eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegZakup sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz niszczarek, na potrzeby jednostek i instytucji woskowych Garnizonu Brzeg - CPV 30100000-0; 30217200-5; 30230000-0; 30232120-1; 30233131-8; 30233211-3; 30233231-9; 30240000-3 .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Brzeg: Zakup sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz niszczarek, na potrzeby jednostek i instytucji woskowych Garnizonu Brzeg - CPV 30100000-0; 30217200-5; 30230000-0; 30232120-1; 30233131-8; 30233211-3; 30233231-9; 30240000-3 .
Numer ogłoszenia: 248159 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 2697 Brzeg , ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4117313, fax. 077 4117218, 4117313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1brygada.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: --------

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz niszczarek, na potrzeby jednostek i instytucji woskowych Garnizonu Brzeg - CPV 30100000-0; 30217200-5; 30230000-0; 30232120-1; 30233131-8; 30233211-3; 30233231-9; 30240000-3 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I. . Urządzenia i akcesoria komputerowe : 1. Urządzenie wielofunkcyjne cyfrowe, monochromatyczne -drukarka, kopiarka, skaner, fax UW1T - 3 szt. 2. Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 8 szt. 3. Drukarka igłowa 15 cali - 1 szt. 4. Monitor LCD 17 cali - 4 szt 5. Dysk HDD zewnętrzny USB - 2 szt. 6. Listwy zasilające - 6 szt 7. Listwy zasilające - 16 szt. 8. Zasilacz do obudowy PC, ATX 450W 230V - 6 szt. 9. Przełącznik równoległy (switch) - 3 szt 10. Ręczny przełącznik USB 2.0 - 2 PORTY - 3 szt. 11. Napęd DVD+ -RW (wewnętrzny) - 5 szt. 12. Switch 4 porty - 3szt. 13. Obudowa USB do dysków twardych 3,5 cala - 2 szt. 14. Bateria CR2032 (do płyt głównych) - 30 szt. 15. Kabel sieciowy - 500 szt. 16. Gniazdo natynkowe kat. 5e 1xRJ45 - 15 szt. 17. Wtyk zaciskany RJ45 - 100 szt. 18. Listwa 50-18 - 300 szt. 19. Przejściówka PS -2 - COM - 5 szt. 20. Przedłużacz kabla USB 2.0 AF-AM 3,0 m - 9 szt. 21. Przedłużacz kabla USB 2.0 AF-AM 2,0 m - 14 szt. 22. Dyski optyczne 4GB (pamięć flash) - 20 szt. 23. Dyski optyczne 2GB (pamięć flash) - 10 szt. 24. Myszy komputerowe standard PS-2 - 8 szt. 25. Myszy komputerowe standard USB 2.0 - 13 szt. 26. Myszy komputerowe (MINI) standard USB 2.0 - 5 szt. 27. Klawiatury standard PS-2 - 5 szt. 28. Klawiatury standard USB 2.0 - 10 szt. 29. Głośniki do komputera - 5 kpl. 30. Płyty DVD-R - 250 szt. 31. Płyty CD-ROM - 100 szt. 32. Oprogramowanie antywirusowe - 1 szt. 33. Oprogramowanie antywirusowe - 1 szt. CZĘŚĆ II - Niszczarki biurowe : 34. Niszczarka biurowa ( cięcie na ścinki 2x12 mm ) - 2 szt. 35. Niszczarka biurowa ( szerokość szatkowania 4x35 mm ) - 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.21.72.00 - 30.21.72.00 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.21.20 - Drukarki igłowe 30.23.31.31 - Napędy dyskietek 30.23.32.11 - 30.23.32.11 30.23.32.31 - 30.23.32.31 30.24.00.00 - 30.24.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium (zgodnie z postanowieniem art. 45 ustawy p.z.p., w jednej lub kilku formach, oraz według uznania Wykonawcy), o wartości : za całość zamówienia .050,00 PLN, lub w przypadku kładania ofert częściowych : za Cz. I zamówienia kwotę 945,00 PLN oraz za Cz. II zamówienia kwotę 105,00 PLN.. Wniesienia wadium należy dokonać przelewem, do NBP Oddział Okręgowy Opole, na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze konta 24 1010 1401 0011 9513 9120 0000 .

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z póź. zm. ), tzn. spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) oraz złożą wymagane nią dokumenty . Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty, wymienione w pkt 7 ppkt. 1 a - c , niniejszego ogłoszenia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu . 1) W celu potwierdzenia, że : a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : 1.Aktualnego odpisu z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej . 2.Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego że Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków i opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 3.Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 4.Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. ) b) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : 1.Wykazu zamówień zrealizowanych zamówień na dostawy w latach 2006 - 2008, analogicznych jak przedmiotowe w co najmniej trzech jednostkach organizacyjnych, z podaniem wartości zamówienia, dat ich wykonania, nazw, adresów i numerów telefonów zleceniodawców oraz załączonymi referencjami . c) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : 1. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia . 2) Ponadto, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów : 1.Formularza Oferty + Arkusza Cenowego. 2.Wypełnionego i parafowanego -Projektu umowy 3.Pełnomocnictwa do podpisania oferty ( tylko w przypadku jej podpisania przez osobę nie uprawnioną, nie wymienioną w KRS lub EDG . 4.Oryginału lub poświadczonej kserokopii dowodu wpłaty wadium ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 5
  • 3 - Gwarancje - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1brygada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można również otrzymać odpłatnie (tylko za wersję drukowaną lub powielo-ną), pocztą lub pobrać osobiście w JW2697 Brzeg (bud.nr2, pok.nr9), po wcześniej-szym dokonaniu płatności za udostępnienie..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: ------.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -------.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w kancelarii jawnej ( bud. nr 2 pok. Nr 137 ) w JW2697 w Brzegu, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, do dnia 13 października 2008 r. do godz. 09.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -------.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia i akcesoria komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I. . Urządzenia i akcesoria komputerowe : 1.Urządzenie wielofunkcyjne cyfrowe, monochromatyczne -drukarka, kopiarka, skaner, fax UW1T - 3 szt. 2.Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 8 szt. 3.Drukarka igłowa 15 cali - 1szt. 4.Monitor LCD 17 cali - 4zst. 5.Dysk HDD zewnętrzny USB - 2 szt. 6.Listwy zasilające - 6 szt. 7.Listwy zasilające - 16 szt. 8.Zasilacz do obudowy PC, ATX 450W 230V - 6 szt. 9.Przełącznik równoległy (switch) - 3 szt. 10.Ręczny przełącznik USB 2.0 - 2 PORTY - 3szt. 11.Napęd DVD+ -RW (wewnętrzny) - 5 szt. 12.Switch 4 porty - 3 zst. 13.Obudowa USB do dysków twardych 3,5 cala - 2 szt. 14.Bateria CR2032 (do płyt głównych) - 30 szt. 15.Kabel sieciowy - 500 szt. 16.Gniazdo natynkowe kat. 5e 1xRJ45 - 15 zst. 17.Wtyk zaciskany RJ45 - 100 szt. 18.Listwa 50-18 - 300 szt. 19.Przejściówka PS-2 - COM - 5 szt. 20.Przedłużacz kabla USB 2.0 AF-AM 3,0 m - 9 szt. 21.Przedłużacz kabla USB 2.0 AF-AM 2,0 m - 14 szt. 22.Dyski optyczne 4GB (pamięć flash) - 20 szt. 23.Dyski optyczne 2GB (pamięć flash) - 10 szt. 24.Myszy komputerowe standard PS-2 - 8 szt. 25.Myszy komputerowe standard USB 2.0 - 13 szt. 26.Myszy komputerowe (MINI) standard USB 2.0 - 5 szt. 27.Klawiatury standard PS-2 - 5 szt. 28.Klawiatury standard USB 2.0 - 10 szt. 29.Głośniki do komputera - 5 kpl. 30.Płyty DVD-R - 250 szt. 31.Płyty CD-ROM - 100 szt. 32.Oprogramowanie antywirusowe -1 szt. 33.Oprogramowanie antywirusowe -1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.72.00-5, 30.23.00.00-0, 30.23.21.20-1, 30.23.31.31-8, 30.23.32.11-3, 30.23.32.31-9, 30.24.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 5
    • 3. Gwarancje - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Niszczarki biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II - Niszczarki biurowe : 34. Niszczarka biurowa ( cięcie na cząstki 2x12 mm) - 2 szt. 35. Niszczarka biurowa ( szatkowanie na 4x35 mm ) - 11 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 5
    • 3. Gwarancje - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.