Og³oszenie z dnia 2011-09-19
¦winouj¶cie: us³ugi kompleksowego utrzymania czysto¶ci i prawid³owego stanu sanitarnego w obiektach SPZOZ Szpital Miejski im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu przy ul. Mieszka I 7,
Poradni Medycyny Pracy w ¦winouj¶ciu przy ul. D±browskiego 4 oraz
w budynku OTU przy ul. Jana z Kolna 12
Numer og³oszenia: 248389 - 2011; data zamieszczenia: 19.09.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Gardu³y , ul. Mieszka I 7, 72-600 ¦winouj¶cie, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3267 345, faks 091 3214174.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-swinoujscie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: us³ugi kompleksowego utrzymania czysto¶ci i prawid³owego stanu sanitarnego w obiektach SPZOZ Szpital Miejski im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu przy ul. Mieszka I 7, Poradni Medycyny Pracy w ¦winouj¶ciu przy ul. D±browskiego 4 oraz w budynku OTU przy ul. Jana z Kolna 12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± us³ugi kompleksowego utrzymania czysto¶ci i prawid³owego stanu sanitarnego w obiektach SPZOZ Szpital Miejski im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu przy ul. Mieszka I 7 , Poradni Medycyny Pracy w ¦winouj¶ciu przy ul. D±browskiego 4 oraz w budynku OTU przy ul. Jana z Kolna 12 w okresie 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy. Zakres us³ug obejmuje czynno¶ci zgodne ze szczegó³owymi warunkami realizacji zamówienia niniejszej SIWZ okre¶lonymi w za³±cznikach od 1 do 3..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych do 5% warto¶ci Zamówienia
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.91.00.00 - Us³ugi sprz±tania .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy na podstawie z³o¿onych wraz z ofert± dokumentów bêdzie bada³ czy dokumenty te potwierdzaj± wymóg spe³nienia okre¶lonego przez Zamawiaj±cego warunku, 1) w przypadku, gdy wymóg spe³nienia warunki zostanie potwierdzony w dokumentach z³o¿onych przez Wykonawcê, warunek zostanie uznany za spe³niony, 2) w przypadku, gdy wymóg spe³nienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach z³o¿onych przez Wykonawcê, warunek zostanie uznany za niespe³niony.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy na podstawie z³o¿onych wraz z ofert± dokumentów bêdzie bada³ czy dokumenty te potwierdzaj± wymóg spe³nienia okre¶lonego przez Zamawiaj±cego warunku, 1) w przypadku, gdy wymóg spe³nienia warunki zostanie potwierdzony w dokumentach z³o¿onych przez Wykonawcê, warunek zostanie uznany za spe³niony, 2) w przypadku, gdy wymóg spe³nienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach z³o¿onych przez Wykonawcê, warunek zostanie uznany za niespe³niony.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy na podstawie z³o¿onych wraz z ofert± dokumentów bêdzie bada³ czy dokumenty te potwierdzaj± wymóg spe³nienia okre¶lonego przez Zamawiaj±cego warunku, 1) w przypadku, gdy wymóg spe³nienia warunki zostanie potwierdzony w dokumentach z³o¿onych przez Wykonawcê, warunek zostanie uznany za spe³niony, 2) w przypadku, gdy wymóg spe³nienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach z³o¿onych przez Wykonawcê, warunek zostanie uznany za niespe³niony.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy na podstawie z³o¿onych wraz z ofert± dokumentów bêdzie bada³ czy dokumenty te potwierdzaj± wymóg spe³nienia okre¶lonego przez Zamawiaj±cego warunku, 1) w przypadku, gdy wymóg spe³nienia warunki zostanie potwierdzony w dokumentach z³o¿onych przez Wykonawcê, warunek zostanie uznany za spe³niony, 2) w przypadku, gdy wymóg spe³nienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach z³o¿onych przez Wykonawcê, warunek zostanie uznany za niespe³niony.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- koncesjê, zezwolenie lub licencjê
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
10. Pe³nomocnictwo do podpisywania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ, je¿eli osoba podpisuj±ca nie jest osob± uprawnion± na podstawie wpisu do w³a¶ciwego organu rejestruj±cego. Je¿eli pe³nomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawieraæ pieczêæ Wykonawcy, imienn± piecz±tkê wystawiaj±cego pe³nomocnictwo i jego podpis
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zamawiaj±cy wymaga zawarcia umowy wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawców je¿eli nast±pi± zmiany w mieniu Zamawiaj±cego, które skutkowaæ bêd± konieczno¶ci± skorygowania za³±czników do SIWZ lub zapisów umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-swinoujscie.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej
Szpital Miejski im. Jana Gardu³y,
ul. Mieszka I 7, 72-600 ¦winouj¶cie..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.09.2011 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Gardu³y, ul. Mieszka I 7, 72-600 ¦winouj¶cie. II Piêtro, Sekretariat, pokój Nr 2010.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
- Serwis, asysta techniczna, pakiet szkoleniowy oraz prace zwi±zane z rozwojem oprogramowania systemu informatycznego wspomagaj±cego zarz±dzanie w Urzêdzie Miasta ¦winouj¶cie
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej "Przebudowy dróg gminnych w ¦winouj¶ciu: ul. Kapitañskiej - Czê¶æ I oraz ul. ¯eglarskiej - Czê¶æ II"
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Budowy drogi dojazdowej do wzniesienia rekreacyjnego przy ul. Karsiborskiej w ¦winouj¶ciu"
- Pe³nienie funkcji In¿yniera Kontraktu w ramach zadania pn.: Utworzenie punktu przystankowego turystyki rowerowej, pieszej i wodnej z funkcj± placu integracyjno-festynowego-etap II w Ognicy-cz. l±dowa
- Remont dwóch toalet nr 2.10 i 3.10 po³o¿onych na I i II piêtrze budynku Specjalnego O¶rodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Konopnickiej w ¦winouj¶ciu.
- ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW G£ÊBOKO MRO¯ONYCH DLA KPW ¦WINOUJ¦CIE.
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTO¦CI KRYTEGO BASENU GMINNEGO CENTRUM KULTURY I SPORTU W ¯AROWIE W OKRESIE OD 01.01.2026 R. DO 31.12.2026 R.
- Sprz±tanie pomieszczeñ biurowych oraz pomocniczych siedziby WUP w Poznaniu w latach 2026-2027
- Kompleksowa us³uga sprz±tania w najmowanych lokalach na potrzeby dzia³alno¶ci ROPS, WOA i CIC w 2026 roku
- Us³uga utrzymania czysto¶ci w obiekcie Centrum Nauki i Kultury M³yny Rothera oraz na terenie zewnêtrznym.
- Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku w czê¶ciach wspólnych budynków oraz terenów otaczaj±cych nieruchomo¶ci komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarz±dzanych przez MPGM Spó³ka z o. o.
- Us³uga sprz±tania lokali w Warszawskim O¶rodku Interwencji Kryzysowej
wiêcej: Us³ugi sprz±tania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





