Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Inowrocław: Dostawa infokiosków dla Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu.
Numer ogłoszenia: 247962 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu , ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592400, 3592416, faks 052 3592400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pup.inowroclaw.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa infokiosków dla Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę 9 szt. fabrycznie nowych infokiosków. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia musi zapewnić: - własny transport dostarczonych infokiosków pod wskazane przez Zamawiającego adresy oraz transport będących już na wyposażeniu PUP w Inowrocławiu infokiosków pod wskazane adresy (4 sztuki), - wniesienie infokiosków na docelowe kondygnacje budynków, - montaż i podłączenie (zasilanie, internet) infokiosków we wskazanych przez Zamawiającego miejscach (zarówno dostarczonych jak i będących już na wyposażeniu PUP w Inowrocławiu - 4 sztuki), - instalację i skonfigurowanie oprogramowania (systemowe, antywirusowe, zarządzające) oraz podpięcie wskazanych przez Zamawiającego stron WWW, - dostarczenie i zainstalowanie dodatkowego oprogramowania antywirusowego i oprogramowania do zarządzania (identycznego z oprogramowaniem instalowanym w dostarczonych infokioskach) dla infokiosków będących już na wyposażeniu PUP w Inowrocławiu - 4 sztuki - specyfikacja sprzętowa w załączniku 1. (na końcu), - wykonanie i zamocowanie obok każdego dostarczonego infokiosku prostej, czytelnej instrukcji obsługi urządzenia (dla użytkowników), wykonanej z trwałego materiału (np. pleksi lub blacha), - instruktarz dla administratora sieci z zakresu obsługi urządzeń i zainstalowanego na nich oprogramowania oraz postępowania w sytuacjach awaryjnych, - gwarancję na okres co najmniej 2 lat. Przedmiot umowy powinien zostać dostarczony transportem Wykonawcy i na jego koszt do następujących instytucji: - Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu, ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław - 6 szt., - Urząd Gminy w Dąbrowie Biskupiej, ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia - 1 szt., - Urząd Miejski w Janikowie, ul. Przemysłowa 6, 88-160 Janikowo - 1 szt., - Urząd Miejski w Kruszwicy, ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica - 1 szt., - Urząd Miejski w Pakości, ul. Rynek 4, 88-170 Pakość - 1 szt., - Urząd Miejski w Gniewkowie, ul. 17 Stycznia 11, 88-140 Gniewkowo - 1 szt., - Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Gniewkowie, ul. Dworcowa 17, 88-140 Gniewkowo - 1 szt., - Urząd Gminy w Rojewie, Rojewo 8, 88-111 Rojewo - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00 - Terminale komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki formalne określone w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, oraz złożyli wymagane oświadczenia i przedłożyli niezbędne dokumenty określone w punkcie 10 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - akceptują warunki zawarte we wzorze umowy, stanowiącej załącznik 8. do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - spełniają wszystkie wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia; - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na podstawie przedłożonych dokumentów i na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dostarczyć następujące dokumenty: - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków formalnych określonych w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); - oświadczenie Wykonawcy o wykonanych w przeszłości dostawach odpowiadających pod względem rodzaju i wartości przedmiotowi zamówienia; - oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; - oświadczenie Wykonawcy o akceptowaniu warunków zawartych we wzorze umowy załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną lub spółką jawną wymagane jest załączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczącego każdego ze wspólników spółki, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); - w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną lub spółką jawną - pełnomocnictwo/pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki, a jeżeli pełnomocnictwo/pełnomocnictwa wynikają z umowy - umowa spółki; w przypadku nie załączenia do oferty pełnomocnictwa/pełnomocnictw lub umowy spółki, wymagane jest podpisanie dokumentacji przetargowej przez wszystkich wspólników spółki; - aktualne oświadczenia Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną lub spółką jawną wymagane jest załączenie do oferty oświadczeń/zaświadczeń potwierdzających niezaleganie z płaceniem podatków, opłat oraz składek ZUS dotyczące każdego ze wspólników spółki, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Czas trwania udzielonej gwarancji na dostarczone urządzenia - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pup.inowroclaw.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
ul. Mątewska 17
88-100 Inowrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu ul. Mątewska 17 88-100 Inowrocław /pok. 211/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2026 roku
- Przeglądy techniczne, naprawy wynikające z awarii i eksploatacji, okresowa obsługa, remonty główne, wymiana części i mat. eksploatacyjnych do pojazdów, ciągników, naprawy urządzeń hakowych i bramowych
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy ciągłej 100 kW w ramach zadania Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do wykonywania zadań z zakresu ochrony ludności.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiornika magazynowego w 2026 roku"
- DOSTAWA ŚRODKÓW PIORĄCO DEZYNFEKCYJNYCH DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pracowni przedmiotowej w Szkole Podstawowej nr 5 w Płocku w ramach projektu pn.: "A ja lubię moją szkołę"
- Utworzenie nowoczesnej pracowni AI w Zakładzie Doskonalenia Zawodowego w Płocku
- Papier offset gramat. 70g/m kw., arkusz A-1 - Objęte zakresem GPA
więcej: Terminale komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





