Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Polkowice: PRODUKCJA I EMISJA PROGRAMÓW O GMINIE POLKOWICE
Numer ogłoszenia: 247670 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRODUKCJA I EMISJA PROGRAMÓW O GMINIE POLKOWICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie produkcji i emisji programów o Gminie Polkowice w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2012 r. Łącznie 209 produkcji i emisji (po zatwierdzeniu scenariuszy przez Zamawiającego). Celem produkcji filmów jest pełna i kompleksowa informacja o pracach Urzędu Gminy w Polkowicach oraz Rady Miejskiej w Polkowicach, a także: - postępach robót budowlanych prowadzonych na terenie gminy, których inwestorem jest Gmina Polkowice; - imprezach kulturalnych i sportowych odbywających się na terenie Gminy Polkowice; - innych ważnych wydarzeniach z życia gminy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia i projekcie umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.22.00.00 - (2) Usługi telewizyjne 92.11.12.50 - Produkcja filmów informacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, - wykażą wykonanie co najmniej 2 zadań analogicznych do przedmiotu niniejszego zamówienia (min. jednej usługi dotyczącej części A niniejszego zamówienia - z zakresu produkcji programów informacyjnych oraz min. jednej usługi dotyczącej części B zamówienia - emisji programów) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np. referencje), w przypadku składania oferty częściowej wykazać należy wykonanie min. jednego zadania dotyczącego części na którą jest składana oferta; - w przypadku składania ofert na CZĘŚĆ B - Emisja, wymaga się posiadania niezbędnych koncesji zezwalających na emisje zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia i obowiązującymi przepisami. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu i wymogów specyfikacji: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) wykaz wykonanych co najmniej 2 zadań analogicznych do przedmiotu niniejszego zamówienia (min. jednej usługi dotyczącej części A niniejszego zamówienia - z zakresu produkcji programów informacyjnych oraz min. jednej usługi dotyczącej części B zamówienia - emisji programów) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np. referencje), w przypadku składania oferty częściowej wykazać należy wykonanie min. jednego zadania dotyczącego części na którą jest składana oferta, e) w przypadku składania ofert na emisję (część B zamówienia) wymaga się załączenia do oferty niezbędnych koncesji, zezwalających na emisje zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia i obowiązującymi przepisami. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 12.2 a, b muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkcja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części A zamówienia jest produkcja programów informacyjnych o Gminie Polkowice - łącznie 209 produkcji. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.22.00.00-9, 92.11.12.50-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Emisja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części B zamówienia jest emisja programów informacyjnych o Gminie Polkowice - łącznie 209 emisji. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.22.00.00-9, 92.11.12.50-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana Wyżykowskiego w Polkowicach od stycznia do grudnia 2026roku"
- Oznakowanie pionowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta i gminy Polkowice
- "Sprzedaż i dostawa szczepionek na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach"
- Wykonanie kompletnej dokum. projektowej wraz z wykonan. robót budowl. dla zad. pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii na obiektach Powiatu Polkowickiego - ZS w Polkowicach"
- "Wykonanie projektu modernizacji węzła cieplnego i sieci sanitarnych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Produkcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I.
- Przygotowanie, opracowanie merytoryczne, realizacja i montaż filmu instruktażowego w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Koncepcja, przygotowanie i realizacja cyklu filmowego pod nazwą "Wielkopolska Zoom" promującego bieżącą działalność Samorządu Województwa Wielkopolskiego w 2026 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





