Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Piotrków Trybunalski: BUDOWA PASA DO ZAWRACANIA NA UL. SIKORSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer ogłoszenia: 247770 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji , ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, faks 044 7329253.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PASA DO ZAWRACANIA NA UL. SIKORSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: BUDOWA PASA DO ZAWRACANIA NA UL. SIKORSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM: ZAKRES RZECZOWY OBEJMUJE: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym 2. Zdjęcie znaków pionowych 3. Rozebranie słupków do znaków 4. Rozebranie krawężników betonowych 20x30cm na podsypce cementowo-piaskowej 5. Frezowanie istniejącego znakowania poziomego 6. Mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć gęstych powyżej 60% powierzchni wraz z wywozem na odległość do 5 km 7. Frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni z mas mineralno-bitumicznych grub. 5cm mechanicznie 8. Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość do 5 km 9. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej o grubości do 15cm za pomocą spycharek 10. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej za pomocą spycharek - dodatek za dalsze 5cm ponad 15 cm 11. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60m3 w gruncie kat. I-III w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku na odległość do 1 km sam. samowyład. 12. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60m3 w gruncie kat. III-IV w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku na odległość do 1 km sam. samowyład. 13. Dodatek za każdy rozp. 1 km transportu ziemi sam. samowyład. po drogach o nawierzchni twardej na dalsze 4 km 14. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 15. Ława pod krawężniki betonowa B-15 z oporem o wym. 40x30cm 16. Krawężniki betonowe wystające o wym. 20x30cm bez ław na podsypce cementowo-piaskowej 17. Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 2,5MPa warstwa grubości 15cm 18. Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 2,5MPa warstwa grubości 10cm 19. Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20cm 20. Podbudowy z betonu asfaltowego 0/20 gr. 7cm dla KR-3 21. Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych 22. Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 o grubości 6cm dla KR-3 23. Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych 24. Ułożenie siatki wzmacniającej na połączeniu konstrukcji nawierzchni szer. 2m 25. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego SMA 0/12,8mm o grub. 5cm dla KR-3 26. Montaż słupków z rur stalowych fi. 60mm 27. Montaż słupków stalowych pochodzących z rozbiórki 28. Montaż znaków F-10 29. Montaż znaków pochodzących z rozbiórki 30. Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową 31. Kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie kat. III 32. Układanie kabli o masie do 3.0kg/m w rowach kablowych ręcznie wraz z przyłączeniem do istniejącej sieci 33. Ułożenie rur osłonowych dwudzielnych o śred. 110mm 34. Zasypywanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie 35. Plantowanie gruntu wykonywanych w gruntach kat. I-III 36. Humusowanie z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5cm. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: - Usunięcia wszelkiego rodzaju odpadów poza pas drogowy. Odpady stanowią własność Wykonawcy (koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach, obciążają Wykonawcę). - Pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją. - Wykonania, utrzymanie w czasie trwania robót oraz demontaż po wykonaniu robót, oznakowania robót, zgodnie z projektem organizacji ruchu. - Wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów. - Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy oraz zapewni miejsca składowania odpadów. Wykonawca pokryje koszty pobranej energii elektrycznej i wody oraz innych czynników niezbędnych do realizacji robót. - Zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych. - Przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót po uprzednim uzgodnieniu z referatem Geodezji Kartografii i Katastru Urzędu Miasta ul. Szkolna 28, 97-300 Piotrków Tryb. UWAGA ! Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie zobowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zgodnie z zasadami zawartymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, załączonych do niniejszej specyfikacji. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne Certyfikaty, Aprobaty Techniczne i Deklaracje Zgodności. ZALECENIA ORGANIZACJI ROBÓT Wykonawca powinien realizować roboty przy zastosowaniu następujących wymagań organizacji robót (zalecenia GDDP w Warszawie): - przyspieszenie realizacji robót, - zmniejszenie utrudnień ruchu drogowego dla użytkowników. Dla osiągnięcia w/w celów należy zwrócić szczególną uwagę na : - zmianowość prac dla wybranych asortymentów robót, jak na przykład: - roboty nawierzchniowe -12 godzinny dzień pracy (do zmierzchu)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.930,00 zł (słownie: pięć tysięcy dziewięćset trzydzieści 00/100 zł) przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ oddział Piotrków Trybunalski Nr r-ku: 90203000451110000000584850 UWAGA: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium w przetargu nieograniczonym na: BUDOWA PASA DO ZAWRACANIA NA UL. SIKORSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczona z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze zm.). 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona; - Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na ich wniosek w związku z tym, iż został wykluczony z postępowania lub jego oferta została odrzucona, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. - Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy spełniali niżej określone warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokonywał będzie oceny w następujący sposób: 1.Wyjaśnienia treści złożonych ofert, omyłki pisarskie i rachunkowe: W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści tj: Zamawiający poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 2. Sposób oceny zgodności oferty z treścią SIWZ Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. Ocena zgodności ofert z treścią SIWZ przeprowadzona zostanie wyłącznie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie Wykonawca zawarł w swojej ofercie z zastosowaniem treści art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Ocena spełniania warunków opisanych w pkt V SIWZ nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt VI SIWZ i zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt VI SIWZ, a które składają się na ofertę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór nr 3 do SIWZ); 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, (wzór nr 4 do SIWZ); 3) Oświadczenie o sytuacji ekonomiczno - finansowej, (wzór nr 5 do SIWZ); 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem prze Wykonawcę); 5) Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie(wzór nr 6 do SIWZ); Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt V.2) SIWZ 6) Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, oraz o braku zaległości z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne (wzór nr 7 do SIWZ); 7) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wzór nr 8 do SIWZ); Wykonawca ma posiadać lub dysponować co najmniej następującymi narzędziami lub urządzeniami tj: - ROZKŁADARKA MAS BITUMICZNYCH, - WALEC STATYCZNY SAMOJEZDNY, - WALEC STATYCZNY SAMOJEZDNY OGUMIONY, - WALEC WIBRACYJNY SAMOJEZDNY, - KOPARKA, - SAMOCHÓD SAMOWYŁADOWCZY DO 5 T, - SAMOCHÓD SKRZYNIOWY DO 5T, - SAMOCHÓD DOSTAWCZY, - MIESZARKA DO STABILIZACJI GRUNTU DOCZEPNA, - PRZYCZEPA DO PRZEWOŻENIA KABLI, - CIĄGNIK KOŁOWY, - RÓWNIARKA SAMOJEZDNA, - WYTWÓRNIA MIESZANKI MINERALNO-BITUMICZNEJ, - SKRAPIARKA DO BITUMU, - WALEC WIBRACYJNY 1-OSIOWY 0,6T, - WIBRATOR POWIERZCHNIOWY, - SPRĘŻARKA POWIETRZA, - MALOWARKA DO ZNAKOWANIA DRÓG, - SPYCHARAKA GĄSIENICOWA, UWAGA ! Wykonawca wskaże lokalizację (dokładny adres) WYTWÓRNI MAS BITUMICZNYCH, z której będzie dostarczona mieszanka mineralno-bitumiczna. Odległość wytwórni powinna zapewnić przewiezienie i wbudowanie betonu asfaltowego w prawidłowej technologicznej temperaturze tj. należy zapewnić dostawę mieszanki mineralno-bitumicznej na miejsce prowadzenia robót w czasie nie przekraczającym dwóch godzin zgodnie z nieobowiązującą Polską Normą PN - S - 96025 : 2000 pkt 3.4.2 czas transportu mieszanek mineralno - bitumicznych (od załadunku do rozładunku) nie powinien przekraczać 2 godzin. A TAKŻE Wykonawca powinien posiadać laboratorium lub mieć zawartą umowę z laboratorium wykonującym badania zgodności zastosowanych materiałów z SST. Jeżeli Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 8) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór nr 9 do SIWZ); - Kierownik Budowy - z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym, Wykonawca dołączy kserokopię: uprawnień budowlanych w specjalności drogowej i aktualny wpis do PIIB, - Majster Robót - z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym, Jeżeli Wykonawca wskaże w wykazie osób, że będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2,3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedziano, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju, pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym, składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. DOTYCZY WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (KONSORCJUM): Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musza wykazać, że: - warunki opisane w pkt V.1) i 4) SIWZ spełniają każdy z osobna, - warunki opisane w pkt V.2) i 3) SIWZ spełniają łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI
PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, UL. BELZACKA 176 W POK. 15
DOSTĘPNA PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU O WYDANIE SIWZ, WZÓR WNIOSKU ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI ZARZAD DRÓG I KOMUNIKACJI 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI UL. BELZACKA 176 POK. 2 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Odbiór odpadów komunalnych, gruzu i odpadów segregowanych.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia SQL i Pyhton dla uczestników proj. "Innowacyjna edukacja w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Tryb."
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 1527E na odcinku Kolonia Oprzężów - Krężna
- Toaleta w Szczekanica Central Park -BO 2025
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kolektora przesyłowego ścieków na trasie Brzozów Stary - Iłów wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej - II etap"
- Przebudowa DK 61 - ul. Wojska Polskiego w Łomży (od km 152+307 do km 152+691)
- "Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Rykach"
- "Wykonanie robót budowalnych związanych z przebudową dróg wewnętrznych na terenie Gminy Daleszyce"
- Budowa rower. szlaku turystyczno - edukacyjnego po Przemęckim Parku Krajobrazowym wraz z budową wieży widokowej nad Jeziorem Dominickim- rozwój walorów turystycznych na terenie powiatu leszczyńskiego
- Przebudowa dróg gminnych na Osiedlu Gronowym w Gronówku od nr 5 do nr 31 i od nr 104 do nr 27
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.