Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-18
Wrocław: Dostawa mleka i jego przetworów do domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Rędzińskiej 66/68 oraz Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
Numer ogłoszenia: 248279 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych , ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, faks 071 3769951.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mleka i jego przetworów do domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Rędzińskiej 66/68 oraz Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i jego przetworów do domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Rędzińskiej 66/68 oraz Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 15510000-6 Mleko i śmietana, 15511100-4 Mleko pasteryzowane, 15511200-5 Mleko sterylizowane, 15511210-8 Mleko UHT, 15511700-0 Mleko w proszku, 15512000-0 Śmietana, 15551000-5 Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne, 15551300-8 Jogurt, 15551310-1 Jogurt bez dodatków substancji smakowych, 15551320-4 Jogurt z dodatkiem substancji smakowych, 15542100-0 Ser twarogowy, 15544000-3 Ser twardy, 15530000-2 Masło . 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego asortymentu, znajduje się w kalkulacji cenowej (załącznik 2 do SIWZ), który jako załącznik do niniejszej specyfikacji stanowi jej integralną część..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00-6, 15.51.11.00-4, 15.51.12.00-5, 15.51.12.10-8, 15.51.17.00-0, 15.51.20.00-0, 15.55.10.00-5, 15.55.13.00-8, 15.55.13.10-1, 15.55.13.20-4, 15.54.21.00-0, 15.54.40.00-3, 15.53.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą się, iż spełniają warunki podmiotowe: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dla potwierdzenia tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w ust. 1 rozdziału VI SIWZ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: a) nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, b) wobec wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary, c) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; Dla potwierdzenia tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w ust. 2 rozdziału VI SIWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. Zamawiający żąda: 1) dokumentu potwierdzającego stosowanie systemu HACCP. Dokumentem tym będzie: a) certyfikat wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie oraz krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, stwierdzającą, że producent w procesie produkcji i obrocie, a sprzedawca w obrocie, w zakresie przedmiotu zamówienia ma wdrożony i stosuje system HACCP, (bądź) b) kserokopię zaświadczenia wydanego przez właściwego terytorialnie organu kontroli tj. Stacji Inspekcji Sanitarno-Epidemiologicznej o spełnianiu wymogów wynikających z art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r., o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z dnia 25 sierpnia 2006r., Nr 171, poz. 1225). Mogą to być dwa wyżej wymienione dokumenty, albo jeden z nich. Na potwierdzenie tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia przez wykonawcę dokumentu określonego w ust. 5 SIWZ rozdziale VI. 3. Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, zawartymi w SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa przedmiot zamówienia oraz wymagania co do sposobu jego realizacji. 5. Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli wykonawcy. 6. Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 7. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 8. Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania oraz że nie wykonywał bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub czy posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności (Zał. Nr 3 do SIWZ) 3. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, 2 i 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów,o których mowa w ust. 1 i 2 zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców załączenia do oferty dokumentów na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, Dział Zamówień Publicznych pokój nr 50..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, Sekretariat pokój nr 140..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana - Adaptacja obiektu biurowo - administracyjnego dla potrzeb Wałbrzyskiej Delegatury Wojewódzkiego inspektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu
- USŁUGA SERWISU TECHNICZNEGO ORAZ NAPRAW APARATÓW MEDYCZNYCH M. IN. DO KOMPRESJI KLATKI PIERSIOWEJ, APARATÓW EKG, STOŁÓW, KARDIOMONITORÓW ORAZ DO URZĄDZEŃ REHABILITACYJNYCH - POWTÓRKA
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW
- 59.2025 Wykonanie analizy morfologii i składu chemicznego implantów dentystycznych na potrzeby Katedry i Zakładu Chirurgii Stomatologicznej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Pielęgnacja terenów zielonych obszaru Kampusu Grunwaldzkiego, pomiędzy ulicami: Wyszyńskiego, Szczytnicką, Polaka, Joliot Curie we Wrocławiu
- Usługi transportu krwi, materiałów krwiopochodnych, biologicznych, leków cytostatycznych oraz szpiku kostnego, komórek krwiotwórczych i innych produktów komórkowych przeznaczonych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Andrychowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (3 części)
- Dostawa żywności do stołówki SP Nr 24 w Rzeszowie. Część 1: produkty mleczarskie, Część 2: pozostałe produkty ogólnospożywcze oraz jaja, miód i inne
- Sukcesywne dostawy nabiału do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI W GRUPIE ASORTYMENTOWEJ: NABIAŁ w okresie 01.07.2025 - 31.12.2025
- Dostawy artykułów mleczarskich do COSSW w Kulach
więcej: Mleko i śmietana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.