyjnych wewnętrznych w zakresie wykonywania instalacji systemów alarmowych posiadający licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia wydaną przez KPW, a dla robót telekomunikacyjnych zewnętrznych posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności telekomunikacyjnej. 4. Posiadać pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych oraz pracowników posiadających poświadczenia bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli zastrzeżone ( dotyczy osób realizujących systemy alarmowe). 5. Osoby przewidziane do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji systemów alarmowych ( SSW i N ) muszą posiadać licencje techniczne: - pracownicy kierujący robotami - licencje techniczne II stopnia, - pracownicy wykonujący roboty - licencje I stopnia. 6. Osoby kierujące montażem systemów alarmowych powinni posiadać świadectwa odbycia szkolenia w zakresie instalowania systemów klasy SA - 4. Warunki wymagane od Wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treść dokumentów z wymaganiami w specyfikacji oraz właściwie potwierdzenie kserokopii dokumentów z oryginałem. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie sie kierował zasadą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 4 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja dotycząca osób), 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja dotycząca podmiotów zbiorowych), 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonani decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, 7. aktualne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych wszystkich wymienionych osób oraz wymagane licencje techniczne, 8. informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1, 9. informacje o sytuacji finansowej - informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Formularz Nr 2, 10. informacje o doświadczeniu Wykonawcy wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - Formularz Nr 3, 11. informacje o personelu kierowniczym przewidzianym do realizacji przedmiotu zamówienia, dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy i kierownicy robót posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - Formularz Nr 4, 12. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -Formularz Nr 5, 13. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót - Formularz Nr 6, 14. informacje dotyczące osób biorących udział w realizacji systemów alarmowych SSWiN - Formularz Nr 7, 15. kosztorys ofertowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50 - 984 Wrocław, pok. 26..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - kancelaria pok. 101..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.