Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-12
Chełm: Zakup sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 248238 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie, ul. Ceramiczna 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5623247, 5623254, fax 082 5623247.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego z podziałem na 15 zadań: zadanie I - aparat usg z opcją kolorowego dopplera, zadanie II-głowica liniowa do aparatu usg, zadanie III-optyka do artroskopu, zadanie IV-audiometr, zadanie V-lampa PUVA, zadanie VI-urządzenie do krioterapii, zadanie VII-kardiomonitor, zadanie VIII-stabilizator zewnętrzny, zadanie IX-diatermia z oprzyrządowaniem, zadanie X-ssak operacyjny, zadanie XI-resektoskop z oprzyrządowaniem, zadanie XII-cystoskop operacyjny, zadanie XIII-zestaw ssąco-płuczący do laparoskopu, zadanie XIV-kapnometr, zadanie XV-podgrzewacz do płynów infuzyjnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; [ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IV.1] 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; [ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia] 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; [ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia] 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); [ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia]
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym zał. nr 1]; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert];
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Ceramiczna 1, 22-100 Chełm, pok. 209.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Ceramiczna 1, 22-100 Chełm, Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: aparat usg z opcją kolorowego dopplera.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat usg z opcją kolorowego dopplera - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: głowica liniowa do aparatu usg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: głowica liniowa do aparatu usg - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: optyka do artroskopu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: optyka do artroskopu- 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: audiometr.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: audiometr - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: lampa PUVA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lampa PUVA - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: urządzenie do krioterapii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie do krioterapii - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: kardiomonitor.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kardiomonitor - 6 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: stabilizator zewnętrzny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stabilizator zewnętrzny - 3 zestawy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: diatermia z oprzyrządowaniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: diatermia z oprzyrządowaniem - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ssak operacyjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ssak operacyjny - 3 sztuki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: resektoskop z oprzyrządowaniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: resektoskop z oprzyrządowaniem - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: cystoskop operacyjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cystoskop operacyjny - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zestaw ssąco-płuczący do laparoskopu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw ssąco-płuczący do laparoskopu - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: kapnometr.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kapnometr - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: podgrzewacz do płynów infuzyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podgrzewacz do płynów infuzyjnych - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku głównym DPG Terespol"
- "Remont chodnika przy ulicy Cementowej" inwestycja realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywna dostawa elementów tnąco mocujących do rozdrabniarki wolnoobrotowej Universo 2800
- Budowa grobowców prefabrykowanych komorowych jedno i dwumiejscowych
- Ogród sensomotoryczny dla najmłodszego chełmianina - budowa w ramach budżetu obywatelskiego
- Pełnienie funkcji Insp. Nadz. Inwestor. nad realizacją zadania pn.: "Wymiana dachu i krokiew w budynku wielorodzinnym (blok) nr 35 położ. w obr. Dębina, gm. Leśniowice, położonym na działce nr 23"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Dostawa Artroskopu
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (I)
- ZP/CZD/072/24 Dostawa zestawów do wentylacji domowej
- Dostawa ambulansu typu C dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/10/2024
- Dostawa, montaż, uruchomienie aparatu do elektrowstrząsów w ramach zadania pn. "Zakup aparatu do elektrowstrząsów" w MSCZ
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.