Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-06
Sandomierz: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 24828 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8323001 do 5, 8330566, fax 015 8323575.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.sand.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku: 1.Strzykawki i igły - Pakiet nr I, 2.Strzykawki - Pakiet nr II, 3.Przyrządy - Pakiet nr III, 4.Cewniki, dreny, pojemniki - Pakiet nr IV, 5.Rękawice - Pakiet nr V, 6.Elektrody - Pakiet nr VI. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla poszczególnych pakietów zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 25.22.13.10 - Pojemniki tymczasowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.80.00 - Pojemniki tymczasowe Oryginalny kod CPV: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Oryginalny kod CPV: 25.22.12.30 - Pojemniki na mocz Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz Oryginalny kod CPV: 24.49.71.00 - Preparaty do lewatywy Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.71.00 - Preparaty do lewatywy Oryginalny kod CPV: 25.16.12.00 - Rękawice jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe Oryginalny kod CPV: 31.71.11.40 - Elektrody Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.11.40 - Elektrody .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawcę składającego ofertę..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i złożą oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz celem uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2)formularz cenowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, w formie tabeli, uwzględniający nazwę oferowanego asortymentu, ilość, ceną jednostkową netto i brutto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę oferowanego asortymentu i numer katalogowy, 3)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ, 4)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ, 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wy-stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7)koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania w celu podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, w przypadku braku obowiązku posiadania - oświadczenie, 8)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, 9)parafowany projekt umowy, 10)Deklaracja Zgodności CE na oferowany asortyment.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość oferowanego asortymentu - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.sand.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Strzykawki i igły.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Strzykawki jednorazowe 2ml - szt. 110 000, 2.Strzykawki jednorazowe 5ml - szt. 130 000, 3.Strzykawki jednorazowe 10ml - szt. 110 000, 4.Strzykawki jednorazowe 20ml - szt. 150 000, 5.Strzykawki tuberkulinówki z igłą - szt. 1 000, 6.Strzykawki do insuliny z igłą - szt. 2 000, 7.Strzykawki jednorazowe 100ml - szt. 3 000, 8.Igły jednorazowe 0.5 - szt. 6 000, 9.Igły jednorazowe 0.6 - szt. 6 000, 10.Igły jednorazowe 0.7 - szt. 50 000, 11.Igły jednorazowe 0.8 - szt. 150 000, 12.Igły jednorazowe 0.9 - szt. 150 000, 13.Igły jednorazowe 1.1 - szt. 20 000, 14.Igły jednorazowe 1.2 - szt. 3 000..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość oferowanego asortymentu - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Strzykawki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Strzykawki 50ml do pomp infuzyjnych - szt. 10 000, 2.Strzykawki 20ml do pomp infuzyjnych - szt. 10 000, 3.Strzykawki 50ml do cewników- szt. 5 000..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość oferowanego asortymentu - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przyrządy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedłużacz do pomp infuzyjnych 1.5m - szt. 20 000, 2.Przyrządy do transfuzji - szt. 4 000, 3.Przyrządy do infuzji z łącznikiem dł. drenu 150cm, komora 12ml 6cm - szt. 100 000..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość oferowanego asortymentu - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cewniki, dreny, pojemniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cewnik Nelaton nr 6, cewnik wykonany z medycznego PCV, powierzchnia zmrożona, pakowany w Blister Pack dł. 40cm - szt. 500, 2.Cewnik Nelaton nr 8, cewnik wykonany z medycznego PCV, powierzchnia zmrożona, pakowany w Blister Pack dł. 40cm - szt. 800, 3.Cewnik Nelaton nr 10, cewnik wykonany z medycznego PCV, powierzchnia zmrożona, pakowany w Blister Pack dł. 40cm - szt. 800, 4.Cewnik Nelaton nr 12, cewnik wykonany z medycznego PCV, powierzchnia zmrożona, pakowany w Blister Pack dł. 40cm - szt. 600, 5.Cewnik Nelaton nr 14, cewnik wykonany z medycznego PCV, powierzchnia zmrożona, pakowany w Blister Pack dł. 40cm - szt. 600, 6.Cewnik Nelaton nr 16, cewnik wykonany z medycznego PCV, powierzchnia zmrożona, pakowany w Blister Pack dł. 40cm - szt. 800, 7.Cewnik Nelaton nr 18, cewnik wykonany z medycznego PCV, powierzchnia zmrożona, pakowany w Blister Pack dł. 40cm - szt. 800, 8.Cewnik Nelaton nr 20, cewnik wykonany z medycznego PCV, powierzchnia zmrożona, pakowany w Blister Pack dł. 40cm - szt. 600, 9.Cewnik Nelaton nr 22, cewnik wykonany z medycznego PCV, powierzchnia zmrożona, pakowany w Blister Pack dł. 40cm - szt. 400, 10.Cewnik Nelaton nr 24, cewnik wykonany z medycznego PCV, powierzchnia zmrożona, pakowany w Blister Pack dł. 40cm - szt. 400, 11.Cewnik Nelaton nr 26, cewnik wykonany z medycznego PCV, powierzchnia zmrożona, pakowany w Blister Pack dł. 40cm - szt. 200, 12.Cewnik Tieman nr 12- szt. 400, 13.Cewnik Tieman nr 14- szt. 400, 14.Cewnik Tieman nr 16- szt. 400, 15.Cewnik Tieman nr 20 - szt. 30, 16.Zestaw tlenowo-nosowy dł. 2200mm - szt. 6 000, 17.Cewnik Foleya rozm. 6 obustronnie silikonowany, pakowany w Blister Pack z prowadnicą poj. balonu 3-5ml - szt. 400, 18.Cewnik Foleya rozm. 8 obustronnie silikonowany, pakowany w Blister Pack z prowadnicą poj. balonu 3-5ml - szt. 400, 19.Cewnik Foleya rozm. 10 obustronnie silikonowany, pakowany w Blister Pack z prowadnicą poj. balonu 3-5ml - szt. 800, 20.Cewnik Foleya rozm. 16 obustronnie silikonowany, pakowany w Blister Pack poj. balonu 5-10, 15-30ml - szt. 800, 21.Cewnik Foleya rozm. 18 obustronnie silikonowany, pakowany w Blister Pack poj. balonu 5-10, 15-30ml - szt. 800, 22.Cewnik Foleya rozm. 20 obustronnie silikonowany, pakowany w Blister Pack poj. balonu 5-10, 15-30ml - szt. 1 200, 23.Cewnik Foleya rozm. 22 obustronnie silikonowany, pakowany w Blister Pack poj. balonu 5-10, 15-30ml - szt. 1 200, 24.Cewnik Foleya rozm. 24 obustronnie silikonowany, pakowany w Blister Pack poj. balonu 5-10, 15-30ml - szt. 1 200. 25.Cewniki do odsysania nr 8, wykonany z medycznego PCV o zmrożonej powierzchni posiadający dwa otwory boczne naprzemianległe, pakowany w Blister Pack - szt. 1 500, 26.Cewniki do odsysania nr 10, wykonany z medycznego PCV o zmrożonej powierzchni posiadający dwa otwory boczne naprzemianległe, pakowany w Blister Pack - szt. 1 500, 27.Cewniki do odsysania nr 12, wykonany z medycznego PCV o zmrożonej powierzchni posiadający dwa otwory boczne naprzemianległe, pakowany w Blister Pack - szt. 2 000, 28.Cewniki do odsysania nr 14, wykonany z medycznego PCV o zmrożonej powierzchni posiadający dwa otwory boczne naprzemianległe, pakowany w Blister Pack - szt. 4 000, 29.Cewniki do odsysania nr 16, wykonany z medycznego PCV o zmrożonej powierzchni posiadający dwa otwory boczne naprzemianległe, pakowany w Blister Pack - szt. 3 000, 30.Cewnik Kher - 16-20/ramiona 15-50 nr 8, 10, 12, 14, 18, 20 - szt. 300, 31.Cewnik Couvelera nr 12, 14, 16, 18 - szt. 250, 32.Cewnik Couvelera nr 20 - szt. 50, 33.Dren Redona nr F-6 do F/16 - szt. 1 500, 34.Butelka do odsysania ran sterylna 400ml - szt. 700, 35.Butelka do odsysania ran sterylna 250-200ml - szt. 700, 36.Zestaw do odsysania pola operacyjnego, długość przewodu ssącego 2100m o średnicy 36mm, długość końcówki 250mm, końcówka perforowana o średnicy 30mm - szt. 2 000, 37.Pojemnik sterylny uniwersalny do zbiórki moczu dla dzieci (chłopcy i dziewczynki) poj. 100ml - szt. 3 000, 38.Pojemnik sterylny do zbiórki moczu dla dorosłych, poj. worka 2litry, malejąca skala, dł. drenu 120cm odpornego na zagięcia, zastawka antyzwrotna, kranik spustowy (poprzecz-ny) wykonany z PP, pakowany pojedynczo - szt. 10 000, 39.Zestaw do lewatyw - szt. 3 000, 40.Kieliszki jednorazowe z podziałką do leków op. 70szt. - op. 2 150, 41.Neoflon - szt. 5 000..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 25.22.13.10-2, 33.14.16.00-6, 25.22.12.30-7, 24.49.71.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość oferowanego asortymentu - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rękawice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rękawice jednorazowe latex M, S, L - szt. 600 000, 2.Rękawice foliowe M, L - szt. 600 000, 3.Rękawice sterylne od nr 6 do 9 - par 30 000..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość oferowanego asortymentu - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Elektrody.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Elektrody EKG jednorazowe dla dzieci - szt. 3 000, 2.Elektrody EKG jednorazowe dla dorosłych - szt. 100 000,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość oferowanego asortymentu - 20
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych - kurs prawa jazdy kategorii C, D z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną na przewóz rzeczy/osób
- Zakup żywności dla potrzeb Bursy Szkolnej w Sandomierzu na 2026 rok
- Rozbudowa systemu bazodanowego Muza dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
- Realizacja indywidualnego wsparcia psychologicznego oraz dodatkowego dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Zmiana przeznaczenia budynku dydaktycznego na środowiskowy dom samopomocy typ A, B, C oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi w Klimontowie - Zakup wyposażenia budynku.
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla komórek Blok Operacyjny, Endoskopia oraz Sterylizacja Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie II
- "Doposażenie warsztatów szkolnych w Powiatowym Centrum Edukacji i Kompetencji Zawodowych w Szczucinie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Dąbrowskim"
- 2025 Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i akcesoriów do ciśnieniomierzy dla WSRM w Łodzi
- Zakup i dostawa opatrunków i obłożeń operacyjnych
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





