eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Usługa odbioru wraz z załadunkiem, transportem i utylizacją odpadów medycznych z grupy 180102, 180103, 180108

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-22

Otwock: Usługa odbioru wraz z załadunkiem, transportem i utylizacją odpadów medycznych z grupy 180102, 180103, 180108
Numer ogłoszenia: 248258 - 2015; data zamieszczenia: 22.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175368 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP, ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 7794031 w. 477, faks 22 7794031 w. 477.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru wraz z załadunkiem, transportem i utylizacją odpadów medycznych z grupy 180102, 180103, 180108.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru wraz z załadunkiem, transportem i utylizacją odpadów medycznych z grupy: 180102, 180103, 180108. 2. Symbole klasyfikacyjne przedmiotu zamówienia podano zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 poz.1923). 3. Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności z : a. Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. 2013 r. poz. 1232 z późn. zm.). b. Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz. U. 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). c. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2010r. nr 139 poz. 940). d. Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2011r. Nr 227 poz.1367 z późn. zm.). 4. Zamówienie obejmuje następujący zakres: a. odbiór, załadunek, transport oraz utylizację odpadów medycznych o kodach 180102, 180103, 180108. b. średniomiesięczna ilość odpadów przekazywanych do utylizacji wynosić będzie około 3541 kg c. odpady o kodach 180102, 180103 będą gromadzone w workach foliowych (maksymalna waga worka 20 kg) w magazynie odpadów zamawiającego i stamtąd zabierane przez wykonawcę d. odpady o kodzie 180108 będą gromadzone w aptece szpitalnej i stamtąd odbierane e. odbiór odpadów o kodzie 180102 musi być dokonywany, co 72 godziny f. odbiór odpadów o kodzie 180103 musi być dokonywany, 2 razy w tygodniu w środę i piątek g. odbiór odpadów o kodzie 180108 musi być dokonywany, raz w miesiącu z apteki szpitala h. każdy odbiór musi być potwierdzony kartą przekazania odpadów, na której należy podać kod odpadu i jego wagę 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewniania wykwalifikowanego personelu, narzędzi, własnego transportu oraz innych niezbędnych środków w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający zobowiązuje się: a. prawidłowo klasyfikować odpady medyczne, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 poz.1923), b. selektywnie zbierać poszczególne rodzaje odpadów medycznych w miejscu ich wytwarzania zgodnie z art. 23 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz. U. 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). e. prowadzić na bieżąco ilościową i jakościową ewidencję odpadów medycznych w sposób zgodny ze stanem rzeczywistym, z zastosowaniem karty ewidencji odpadów i karty przekazania odpadów, prowadzonych odrębnie dla każdego rodzaju odpadu, zgodnie z art. 66-72 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz. U. 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). 7. Zamawiający informuje, że oferta wykonawcy musi być zgodna z art. 20 ust. 3 pkt 2 i ust. 4 - 6 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz. U. 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). W związku z tym, Zamawiający wymaga podania w formularzu ofertowym dokładnego adresu miejsca utylizacji (spalarni) oraz odległości mierzonej w kilometrach od siedziby zamawiającego do siedziby spalarni. Celem zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców odległość powinna zostać zmierzona w oparciu o ogólnie dostępną przeglądarkę Google Maps https://maps.google.com/. Zamawiający wymaga załączenia wydruku komputerowego potwierdzającego trasę. 8. Zamawiający w terminie do 30 dnia od daty zawarcia umowy, dokona kontroli miejsca utylizacji odpadów wskazanego w formularzu ofertowym. 9. Zamawiający zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 2 zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. transportu oraz utylizacji odpadów. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługa odbioru wraz z załadunkiem, transportem i utylizacją odpadów medycznych z grupy: 180102, 180103, 180108

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECO ABC Sp.z o. o, Przemysłowa 7, Bełchatów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144126,00

  • Oferta z najniższą ceną: 144126,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144126,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.