eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przerośl › Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo gaśniczego do 3,5 t na bazie furgonu z napędem 4 x 2 dla jednostek OSP.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-12

Przerośl: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo gaśniczego do 3,5 t na bazie furgonu z napędem 4 x 2 dla jednostek OSP.
Numer ogłoszenia: 247912 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przerośl, Rynek 2, 16-427 Przerośl, woj. podlaskie, tel. 087 5691019, fax 087 5691019.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo gaśniczego do 3,5 t na bazie furgonu z napędem 4 x 2 dla jednostek OSP..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu ratowniczo gaśniczego do 3,5 t na bazie furgonu z napędem 4x2 dla jednostek OSP. Typ nadwozia furgon towarowo osobowy przeszklenie w części osobowej drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierające się o kąt min. 180 stopni przystosowany do przewozu min 5 osób drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką. Wyposażenie belka świetlna z napisem STRAŻ urządzenie sygnalizacyjne świetlne i dźwiękowe pojazdu uprzywilejowanego z możliwością podawania komunikatów słownych radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136.174 MHz, moc 1,25 W, odstęp między kanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 128 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu. lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu lampy przednie błyskowe stroboskopowe umieszczone na wysokości przednich lusterek samochodu osobowego wyciągarka elektryczna z prowadnicą rolkową o uciągu min. 3,5t, przy czym za uciąg uważa się siłę pracy mechanizmu wyciągarki. oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie od przedziału pasażerskiego dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy przenośna lampa halogenowa szperacz zasilana z gniazda zapalniczki 12V. hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg, wg PN76 S 47291 gniazdo elektryczne do przyczepy znormalizowane gniazdo 12 V, 7 biegunowe, wg PN 83S 76055 układ ABS, ESP elektryczne regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy elektryczne regulowane i podgrzewane lusterka boczne Poduszka powietrzna dla kierowcy. Dopuszczalna masa całkowita do 3 500 kg, ładowność pojazdu po wykonaniu zabudowy pożarniczej w przedziale załogi i przedziale sprzętowym min. 1100 kg wraz z kierowcą i pasażerami, rezerwa masy w pełni obciążonego samochodu, w stosunku do całkowitej dopuszczalnej masy pojazdu min. 3 procent, minimalna zewnętrzna obrysowa średnica zawracania nie większa niż 14 m, silnik z zapłonem samoczynnym spełniający normy Euro4, dopuszcza się brak wyposażenia w urządzenia do pomiaru zużycia paliwa, moc silnika nie mniejsza niż 70 kw, moment obrotowy nie mniejszy niż 250 Nm, skrzynia biegów manualna, 5-cio biegowa,zsynchronizowana, napęd oś tylna, układ kierowniczy ze wspomaganiem, objętość przedziału ładunkowego nie mniej niż 4,5 m3, zabudowa wewnętrzna Konstrukcja przedziału dla załogi powinna zapewniać ochronę pasażerów przed przemieszczającym się wyposażeniem podczas wypadku lub hamowania awaryjnego. Powinno to być osiągnięte przez oddzielenie przedziału sprzętowego od przedziału załogi. podłoga przedziału załogi i ładunkowego pokryta antypoślizgową blachą aluminiową zabezpieczenie blachą aluminiową wewnętrznych części nadwozia półki aluminiowe zapewniające miejsce na wyposażenie samochodu w: 1. zestaw narzędzi hydraulicznych do ratownictwa technicznego 2. piłę do betonu i stali, piłę do drewna, 3. pompę pływającą , 4. agregat prądotwórczy o min mocy 2 kV 5. zestaw PSP R1 4. węże tłoczne, prądownice, Możliwość dostępu do przedziału sprzętowego z przedziału załogi. Stelaż na półki i pozostałe elementy zabudowy wewnątrz przedziału sprzętowego, np. uchwyty, powinny być wykonane z metali odpornych na korozję np. ze stali nierdzewnej, wyposażenie ratowniczo-gaśnicze Wysokociśnieniowy agregat wodny wydajność pompy min 40 l/min, przy ciśnieniu min 40 bar z płynną regulacją silnik czterosuwowy rozrusznik elektryczny lub ręczny linia szybkiego natarcia min. 40 mb ze zwijadłem ręcznym prądownica pistoletowa, z regulacją strumienia od mgłowego do zwartego zbiornik wody o pojemności min 200 litrów, wyposażenie dodatkowe Maszt oświetleniowy o łącznej mocy lamp min 1000 W 2 X 500 W, zamocowany na stałe na pojeździe Wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dachu do reflektora nie mniejsza niż 1,5 m. Stopień ochrony reflektorów masztu minimum IP 55 wg PN-92/E-08106. Parametry nie określone w powyższej specyfikacji muszą być zgodne z Wymaganiami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych Edycja druga marzec 2006 r. lub wymaganiami ogólnymi i szczegółowymi dla samochodów ratowniczo gasniczych KG PSP CNBOP czerwiec 2002 z wyłączeniem elementów wyposażenia nie wchodzacych w skład zamówienia.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.00 - Pojazdy służb ratowniczych Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.00 - Pojazdy służb ratowniczych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2)złożą oświadczenie, iż nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3)złożą wymagane dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń; 4)spełnią wymagania techniczne określone w załączniku nr 2; 5)zapewnią 24 miesięczny okres gwarancji; 6)zapewnią wykonanie zamówienia w terminie do 28 grudnia 2007r. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Oceną spełniania warunków będzie złożenie wymaganych dokumentów, określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg kryterium /spełnia/, /nie spełnia/.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik formularz ofertowy. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - min. o wartości i zakresie podobnym do przedmiotowego zadania Spełnienie minimalnych parametrów techniczno-użytkowych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_przerosl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przerośl, ul. Rynek 2, 16-427 Przerośl, pokój nr 10 lub pobrać ze strony internetowej http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_przerosl..

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przerośl, ul. Rynek 2, 16-427 Przerośl, pokój nr 16..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.