eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUSŁUGA W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI SYSTEMÓW ELEKTRONICZNYCH

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-07-22

Warszawa: USŁUGA W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI SYSTEMÓW ELEKTRONICZNYCH
Numer ogłoszenia: 248312 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3090 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6815337, faks 022 6815093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.9rbm.rembertow.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI SYSTEMÓW ELEKTRONICZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie napraw i konserwacji systemów elektronicznych w ilości łącznej 17 kompletów, z podziałem na 3 części (zadania). CPV: 50.66.00.00-9 ZADANIE NR 1 - Laserowy symulator strzelań: CZANTORIA - 5, 5 kpl; (Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu - 2 kpl; 1 BPanc w Wesołej - 1 kpl; 34 BKPanc w Żaganiu - 2 kpl.) - Laserowy symulator strzelań: CZANTORIA - 2; 5 kpl; (Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu - 2 kpl;16 DZ w Elblągu - 3 kpl.) - Laserowy symulator strzelań: CZANTORIA - 1P; 4 kpl, (Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu - 1 kpl; 16 DZ w Elblągu - 1 kpl;11 DKPanc w Żaganiu - 1 kpl; 12 DZ w Szczecinie - 1 kpl) ZADANIE NR 2 - Zestaw laserowych symulatorów strzelań CZANTORIA T.PLS - 1 kpl, (Pułk Specjalny w Lubińcu - 1 kpl.) ZADANIE NR 3 - System szkoleniowy do broni strzeleckiej ŚNIEŻNIK - 2 kpl, (10 BKPanc w Świętoszowie - 1 kpl; OSPWląd Bemowo - 1 kpl.) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części (zadania). Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, wybrane lub wszystkie zadania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 8 180,00 PLN (słownie: osiem tysięcy sto osiemdziesiąt zł), w tym na: zadanie 1 - 4 400,00 PLN (słownie: cztery tysiące czterysta); zadanie 2 - 380,00 PLN (słownie: trzysta osiemdziesiąt); zadanie 3 - 3 400,00 PLN (słownie: trzy tysiące czterysta).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy: 1.1. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 2. Sposób spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy Pzp: 2.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie prowadzonej działalności, potwierdzonej określonymi zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość każdej (pojedynczej) usługi winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 176 000,00 zł; na zadanie 2 - 16 000,00 zł; na zadanie 3 - 136 000,00 zł. 2.3. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 328 000,00 zł., w tym: na zadanie 1 - 176 000,00 zł.; na zadanie 2 - 16 000,00 zł.; oraz na zadanie 3 - 136 000,00 zł. 2.4. Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy, jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w punktach 2.1 - 2.3 - zostaną spełnione, jeżeli spełnia je chociaż jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne. 3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie za?mó?wie?nia (art.23 ustawy). 3.2. Wykonawcy usta?nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA ZŁOŻENIA DO OFERTY NIŻEJ WYMIENIONYCH: 1. Oświadczeń: 1.1. - o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Dokumentów: 2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.2.1. wykazu, potwierdzającego, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum 1-ą usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością (wskazaną przez Zamawiającego w pkt. 2.2 w Rozdziale VI SIWZ ) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - np. referencje. 2.3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.3.1. informacji, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, (w wysokości wskazanej przez Zamawiającego w pkt 2.3 Rozdziału VI SIWZ), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.4.1. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.4.2. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.4.3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.4.4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.9rbm.rembertow.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można także uzyskać: - w siedzibie zamawiającego budynek nr 1 pokój nr. 1; - pocztą na pisemny wniosek wykonawcy. Adres: 04-470 Warszawa ul. Marsa 110.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 08:00, miejsce: 04-470 Warszawa, ul Marsa 110 - kancelaria budynek nr 3 pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa w zakresie napraw i konserwacji systemów elek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Laserowy symulator strzelań - CZANTORIA - 5, 5 kpl, (Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu - 2 kpl;1 BPanc w Wesołej - 1 kpl;34 BKPanc w Żaganiu - 2 kpl.) - Laserowy symulator strzelań - CZANTORIA - 2, 5 kpl, (Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu - 2 kpl;16 DZ w Elblągu - 3 kpl.) - Laserowy symulator strzelań - CZANTORIA - 1P, 4 kpl, (Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu - 1 kpl; 16 DZ w Elblągu - 1 kpl; 11 DKPanc w Żaganiu - 1 kpl; 12 DZ w Szczecinie - 1 kpl).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa w zakresie napraw i konserwacji systemów elektronicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw laserowych symulatorów strzelań CZANTORIA T.PLS, 1 kpl, (Pułk Specjalny w Lubińcu - 1 kpl.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługa w zakresie napraw i konserwacji systemów elektronicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System szkoleniowy do broni strzeleckiej ŚNIEŻNIK, 2 kpl, (10 BKPanc w Świętoszowie - 1 kpl; OSPWląd Bemowo - 1 kpl.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.