To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-16
Kraków: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: X - XII 2011 r.
Numer ogłoszenia: 247817 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224455 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie, ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1, 30-336 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 255 41 61, faks 12 2691057.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Opieka społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: X - XII 2011 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.10.2011 r. do 31.12.2011 r.: cukier łącznie - 906 kg, herbata, kawa łącznie - 672 szt, makaron - 300 kg, mąka, mąka ziemniaczana - łącznie 75 kg, kasze różne, płatki - łącznie 435 kg, musztarda, majonez łącznie - 345 szt, olej - 102 L, przyprawy, różne - 2300 szt, przetwory owocowe i warzywne - łącznie 5 598 szt., jaja - 8640 szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 03.14.25.00 - Jaja .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SAMAR Sp. z o.o., ul. Tarnowska 113, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21120,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23978,18
Oferta z najniższą ceną: 23978,18 / Oferta z najwyższą ceną: 24843,18
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DOSTARCZENIE ŁÓŻEK I SZAFEK PRZYŁÓŻKOWYCH PSYCHIATRYCZNYCH
- 127/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - część II
- 128/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- DOSTARCZENIE FOTELA KĄPIELOWEGO
- Dostawa 2 szt. kompresorów stacjonarnych dla KM PSP Kraków
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy jaj kurzych, warzyw i owoców na rzecz Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej
- "Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola im. Jana Brzechwy w Łazach w terminie do 31.12.2026 roku"
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Stołówki przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Władysława Łokietka w Brześciu Kujawskim
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie XI.2025-IV.2026
- CUW.26.4.2025 "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026 dla Przedszkola Miejskiego nr 1 "Bajka" oraz Przedszkola Miejskiego nr 2 "Słoneczne" w Białogardzie".
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.