Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-20
Zamość: Dostawa i instalacja monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach Miasta Zamościa.
Numer ogłoszenia: 248236 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach Miasta Zamościa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach Miasta Zamość. Szczegółowe warunki techniczne oraz zakres rzeczowy zamówienia zawiera SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: dla zadania nr 1 - 1200 zł dla zadania nr 2 - 1000 zł wniesionego w jednej lub kilku formach określonych w art.45 ust 6 pzp. a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Banku PKO BP O/Zamość Nr 74 1020 5356 0000 1102 0007 7768. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art.46 pzp.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2.Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: a) Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania zamówienia określonego w siwz, b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - dostawy podobne do przedmiotu zamówienia minimum jedno zadanie o wartości co najmniej 50 000zł wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienie to zostało wykonane należycie. c) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. d) Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS), W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt. 6 siwz na podstawie których zostanie dokonana ocena wg formuły: spełnia nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją ofertą: 1. Formularz oferty przetargowej - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowania o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej określająca osoby uprawnione do reprezentowania. 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 3 do siwz. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie). 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia 9. Harmonogram rzeczowo-finansowy dostawy 10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw podobnych do przedmiotu zamówienia - minimum jedno zadanie o wartości co najmniej 50 000 zł. Do wykazu należy dołączyć stosowne referencje (lub inne dokumenty) od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie dostawy i wykonał je z należytą starannością. Przez -podobne- rozumie się dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 11. Wycena dostawy i instalacji - zał. Nr 2 ( zadanie nr 1 ) i Nr 2a ( zadanie Nr 2a ) 12. Charakterystyka techniczna urządzeń, potwierdzająca spełnianie wymogów określonych SIWZ. 13. Potwierdzenie wniesienia wadium ( przy złożeniu ofert na dwa zadania potwierdzenia należy złożyć dla każdego zadania osobno) W przypadku oferty Konsorcjum każdy z członków konsorcjum powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt. 4,6,7 niniejszego działu. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 (według załącznika nr 3 do SIWZ) członkowie konsorcjum składają razem lub oddzielnie. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4,6,7 niniejszego działu, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzających odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty ofertowe powinny być ułożone i ponumerowane chronologicznie wg pkt.6 siwz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można także uzyskać w Urzędzie Miasta Zamość Wydział Edukacji i Sportu, 22-400 Zamość, ul. Partyzantów 3 ( III - piętro), pok. 326 nieodpłatnie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Miasta Zamość, 22-400 Zamość, ul. Rynek Wielki 13, pok. 7 (w sekretariacie Prezydenta Miasta Zamość).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Miejsce i termin otwarcia ofert Otwarcie ofert nastąpi w dniu w dniu 28.11.2008r. o godz. 10.30 w pok. 12 Urzędu Miasta Zamość, ul. Rynek Wielki 13. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Oferentami jest: Piotr Toczek tel. (084) 677-24-57, fax (084) 638-21-15 w godz. 9.00 - 14.00 od poniedziałku do piątku..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i instalacja monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach Miasta Zamość - szkoły podstawowe i gimnazja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1- Dostawa i instalacja monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach Miasta Zamość - szkoły podstawowe i gimnazja. Dostawa i instalacja monitoringu wizyjnego - 8 zestawów standardowych dla n/w szkół: Szkoła Podstawowa nr 4 w Zamościu, Szkoła Podstawowa nr 7 w Zamościu, Szkoła Podstawowa nr 9 w Zamościu, Szkoła Podstawowa nr 10 w Zamościu, Gimnazjum nr 1 w Zamościu, Gimnazjum nr 2 w Zamościu, Gimnazjum nr 3 w Zamościu, Gimnazjum nr 5 w Zamościu. Zakres zamówienia obejmuje: 1.dostawę 8 zestawów standardowych, obejmujących: dwie kamery umożliwiające rejestrację zdarzeń od wewnątrz i na zewnątrz wejścia; kolorowy monitor oraz urządzenia dodatkowe niezbędne do zainstalowania zestawu (rejestrator obsługujący 16 kamer itp.); 2.montaż i uruchomienie systemu, 3.przeprowadzenie właściwych szkoleń obsługi systemu, 4.dopracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej systemu;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.40.00-2, 30.23.13.00-0, 32.33.31.00-7, 32.52.00.00-4, 45.31.70.00-2, 51.31.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i instalacja monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach Miasta Zamość - II Liceum Ogólnokształcące, Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 i Nr 2, Bursa Międzyszkolna Nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2- Dostawa i instalacja monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach Miasta Zamość - II Liceum Ogólnokształcące, Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 i Nr 2, Bursa Międzyszkolna Nr 1. Dostawa i instalacja monitoringu wizyjnego - 1 zestawu standardowego dla II Liceum Ogólnokształcącego w Zamościu Dostawa i instalacja monitoringu wizyjnego - 2 zestawów rozszerzonych dla n/w szkół: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Zamościu, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Zamościu; 1 zestawu rozszerzonego w Bursie nr 1 w Zamościu. Zakres zamówienia obejmuje: 1.dostawę 1 zestawu standardowego, obejmującego: dwie kamery umożliwiające rejestrację zdarzeń od wewnątrz i na zewnątrz wejścia; kolorowy monitor oraz urządzenia dodatkowe niezbędne do zainstalowania zestawu (rejestrator obsługujący 16 kamer itp.); 2.dostawę 2 zestawów rozszerzonych obejmujących: zestaw do monitoringu wizyjnego w wersji standardowej (j.w.) oraz 6 kamer dodatkowych, odpowiednie podłączenie z możliwością podziału obrazu na monitorze i 1 zestawu rozszerzonego obejmującego: zestaw do monitoringu wizyjnego w wersji standardowej (j.w.) oraz 4 kamer dodatkowych, odpowiednie podłączenie z możliwością podziału obrazu na monitorze 3.montaż i uruchomienie systemu, 4.przeprowadzenie właściwych szkoleń obsługi systemu, dopracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej systemu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.40.00-2, 30.23.13.00-0, 32.33.31.00-7, 45.31.70.00-2, 51.31.00.00-8, 32.52.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych, odczynników chemicznych, wzorców, testów, surowic i materiałów pomocniczych
- Budowa parkingu ogólnodostępnego przy ul. Orlej w Zamościu
- Usługi polegające na okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych w 2025 r. znajdujących się w rejonie działania 32 WOG w zakresie 5 części.
- Usługa w zakresie przeglądu, konserwacji, obsługi sprzętu gastronomicznego i chłodniczego sł. żywnościowej oraz naprawy zmywarki kapturowej i ekspresów do kawy w 32 WOG Zamość, w zakresie 5 części.
- Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
- Przebudowa nieutwardzonej bocznej ulicy Majdan III etap
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego, serwerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego"
- WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE PRZY UL. NARUTOWICZA 2-4
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
- Przebudowa wybranych pomieszczeń na I p w budynku Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej w 3 zadaniach.
- REMONT BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA ODDZIAŁ INTENSYWNEJ TERAPII
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.