eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianicedostawa używanego walca stalowego wibracyjnego do robót drogowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-12

Pabianice: dostawa używanego walca stalowego wibracyjnego do robót drogowych
Numer ogłoszenia: 247753 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach, ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, fax 042 2159537.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa używanego walca stalowego wibracyjnego do robót drogowych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa używanego walca stalowego wibracyjnego do robót drogowych Charakterystyka techniczna rok produkcji - nie starszy niż 2003 liczba motogodzin - nie więcej niż 1200 ciężar powyżej 3500 kg napęd na obie osie

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.31.24 - Walce drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 43.31.24.00 - Walce drogowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania 3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania 5) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia 6) nie podlegają wykluczeniu na okoliczności podane w art. 24 7) spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć oświadczenie o spełnieniu tych warunków zgodnie z art. 44 ustawy Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych niniejszej SIWZ
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty 2. odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. oświadczenie że nie podlega wykluczeniu w trybie art. 24 i że spełnia wymagania określone art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych 4. udzielenie minimum 6 m-cy gwarancji na sprzęt używany 5. serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w promieniu nie większym niż 100 km od siedziby zamawiającego 6. dołączenie instrukcji obsługi w języku polskim po dostawie sprzętu 7. dokument potwierdzający aktualny przegląd sprzętu po dostawie sprzętu 8. wyrażenie zgody na płatności przelewem w terminie 30 dni po dostawie i po przekazaniu zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury .

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdizm.bip.pabianice,pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej 95-200 Pabianice ul. Warzywna 1.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej 95-200 Pabianice ul. Warzywna 1.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.