eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-16

Poznań: Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem
Numer ogłoszenia: 247683 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6538744; 6538700, faks 061 6538701.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty ogólnobudowlane w lokalach mieszkalnych po ich zwolnieniu i przed ponownym zasiedleniem, w miejscowościach: Poznań, Leszno, Witkowo, Krotoszyn i Pleszew. 2.Roboty będą obejmowały: 1)Poznań, Os. Lotnictwa Polskiego 9i/5: a)Malowanie lokalu b)Wymianę płytek glazurowanych ściennych c)Wymianę urządzeń sanitarnych i gazowych d)Wymianę kształtek przy podejściu do zlewozmywaka. 2)Poznań, ul. Bonin 28/78: a)Malowanie lokalu b)Usunięcie kasetonów i tapet c)Naprawę tynków d)Wymianę wykładziny podłogowej wraz z listwą e)Ułożenia posadzki z paneli podłogowych wraz z listwami przypodłogowymi f)Wymianę urządzeń sanitarnych i gazowych g)Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej h)Wymianę osprzętu elektr. i wykonanie badania skuteczności zerowania i)Rozebranie wykładziny ściennej z płytek, uzupełnienie tynku. 3)Poznań, ul. Bukowska 25/28: a)Malowanie lokalu b)Odgrzybienie ścian c)Ułożenie posadzki z paneli podłogowych wraz z listwami przypodłogowymi d)Rozebranie posadzki z płytek terakota e)Wymianę urządzeń sanitarnych i gazowych f)Wymianę stolarki drzwiowej g)Wymianę okna drewnianego na PCV h)Demontaż szaf wbudowanych i pawlaczy i)Wymianę instalacji elektr. i osprzętu oraz wykonanie badania skuteczności zerowania gniazd j)Wymianę tablicy mieszkaniowej k)Rozebranie wykładziny ściennej z płytek w łazience i kuchni, uzupełnienie tynku. 4)Leszno, ul. Ostroroga 58/18: a)Malowanie lokalu b)Wymianę urządzeń sanitarnych i gazowych 5)Leszno, ul. Ostroroga 58/33: a)Malowanie lokalu 6)Leszno, ul. Grunwaldzka 1/10: a)Malowanie lokalu b)Usunięcie kasetonów i tapet c)Wymianę wykładziny podłogowej PCW wraz z listwą d)Wymianę urządzeń sanitarnych i gazowych e)Wymianę wodomierza zimnej i ciepłej wody f)Wymianę stolarki okiennej g)Szklenie ram drewnianych h)Wymianę zamków wpuszczanych i)Wymianę osprzętu elektr. i wykonanie badania skuteczności zerowania j)Rozebranie posadzki z płytek terakota k)Rozebranie wykładziny ściennej z płytek, uzupełnienie tynku. 7)Witkowo, ul. Płk. Hynka 3/7: a)Malowanie lokalu b)Regulację i dopasowanie stolarki okiennej c)Wymianę płytek ceramicznych, naprawę tynku d)Uzupełnienie parkietu i listew przypodłogowych e)Wykonanie otworu nawiewnego w drzwiach kuchennych f)Wymianę urządzeń gazowych g)Wymianę wodomierza zimnej wody h)Wymianę osprzętu elektr. i wykonanie badania skuteczności zerowania. 8)Witkowo, ul. Płk. Hynka 5/5: a)Malowanie lokalu b)Usunięcie kasetonów i tapet c)Wymianę wykładziny podłogowej PCW wraz z listwą d)Ułożenia posadzki z paneli podłogowych wraz z listwami przypodłogowymi e)Naprawę tynku f)Wymianę urządzeń sanitarnych i gazowych g)Wymianę stolarki okiennej h)Wymianę instalacji elektr. i wykonanie badania skuteczności zerowania gniazd i)Wymianę osprzętu elektrycznego. 9)Witkowo, ul. Płk. Hynka 14/2: a)Malowanie lokalu b)Naprawę tynku i wykonanie gładzi gipsowej c)Wymianę stolarki drzwiowej d)Montaż kratki nawiewnej w drzwiach do kuchni e)Regulację skrzydeł okiennych f)Wymianę osprzętu elektr. i wykonanie badania skuteczności zerowania gniazd. 10)Krotoszyn, ul. Konstytucji 3 Maja 8/13: a)Malowanie lokalu b)Usunięcie kasetonów i tapet c)Rozebranie boazerii i naprawę tynków d)Rozebranie wykładziny ściennej z płytek, uzupełnienie tynku i ułożenie nowych płytek e)Postawienie ścian z płyt gipsowo-kartonowych f)Ułożenia posadzki z paneli podłogowych wraz z listwami przypodłogowymi i naprawą podłoża betonowego g)Wymianę urządzeń sanitarnych i gazowych h)Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej i)Wymianę instalacji osprzętu elektr. oraz wykonanie badania skuteczności zerowania j)Wymianie tablicy mieszkaniowej. 11)Krotoszyn, ul. Rawicka 26a/20: a)Malowanie lokalu b)Wymianę urządzeń sanitarnych i gazowych c)Wymianę stolarki okiennej d)Ocyklinowanie posadzek z deszczułek i lakierowanie e)Wymianę wykładziny podłogowej PCW f)Uzupełnienie listew drewnianych i PCW g)Wymianę osprzętu elektr. i wykonanie badania skuteczności zerowania h)Rozebranie posadzki z płytek terakota i)Rozebranie wykładziny ściennej z płytek, uzupełnienie tynku. 12)Pleszew, ul. Wojska Polskiego 38/21: a)Malowanie lokalu b)Naprawę rys i pęknięć na ścianach i sufitach c)Ługowanie farby olejnej d)Wymianę urządzeń sanitarnych i gazowych e)Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej f)Wymianie parapetu g)Wymianie kratek wentylacyjnych h)Rozebranie posadzek z deszczułek wraz z listwami i)Ułożenia posadzki z paneli podłogowych wraz z listwami przypodłogowymi j)Wymianę wykładziny podłogowej PCW wraz z listwami k)Wymianę instalacji i osprzętu elektr. oraz wykonanie badania skuteczności zerowania l)Wymianie tablicy mieszkaniowej m)Rozebranie posadzki z płytek terakota i naprawa posadzki n)Rozebranie wykładziny ściennej z płytek, uzupełnienie tynku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania (do każdego z zadań częściowych), o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min: jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej należącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub umocowania prawnego udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego (KRS, a w przypadku osób fizycznych z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 2. Wybrany Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów potwierdzających posiadanie przez kierownika robót uprawnień budowlanych określonych w części V, ust. 2, pkt 3 SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, oraz przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, a także ustawowej zmiany aktów prawnych (np. ustawy o podatku VAT), którym podlega treść umowy w trakcie jej realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznań, ul. Dojazd 30, p.111, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2011 godzina 10:00, miejsce: kancelria p. 1a, parter, Poznań, ul. Dojazd 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.