Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-15
Koszalin: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW ADMINISTRACYJNEGO I SOCJALNEGO, BUDYNKU ŚWIETLICY ORAZ INSTALACJA KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE w ramach projektu Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Koszalińskiego 2011-2013
Numer ogłoszenia: 24777 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 714 01 89, faks 94 714 02 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW ADMINISTRACYJNEGO I SOCJALNEGO, BUDYNKU ŚWIETLICY ORAZ INSTALACJA KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE w ramach projektu Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Koszalińskiego 2011-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych ujętych w zadaniu pn. Termomodernizacja budynków administracyjnego i socjalnego, budynku świetlicy oraz instalacja kolektorów słonecznych w Domu Pomocy Społecznej w Żydowie w ramach projektu Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Koszalińskiego 2011 - 2013. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych ujętych w/w zadaniu inwestycyjnym obejmującym m.in.: ZADANIE NR 1: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SOCJALNEGO ZAKRES PRAC OBEJMUJE: 1)Ocieplenie stropodachu: -wymiana obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, rur spustowych, rynien; - rozbiórka pokrycia z papy; -wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych laminowanych wraz z pokryciem dachu papą zgrzewalną; - roboty towarzyszące : tynkowanie, malowanie. 2) Remont wewnętrznej instalacji c.o.: - wymiana rurociągów stalowych, -wymiana grzejników żeliwnych członowych na grzejniki stalowe płytowe z głowicami termostatycznymi; - roboty towarzyszące : izolacja rurociągów, wykonanie obudowy z płyt gipsowo-kartonowych; - malowanie; - wykonanie okładzin półek i parapetów z płytek ceramicznych; 3) Wymiana drzwi drewnianych na drzwi z PCV, z naprawą ościeży zewnętrznych i wewnętrznych; 4) Wymiana okien drewnianych na okna z PCV z naprawą ościeży zewnętrznych i wewnętrznych. ZADANIE NR 2: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ŚWIETLICY ZAKRES PRAC OBEJMUJE: 1) Ocieplenie ścian zewnętrznych: - demontaż i ponowny montaż oprawy oświetleniowej, przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej, daszku z poliwęglanu, rur spustowych, krat okiennych z malowaniem, kraty drzwiowej; - ocieplenie ścian płytami styropianowymi wraz z przygotowaniem podłoża, wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej suchej mieszanki i malowanie farbą silikonową; - wykonanie okładzin z płytek klinkierowych; 2) Wymiana drzwi zewnętrznych stalowych na drzwi aluminiowe z naprawą ościeży zewnętrznych i wewnętrznych; 3) Regulacja wewnętrznej instalacji c.o. ZADANIE NR 3: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO ZAKRES PRAC OBEJMUJE: 1) Ocieplenie ścian zewnętrznych: - rozbiórka/wykonanie parapetów z płytek ceramicznych; - demontaż/ montaż krat okiennych, drabin zewnętrznych, oprawy oświetleniowej, daszku aluminiowego, kratek wentylacyjnych, podokienników blaszanych, nawietrzników podokiennych itp.; - wymiana przewodów i wsporników instalacji uziemiającej i odgromowej; - przeniesienie - dostosowanie gniazd, przełączników, przycisków, przewodów kabelkowych; - ocieplenie ścian płytami styropianowymi z przygotowaniem podłoża, wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej suchej mieszanki, malowanie elewacji farbą silikonową; - okładzina z płytek klinkierowych. 2) Ocieplenie stropodachu: - wymiana obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, rur spustowych, rynien, instalacji odgromowej; - przygotowanie podłoża, wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych laminowanych wraz z pokryciem papą termozgrzewalną; - demontaż i ponowny montaż wentylatorów i wywietrzników z podniesieniem cokołów; - malowanie kominów z przygotowaniem podłoża; 3)Wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych i stalowych na drzwi aluminiowe z naprawą ościeży; 4)Wymiana bramy stalowej z drzwiami /nieocieplona/ na bramę stalową z drzwiami /ocieplona/ z naprawą ościeży; 5)Wymiana okien drewnianych na okna z PCV z naprawą ościeży, 6)Malowanie elewacji dwukrotne farbą silikonową z przygotowaniem starego podłoża, malowanie krat, rur żeliwnych, balustrad itp.; 7)Regulacja wewnętrznej instalacji c.o. ZADANIE NR 4 :INSTALACJA KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH (BUDYNEK ADMINISTRACYJNY) ZAKRES PRAC OBEJMUJE: 1) Roboty budowlane : - wykonanie fundamentu żelbetowego pod zbiornik buforowy wraz z robotami towarzyszącymi; - montaż konstrukcji wsporczej dla kolektorów na dachu budynku; - naprawa pokrycia dachowego; -roboty towarzyszące :przebicia, wykucia, rozkucia, tynkowania, malowania itp.; 2)Montaż kolektorów słonecznych płaskich wraz z osprzętem; 3)Wykonanie instalacji solarnej do wspomagania ciepłej wody użytkowej (instalacja sanitarna, elektryczna). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.26.23.00 - Betonowanie 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 8000 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto obejmującego swoim zakresem roboty termomodernizacyjne polegające na ociepleniu ścian i/lub dachu i/lub stropodachu oraz wykonanie i/lub remont i/lub wymianę instalacji centralnego ogrzewania. UWAGA! Zamawiający uzna również za spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu wykonanie maksymalnie dwóch oddzielnych zamówień obejmujących : 1) roboty termomodernizacyjne polegające na ociepleniu ścian i/lub dachu i/lub stropodachu; 2) wykonanie i/lub remont i/lub wymianę instalacji centralnego ogrzewania o łącznej wartości min. 200 000,00 PLN brutto. Wykonawca musi złożyć wykaz wykonanych robót na/wg załącznika nr 5 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia min. 200 000 PLN. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wymagane ubezpieczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY, WADIUM/DOWÓD WNIESIENIA WADIUM; PEŁNOMOCNICTWO (jeżeli występuje). DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: W świetle postawionych w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają oświadczenia i dokumenty takie jak Wykonawcy polscy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą: a)przedłużenie terminu wykonania umowy w następujących przypadkach - jeżeli uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w pierwotnym terminie: -konieczność wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia; -konieczność dokonania istotnych zmian w dokumentacji projektowej lub uzupełnienia dokumentacji z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności w wyniku zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia, ujawnienia się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; -wystąpienie przerw w wykonywaniu robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; -wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wykonania robót; b) zmiana osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, o których mowa w §4 umowy, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące, że wskazane w umowie osoby nie mogą pełnić swoich funkcji; c) obniżenie wynagrodzenia ryczałtowego w wyniku zmniejszenia zakresu robót podstawowych objętych dokumentacją projektową z powodu uzasadnionej rezygnacji Zamawiającego z wykonania części robót lub z powodu błędów w dokumentacji; kwota obniżenia wynagrodzenia zostanie ustalona w oparciu o stawki cenotwórcze zawarte w kosztorysach złożonych przez Wykonawcę. 2.W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w podpkt 1a, termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniej zmianie pod warunkiem uzyskania zgody instytucji współfinansującej projekt. Ewentualne przedłużenie terminu wykonania może nastąpić o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy wymaga aneksu do umowy, podpisanego przez strony umowy. 3.Wszystkie powyższe postanowienia wymienione w pkt 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE
75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13-POKÓJ 301/302 (III PIĘTRO).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2013 godzina 14:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13-POKÓJ 301/302 (III PIĘTRO).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Remonty nawierzchni tymczasowych w Koszalinie"
- Dostawa testów wraz z dzierżawa analizatora dla SZGiCHP w Koszalinie.
- Zarządzanie Projektem pt.: Budowa sieci tras rowerowych Pomorza Zachodniego - Trasa Velo Baltica etap XI- kładka nad przekopem jeziora Kopań
- "Wywóz odcieków przemysłowych z Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 do punktu stacji zlewnej Oczyszczalni Ścieków w Jamnie w ilości do 13000 m3 w 2025 roku".
- Przebudowa DW 125 w m. Moryń ul. Dworcowa
- Sprzątanie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych w Koszalinie - część II
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont posadzki w budynku E w CKZ
- Robota budowlana - Adaptacja obiektu biurowo - administracyjnego dla potrzeb Wałbrzyskiej Delegatury Wojewódzkiego inspektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-społecznego wraz wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną na ternie działki 131/14 i 131/13 w miejscowości Dąbrówka Nowa, gmina Sicienko
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- Rozbudowa istniejącej instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynku Centrum Sztuki Mościce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.