Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-07
Kutno: Termomodernizacja budynku i remont elewacji miejskiej kaplicy przy Cmentarzu Komunalnym Miasta Kutno leżącym na terenie Gminy Kutno
w miejscowości Kuczków 23 wraz z remontem wnętrza
Numer ogłoszenia: 24819 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kutno , pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 2531225, 2531100, faks 24 2531229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.bipst.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku i remont elewacji miejskiej kaplicy przy Cmentarzu Komunalnym Miasta Kutno leżącym na terenie Gminy Kutno w miejscowości Kuczków 23 wraz z remontem wnętrza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku i remoncie elewacji miejskiej kaplicy przy Cmentarzu Komunalnym Miasta Kutno leżącym na terenie Gminy Kutno
w miejscowości Kuczków 23 wraz z remontem wnętrza.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: termomodernizację budynku, modernizację i ocieplenie dachu, zadaszenie przejazdu (wiata), nowe otwory okienne i drzwiowe w ścianach zewnętrznych dostosowane do docelowego układu wewnętrznego ścian i pomieszczeń, wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej , przebudowę piwnicy z uwzględnieniem nowoprojektowanej kotłowni, oraz drugą nowoprojektowaną kotłownię w budynku towarzyszącym. Wykonaniu podlegać będą: elementy detalu architektonicznego i małej architektury związanej z elewacją, modernizacja zadaszeń, nowoprojektowane wejścia do piwnic, wykonanie wewnętrznych instalacji c.o. oraz dwóch kotłowni olejowych.
Przebudowie i remontowi ulegnie wnętrze budynku kaplicy - budynek główny wraz z piwnicą (trzy połączone segmenty). Wykonane zostanę m.in. roboty budowlane polegające na rozbiórkach, robotach malarskich, wykonaniu okładzin i wykładzin z płytek ceramicznych, wykonaniu tynków, powierzchni podłóg, montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej, wykonaniu ścianek działowych.
Wykonaniu podlegać będzie również instalacja elektryczna wewnętrzna obejmująca swoim zakresem instalacje oświetlenia podstawowego, awaryjnego
i ewakuacyjnego, gniazda elektryczne, instalację ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym, a także ochronę przeciwprzepięciową, instalację odgromową całości budynków oraz teleinformatyczną. Ponadto wykonaniu podlegać będzie instalacja wentylacji mechanicznej i wentylacji w budynku kaplicy. Przebudowana zostanie również wewnętrzna instalacja wodno-kanalizacyjna.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynika z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Załączniki nr 10 i 11 do siwz - płyta CD) oraz Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), z zastrzeżeniem pkt 4. ogłoszenia.
4. UWAGA: Zakres robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem (podstawowym) opisany jest w dokumentacji projektowej termomodernizacji budynku i remontu elewacji dla branży budowlanej, konstrukcyjnej, instalacyjnej, oraz dokumentacji projektowej przebudowy i remontu wnętrza budynków kaplicy dla branży budowlanej, konstrukcyjnej i instalacyjnej jako ETAP I i wyodrębniony na rysunkach obramowaniem koloru brązowego..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót.
Zamówienie uzupełniające obejmie wykonanie przebudowy i remontu wnętrza budynku pomocniczego kaplicy. Roboty budowlane objęte zamówieniem uzupełniającym polegać będą m.in. na wykonaniu rozbiórek, robotach malarskich, wykonaniu okładzin i wykładzin z płytek ceramicznych, wykonaniu tynków, powierzchni podłóg, montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej, wykonaniu ścianek działowych, wymianie instalacji wodno - kanalizacyjnej i elektrycznej.
UWAGA: Zakres robót budowlanych objętych zamówieniem uzupełniającym opisany jest w dokumentacji projektowej przebudowy i remontu wnętrza budynków kaplicy dla branży budowlanej, konstrukcyjnej i instalacyjnej jako ETAP II i wyodrębniony na rysunkach obramowaniem koloru zielonego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez Wykonawcę, po przedłożeniu oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:
a) co najmniej 2 (dwa) zadania inwestycyjne polegające na termomodernizacji budynku o wartości minimum 500 000,00 PLN brutto każde;
b) co najmniej 2 (dwa) zadania inwestycyjne polegające na remoncie lub przebudowie wnętrza budynku o wartości minimum 300 000,00 PLN brutto każde.
Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się doświadczeniem w realizacji robót opisanych w pkt a) i b) łącznie w ramach jednego zadania inwestycyjnego, przy założeniu, że wartość robót wykonanych w ramach tego zadania wynosiła minimum 500 000,00 PLN brutto dla robót wskazanych w pkt a) i minimum 300 000,00 PLN brutto dla robót wskazanych w pkt b).
Zamawiający uzna wówczas warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował roboty opisane w pkt a) i b) w ilości wymaganej przez Zamawiającego w treści warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez Wykonawcę, po przedłożeniu oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą(ami), uczestniczącą(ymi) w wykonywaniu zamówienia, która(e) posiada(ją) uprawnienia - prawo do pełnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
- konstrukcyjno-budowlanej (kierownik budowy),
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych.
Przez wyżej wskazane uprawnienia należy rozumieć:
a) uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z dnia 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) lub inne odpowiadające tym uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego
lub w przypadku osób nie będących obywatelami Rzeczypospolitej Polskiej:
b) decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych i aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
albo
c) prawo do świadczenia usług transgranicznych i tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez Wykonawcę, po przedłożeniu oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W przypadku składania dokumentu, o którym mowa wyżej (wykaz robót budowlanych), Zamawiający żąda wskazania jedynie robót budowlanych opisanych w sekcji III.3.2) ogłoszenia oraz przedstawienia dowodów dotyczących tylko tych robót;; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz OFERTA WYKONAWCY stanowiący Załącznik nr 1 do siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przypadki zmian umowy oraz warunki tych zmian określają postanowienia § 13 projektu umowy (Załącznik nr 2 do siwz)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Wykonawcy mogą uzyskać osobiście w pokoju nr 330 w Urzędzie Miasta Kutno lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za jej udostępnienie wynosi 15,00 PLN.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kutno, Pl. Marsz. J. Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, pok. 201 - Punkt Obsługi Interesantów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 25.03.2014.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Dostawa i montaż wyposażenia dydaktyczno-technicznego na potrzeby kształcenia zawodowego w zakresie mechaniki i elektromechaniki pojazdowej oraz pneumatyki przemysłowej dla zawodu TPS oraz MPS
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach zadań inwestycyjnych pn. Zakup sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania oraz pn. Zakup urządzeń biurowych
- Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Krzesin
- Modernizacja istniejącego placu zabaw przy Żłobku Miejskim "Wesoła łąka", ul. dr Antoniego Troczewskiego 2 w Kutnie
- WYKONANIE INSTALACJI SPRĘŻONEGO POWIETRZA ORAZ INSTALACJI TECHNOLOGICZNEJ NA TERENIE GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE.
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- Modernizacja instalacji c.o. w budynkach gminy
- "MODERNIZACJA ELEWACJI BUDYNKU, PIWNIC I POMIESZCZEŃ TECHNICZNYCH CKIS ORAZ ILUMINACJA BUDYNKU CENTRUM"
- Budowa świetlicy modułowej w sołectwie Nowy Bedoń
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.