eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskiemodernizacja oczyszczalni ścieków Północ w Piekarach Śląskich



Ogłoszenie z dnia 2007-04-30

POZYCJA 24816

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Piekary Śląskie: modernizacja oczyszczalni ścieków Północ w Piekarach Śląskich Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: Adam Maruszczyk Tel./Faks: (+48 032) 760 00 96 jrp@mpwik-piekary.pl, ul. Bp Nankera 103, 41-947 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2879802, fax 032 2879880, e-mail: mpwik.piekary@mpwik-piekary.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpwik-piekary.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka prawa handlowego; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja oczyszczalni ścieków Północ w Piekarach Śląskich. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Północno-Wschodnia część miasta Piekary Śląskie, na wschód od osiedla Wieczorka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oczyszczalni ścieków Północ w Piekarach Śląskich, o przepustowości Qśrd=8.563 m3/d, RLM=53.342, zlokalizowanej w północno-wschodniej części miasta. Przewiduje się zaprojektowanie i wykonanie m.in.: -robót ziemnych w rejonie projektowanego budynku krat, zbiornika retencyjnego, osadników wtórnych. -skanalizowanie i przesunięcie rowu odpływowego. -budowę: zbiornika retencyjnego, budynku krat, komory rozdzielczej ścieków, osadników wtórnych, pompowni osadu wtórnego, stacji dmuchaw, stacji koagulanta, stacji zlewczej ścieków, pompowni wody technologicznej, awaryjnego poletka osadowego, magazynu smarów i olejów, magazynu gazów technicznych, budynku warsztatowo magazynowo-garażowego, przewodów technologicznych, oraz przebudowa budynku administracyjno-socjalnego, -modernizację: pompowni głównej, kratownic, piaskownika, bloku technologicznego, zagęszczacza osadu, zbiornika osadu ustabilizowanego, budynku zagęszczania i odwadniania, komory pomiarowej; -zakup urządzeń technologicznych -modernizacja dróg i placów wewnętrznych oraz małej architektury, -nasadzeń zieleni ochronnej, -uzbrojenia terenu oczyszczalni w sieci elektro-energetyczne, AKPiA, sterownicze, sygnalizacyjne, wody, kanalizacji. Roboty w ramach tego zamówienia prowadzone będą zgodnie z Warunkami kontraktowymi FIDIC - Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę - 2 wydanie angielsko - polskie 2004 r. (tłumaczenie 1, wydania 1999 - wersja SIDIR) - nazywane dalej warunkami FIDIC Żółta Książka. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz gwarancji procesowych, opracowanych wg wzorów stanowiących załączniki nr 6 do Formularza Oferty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 43.30.00.00 - 43.30.00.00 Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oczyszczalni ścieków Północ w Piekarach Śląskich, o przepustowości Qśrd=8.563 m3/d, RLM=53.342, zlokalizowanej w północno-wschodniej części miasta. Przewiduje się zaprojektowanie i wykonanie m.in.: -robót ziemnych w rejonie projektowanego budynku krat, zbiornika retencyjnego, osadników wtórnych. -skanalizowanie i przesunięcie rowu odpływowego. -budowę: zbiornika retencyjnego, budynku krat, komory rozdzielczej ścieków, osadników wtórnych, pompowni osadu wtórnego, stacji dmuchaw, stacji koagulanta, stacji zlewczej ścieków, pompowni wody technologicznej, awaryjnego poletka osadowego, magazynu smarów i olejów, magazynu gazów technicznych, budynku warsztatowo magazynowo-garażowego, przewodów technologicznych, oraz przebudowa budynku administracyjno-socjalnego, -modernizację: pompowni głównej, kratownic, piaskownika, bloku technologicznego, zagęszczacza osadu, zbiornika osadu ustabilizowanego, budynku zagęszczania i odwadniania, komory pomiarowej; -zakup urządzeń technologicznych -modernizacja dróg i placów wewnętrznych oraz małej architektury, -nasadzeń zieleni ochronnej, -uzbrojenia terenu oczyszczalni w sieci elektro-energetyczne, AKPiA, sterownicze, sygnalizacyjne, wody, kanalizacji. Roboty w ramach tego zamówienia prowadzone będą zgodnie z Warunkami kontraktowymi FIDIC - Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę - 2 wydanie angielsko - polskie 2004 r. (tłumaczenie 1, wydania 1999 - wersja SIDIR) - nazywane dalej warunkami FIDIC Żółta Książka. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium = 400 000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 ze zmianami). 2)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączna wiedza i doświadczenie): a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie budowy lub 1 robotę budowlaną w zakresie modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej Qdśr 6 000 m3/d i min. 50 000 RLM; b) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 1 projekt (budowlany i wykonawczy) w zakresie budowy lub 1 projekt (budowlany i wykonawczy) w zakresie modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej Qdśr 6 000 m3/d i min. 50 000 RLM; lub c) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał 1 robotę budowlaną w zakresie budowy lub 1 robotę budowlaną w zakresie modernizacji, polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej Qdśr 6 000 m3/d i min. 50 000 RLM; d) wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: -Kierownik Zespołu Projektowego (Projektant instalacji technologicznych): -posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83poz. 578]) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie sieci wod-kan ), aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; -5 lat doświadczenia zawodowego jako główny projektant lub kierownik zespołu projektowego, obejmującego kierowanie zespołem, który opracował co najmniej: - 1 dokumentację projektową dla wszystkich branż (projekt budowlany i projekty wykonawcze) na budowę lub modernizację oczyszczalni ścieków o przepustowości, co najmniej Qdśr 6 000 m3/d, oraz - 1 dokumentację projektową dla technologii lub instalacji technologicznych (projekt budowlany i wykonawczy) na budowę lub modernizację oczyszczalni ścieków o przepustowości, co najmniej Qdśr 6 000 m3/d; -Projektant Technolog: -posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83poz. 578]) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie sieci wod-kan ), aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; -posiada 5 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu technologii dla obiektów gospodarki ściekowej i osadowej i wykonał co najmniej: - 1 projekt technologii (minimum część biologiczna i osadowa), dla budowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości, co najmniej Qdśr 6 000 m3/d; -Projektant Konstruktor: -posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83poz. 578]) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie konstrukcyjno - budowlanym, aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; -posiada 5 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu budynków przemysłowych, zbiorników żelbetowych i obiektów inżynierskich dla gospodarki ściekowej i osadowej i wykonał co najmniej: - 1 dokumentację projektową branży konstrukcyjno-budowlanej (projekt budowlany i projekt wykonawczy), dla budowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości, co najmniej Qdśr 6 000 m3/d; -Projektant Elektryk: -posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83poz. 578]) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych, aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; -posiada 5 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i wykonał co najmniej: - 1 dokumentację projektową branży elektrycznej (projekt budowlany i projekt wykonawczy), dla budowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości, co najmniej Qdśr 6 000 m3/d; -Projektant Automatyk: -posiada 5 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu automatyki i sterowania obiektami oczyszczalni ścieków i wykonał co najmniej: - 1 dokumentację projektową automatyki i sterowania (projekt budowlany i projekt wykonawczy), dla budowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości, co najmniej Qdśr 6 000 m3/d; -Kierownik budowy (Robót): -posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83 poz. 578]), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, odpowiednio w zakresie konstrukcyjno - budowlanym lub w zakresie sieci wod-kan., aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; -posiada 5 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy, obejmujące pełnienie tej funkcji na co najmniej 1 kontrakcie obejmującym budowę lub modernizację oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum Qdśr 6 000 m3/d; -Kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych: -posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006r. Nr 83poz. 578]), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie konstrukcyjno - budowlanym, aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; -posiada 5 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy, obejmujące pełnienie tej funkcji na co najmniej 1 kontrakcie obejmującym budowę lub modernizację oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum Qdśr 6 000 m3/d; -Kierownik robót sanitarnych: -posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006r. Nr 83poz. 578]), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie sieci wod-kan., aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; -posiada 5 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik robót sanitarnych, w tym na co najmniej 1 kontrakcie obejmującym budowę lub modernizację oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum Qdśr 6 000 m3/d; -Kierownik robót elektrycznych: -posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83 poz. 578]), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych, aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; -posiada 5 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik robót elektrycznych w tym na co najmniej 1 kontrakcie obejmującym budowę lub modernizację oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum Qdśr 6 000 m3/d; -Kierownik robót w zakresie automatyki i sterowania: -posiada 5 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik robót w zakresie automatyki i sterowania, w tym na co najmniej 1 kontrakcie obejmującym budowę lub modernizację oczyszczalni ścieków o przepustowości, co najmniej Qdśr 6 000 m3/d; -Kierownik robót drogowych: -posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83poz. 578]) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie robót drogowych, aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; - posiada 5 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik robót w zakresie dróg. 3)Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a)Osiągnąć w każdym roku obrotowym z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości, co najmniej 4 000 000 PLN; b)Posiadać środki finansowe w wysokości, co najmniej 3 000 000 PLN lub zdolność kredytową w wysokości 3 000 000 PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w wymaganych dokumentach. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzaniaspełniania warunku opisanego w pkt III.2)1)Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p (W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną - oświadczenie może być złożone wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną, przy czym winno być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW. B)W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt III.2)2)Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)wykaz sporządzony według załącznika nr 4 do IDW - wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b)wykaz sporządzony według załącznika nr 5 do IDW - wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. c)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, oraz dokumenty potwierdzające że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. kopie uprawnień budowlanych, zaświadczenia o przynależności do właściwych Izb Samorządu Zawodowego (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wymienione dokumenty muszą złożyć wszyscy Wykonawcy łącznie). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty. C)W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt III.2)3)Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)rachunek zysków i strat za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, oraz jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat, w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających roczne przychody netto ze sprzedaży (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty może przedłożyć Wykonawca/wcy spełniający niniejszy warunek) b)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiadają rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej; (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty może przedłożyć Wykonawca/wcy spełniający niniejszy warunek) Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych określonych w ogłoszeniu i IDW, a występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu na niniejsze roboty w Biuletynie Zamówień Publicznych. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm D)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A) a), c) i d) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. E)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A) b) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. F)Dokumenty, o których mowa w pkt D) a) i c) oraz E) winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt D) b) winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. G)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. D) a), b), c) i E, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy punktu F) stosuje się odpowiednio. H)Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. I)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena = 70% 70 2. Koszt eksploatacji = 30% 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik-piekary.pl. Opłata: 140 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatności należy dokonać przelewem na konto: PKO BP Oddział Piekary Śląskie 22 1020 2368 0000 2302 0022 4766. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.05.2007, godzina 12:30, Siedziba MPWIK Sp. z o.o. w Piekarach Śląskich, ul. Biskupa Nankera 103, pokój nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt Funduszu Spójności: Zaopatrzenie w wodę i kanalizacja Piekar Śląskich, CCI 2005/PL/16/C/PE/006 2) Informacje dodatkowe: Okres Zgłaszania Wad = 12 miesięcy od daty wydania przez Inżyniera Świadectwa Przejęcia 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.