Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Sanok: Dostawa pożarniczego samochodu osobowego (operacyjno-rozpoznawczy) dla Komendy Powiatowej PSP w Sanoku.
Numer ogłoszenia: 247927 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , ul. Wincentego Witosa 60, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4631190, fax. 013 4658910.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.sanok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pożarniczego samochodu osobowego (operacyjno-rozpoznawczy) dla Komendy Powiatowej PSP w Sanoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz warunki niniejszej specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożenego przez wykonawcę oświadczenia, którego wzór zawarty jest w załączniku D do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, oraz że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru określonego w załączniku D do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Opis techniczny samochodu sporządzony wg wzoru - załącznik A do specyfikacji, zawierający. -Oświadczenie o dostarczeniu przy odbiorze przedmiotu zamówienia wyciągu ze świadectwa homologacji dotyczącego przedmiotu zamówienia lub dokumentów umożliwiających zarejestrowanie samochodu jako pojazdu uprzywilejowanego Państwowej Straży Pożarnej. -Warunki serwisu i gwarancji wg wzoru - załącznik E do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. -Dokumenty stwierdzające, że osoby/firma, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. -Oświadczenie o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. -Uchwałę walnego zgromadzenia wspólników lub inny dokument upoważniający do zaciągnięcia zobowiązania - zawarcia umowy (dotyczy to przypadku, gdy jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość przyszłego zobowiązania do świadczenia dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego - art. 230 Kodeksu spółek handlowych). -Umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie. -Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli specyfika oferty tego wymaga lub fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. -Oświadczenie wykonawcy o powierzeniu (lub nie) części zamówienia podwykonawcom..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.sanok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sanoku, ul. Witosa 60, 38-500 Sanok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sanoku.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pracownicy uprawnieni do kontaktów z wykonawcami: -mł. bryg. Lesław Penar w godz. 8:00-14:00 tel. (13)4658902 - kpt. Grzegorz Oleniacz w godz. 8:00-14:00 tel.(13) 4658903.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Sanok w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup sprzętu medycznego w ramach zadania "Modernizacja, przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SPZOZ w Sanoku oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
- Remont odcinkowy dróg powiatowych ul. Dmowskiego, ul. Staszica i ul. Królowej Bony stanowiącej starodroże byłej drogi wojewódzkiej Nr 886 od ronda im. Zdz. Beksińskiego do skrzyżowania z DK28 w Sanoku
- Remont boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w miejscowości Dobra
- Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz ze zmianą konstrukcji dachu ze stropodachu na dach stromy
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Hłomczy, Kostarowcach, Pisarowcach
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu podzespołu poszukiwawczo - ratowniczego
- Zakup używanego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudzie
- Zakup lekkiego specjalnego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej (OSP) w Kornatce
- Zakup samochodu pożarniczego dla OSP Sobolew
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO, ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO DLA JEDNOSTKI OSP MYSZKÓW - SMUDZÓWKA
- Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 (kategoria 2: uterenowiony) dla jednostki OSP Kleczew
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.