To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-24
Gdańsk: Sukcesywna dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji wewnętrznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 247964 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198138 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji wewnętrznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji wewnętrznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, zwanych dalej roletami. Pod pojęciem sukcesywna dostawa należy rozumieć realizację zamówień etapami w miarę potrzeb Zamawiającego na podstawie indywidualnych zamówień składanych przez przedstawiciela Zamawiającego wymienionego w § 11 ust. 2 załącznika nr 5 do SIWZ (projekt umowy). Szczegółowy opis rolet oraz ich ilości (w metrach kwadratowych) przedstawione są w formularzu przedmiotowo cenowym - załącznik nr 2 (do SIWZ) Miejscem dostawy rolet będą jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego na terenie Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia) oraz Borucina, Łączyna (gmina Stężyca) i Helu. Adresy i miejsca dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.ug.edu.pl - zgodnie ze strukturą organizacyjną. Dostawy rolet będą odbywać się sukcesywnie, transportem i na koszt Wykonawcy, wraz z wyładunkiem wykonanym przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamówiona dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie, jednak nie dłuższym niż określony w pkt. 7. Termin realizacji poszczególnych zamówień: nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. Przez określenie dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień, który nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy (od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem niedziel i określonych ustawą świąt). Wykonawca oświadcza, że: 1)przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i uzgodni kolorystykę rolet oraz potwierdzi: termin obmiaru okien, dostawy i montażu rolet, 2)prześle do przedstawiciela Zamawiającego, o którym mowa w § 11 ust. 2 projektu umowy, wycenę wykonaną na podstawie zapisów ppkt. 1, 3)dostarczy i zamontuje rolety w miejscu przeznaczenia na podstawie jednostkowych zamówień, 4)zapewni rozładunek i montaż rolet w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w zamówieniu, 5)poniesie koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu. Rolety : 1)muszą być dostępne w szerokiej gamie kolorystycznej(skalkulowana cena musi być jednakowa bez względu na kolor w danej grupie), 2)muszą zostać dostarczone, zamontowane i przekazane Zamawiającemu, w miejscu wskazanym w zamówieniu, 3)muszą być fabrycznie nowe i nieużywane do dnia montażu, 4)nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, 5)muszą posiadać oznakowanie CE zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami), 6)muszą posiadać stosowne atesty tj.: atest niepalności wydany przez ITB lub inny równoważny dokument, atest higieniczny wydany przez PZH lub inny równoważny dokument. Za równoważny dokument, Zamawiający uzna zaświadczenie niezależnego podmiotu (akredytowana jednostka) zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. Dokumenty te muszą być dostarczone przez Wykonawcę każdorazowo na żądanie Zamawiającego. Szczegóły dotyczące gwarancji, serwisu zawarte są w § 7 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz z dostawą rolet Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty gwarancyjne oraz instrukcję obsługi, a Zamawiający zobowiązuje się dotrzymywać podstawowych warunków eksploatacji określonych przez producenta. Po pozytywnym zakończeniu czynności związanych z montażem rolet osoba upoważniona do odbioru, o której mowa w § 11 ust. 4 projektu umowy, dokona odbioru ilościowego i jakościowego zgodnie z dołączoną do oferty specyfikacją techniczną i sporządzi protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez obie strony bez zastrzeżeń, który będzie podstawą wystawienia (na Uniwersytet Gdański) faktury VAT. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych rolet, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych rolet a przedstawionymi w ofercie, 2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej ich użycie. W przypadkach określonych w pkt. 13, osoba upoważniona do odbioru, o której mowa w § 11 ust. 4 projektu umowy, sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania rolet, a Wykonawca jest obowiązany do wymiany rolet na nowe wolne od wad. Jeżeli termin dostawy wymienionych rolet przekroczy termin, o którym mowa w § 11 ust. 1 projektu umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 6 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy. Zamawiający zastrzega prawo do rezygnacji z części zamówienia do 20% wartości brutto zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja (opcja) spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej ceny zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.50.00 - Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POROLET Piotr Potocki, ul. Miszewo 73, 80-297 Banino, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146230,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 173208,60
Oferta z najniższą ceną: 144967,40 / Oferta z najwyższą ceną: 173208,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie
- Wyposażenie PSP w Cholewianej Górze w ramach programu pn.: "Mała szkoła - wsparcie publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez jednostki samorządu terytorialnego na BIS"
więcej: Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





